Celine Dion Spring in Pa­ris

Celine Dion Spring in Pa­ris

Celine Diont mind­an­­nyi­szor el­va­rá­zsol­ja a pá­ri­zsi ta­vasz, amely­nek le­ve­gő­jé­ben az új­já­é­le­dés iz­gal­ma és a friss ta­va­szi me­leg leng. Ez a ro­man­ti­ka és bi­zser­gés egye­sül Celine Dion új par­füm­jé­nek, a Spring...

Tovább olvasom

TopJoy Multi Active

A TopJoy új ter­mék­csa­lád­ja a Multi Active a nap min­den idő­sza­ká­ban ak­tív­vá va­rá­zsol és erőt ad. A TopJoy Multi Active Ás­vá­nyi anya­gok­kal: sok­fé­le vi­ta­min- és ás­vá­nyi­anyag-tar­tal­má­val jó köz­ér­ze­tet biz­to­sít. A...

Tovább olvasom

David Beckham Intense Instinct

Az el­ső David Beckham-illat, az Instinct ha­tal­mas si­ke­re alap­ján meg­al­ko­tott in­ten­zí­vebb il­la­tú, li­mi­tált ki­adás. Erőt su­gár­zó, vib­rá­ló, fe­lejt­he­tet­len il­lat. Jel­mon­da­ta: ra­gadd meg a pil­la­na­tot, most vagy so­ha! Cso­ma­go­lás: mind a...

Tovább olvasom

Kométa: Fi­nom Gril­lek

Saj­tos-fok­hagy­más, Négyfűszer, Cse­me­ge, grill­kol­bász A meg­vál­to­zott, harmónikusabb ízvilág, sok­fé­le fel­hasz­ná­lá­si le­he­tő­ség­gel pá­ro­sul, így pél­dá­ul olaj nél­kül, tef­lon­ser­pe­nyő­ben is süt­he­tő rossz idő ese­tén. Ki­sze­re­lés: 280 g; sza­va­tos­sá­gi idő: 30 nap; ja­va­solt...

Tovább olvasom

Apenta Optima – Egy csepp­nyi jég­kor­szak

Az Apenta ter­mék­csa­lád az idei sze­zon­ban új po­zi­ci­o­ná­lás­sal je­lent­ke­zik, amely meg­mu­tat­ko­zik a ter­mé­kek egye­di cso­ma­go­lá­sá­ban, a kom­mu­ni­ká­ci­ó­ban és a már­ka­ak­ti­vi­tá­sok­ban is. Ki­sze­re­lés: 1,5 l PET, 0,5 l PET. Gyűj­tő­nagy­ság: 1,5...

Tovább olvasom

Helia-D Beauté Bronzée Barnító Testápoló

A Helia-D Barnító Testápoló a napraforgószár kivonat mellett egyéb növényi hatóanyagokat és vitaminokat tartalmaznak, amelyek a bőr ápo­lá­sát és egészségesen tartását segítik. A barnító hatást a testápoló a pigmentáció élén­kítésével...

Tovább olvasom

Dove Sely­mes & Fé­nyes sam­pon, haj­bal­zsam, haj­krém

Az új Dove Sely­mes & Fé­nyes sam­pon, bal­zsam és haj­krém meg­ol­dást kí­nál a ra­kon­cát­lan­ko­dó tin­csek prob­lé­má­já­ra. Gyen­gé­den ki­si­mít­ja a haj­szá­la­kat, eköz­ben ápol­ja és fé­nyes­sé va­rá­zsol­ja a ha­jat. A Sely­mes &...

Tovább olvasom

Új Bertolli tész­ta­szó­szok

A Bertolli Originale, Pikáns és Fokhagymás tész­taszószok egyedi, innovatív állótasakos cso­magolási formáiban „leugranak” a pol­cok­ról. Az olasz táj szenvedélyes ízeit fino­mí­totta a család ízlésére a Bertolli. Új tészta­szószait olyan könnyű...

Tovább olvasom

Új Douwe Egberts 3in1 KID Ins­tant Spe­ci­a­li­tá­sok gye­re­kek­nek!

Az új Douwe Egberts 3in1 KID Milky (tejeskávéízű) és Vanilla (va­ní­li­ás tejeskávéízű) ter­mé­kek ins­tant ci­kó­ria­ká­vét, ká­vé­kré­me­sí­tőt és cu­krot tartalmaznak egyet­len ta­sak­ban. Az új koffeinmentes terméket a Douwe Egberts szakértői gyer­me­kek...

Tovább olvasom

Domestos Zé­ró Víz­kő WC-víz­kő­ol­dó

Akár 3× sű­rűbb a töb­bi víz­kő­ol­dó­nál. 2 va­ri­áns: Lime és Pink. Hos­­szan meg­ta­pad a WC-csé­szé­ben a víz fö­lött és alatt is, víz­szin­tes és füg­gő­le­ges fe­lü­le­ten, így ha­té­ko­nyab­ban tá­vo­lít­ja el a...

Tovább olvasom

Bő­vült a csa­lád! Új Tchibo Family Intense!

A 2006-ban is pi­ac­ve­ze­tő Tchibo Family ter­mék­csa­lád újabb tag­gal bő­vül: a mél­tán nép­sze­rű – ne­vé­ben meg­újult – Tchibo Family Classic mel­lé meg­ér­ke­zett a Tchibo Family Intense, amely ki­tű­nő vá­lasz­tás azok...

Tovább olvasom

Pago Pink Gra­pef­ru­it gyü­mölcs­lé

A Pago Pink Gra­pef­ru­it 100%-os gyü­mölcs­tar­ta­lom­mal ren­del­ke­zik, és vi­ta­mi­nok­ban, il­let­ve ros­tok­ban is igen gaz­dag. Egye­dül­ál­ló ter­mék, hisz a kon­ku­ren­sek ter­mék­vá­lasz­té­kai kö­zött eb­ben a ki­sze­re­lés­ben ilyen íz nem ta­lál­ha­tó. Ki­sze­re­lés: 0,2...

Tovább olvasom

Master Good Knéd­li, Va­dász knédli/Felvidéki ízek

A knéd­li új­don­sá­ga: tra­di­ci­o­ná­lis fel­vi­dé­ki ízek. A Va­dász knéd­li új­don­sá­ga: Ma­gyar­or­szá­gon egye­dül­ál­ló, ba­con­nal és hagy­má­val íze­sít­ve. Gyűj­tő­cso­ma­go­lás: kar­ton; Va­dász knéd­li: 500 g/db, 20 db/kar­ton; Knéd­li 500 g/db, 10 db/kar­ton; Be­ve­ze­tés...

Tovább olvasom

Raid Szú­nyog- és légy­ir­tó ko­rong

A for­ra­dal­mi­an új tech­no­ló­gi­á­nak kö­szön­he­tő­en a Raid elekt­ro­mos ké­szü­lék a szú­nyo­gok és le­gyek ir­tá­sá­ra egy­aránt al­kal­mas. Az után­töl­tő ro­var­ri­asz­tó szer­rel át­ita­tott pré­selt ho­mo­kot tar­tal­maz, amely a ké­szü­lék­be he­lyez­ve akár 240...

Tovább olvasom

PICK Scooby-Doo ter­mék­csa­lád

Ter­mé­ke­in­ket úgy ala­kí­tot­tuk ki – mind beltartalmukat, mind a cso­ma­go­lá­sok esz­té­ti­ká­ját il­le­tő­en –, hogy fi­nom ízük mel­lett a gye­re­kek szer­ve­ze­té­nek táp­anyag­for­rás­ként szol­gál­jon, ugyan­ak­kor szí­nes cso­ma­go­lá­suk­kal fi­gyel­mü­ket is meg­ra­gad­ja. Ter­mék­csa­lád tag­jai:...

Tovább olvasom

Dr. Oetker Ristorante ES Pepperoni Salame Piccante

Ma­gyar­or­szág leg­ked­vel­tebb pizzacsaládja most egy új, pi­káns íz­zel bő­vül. A pepperóni-szalámis piz­za íz­le­te­sen csí­pős fel­tét­jé­vel és a Ristorante piz­zák­nál már meg­szo­kott vé­kony, ro­po­gós tész­tá­já­val iga­zi „ör­dö­gi csá­bí­tást” je­lent a vá­sár­lók­nak....

Tovább olvasom

BOM­BA! ener­gia­ital 0,25 l can, Mi­ni promóciós cso­ma­go­lás

A fo­gyasz­tói nye­re­mény­já­ték kód­ja a nyi­tó­fül alatt ta­lál­ha­tó. Be­ve­ze­tés hó­nap­ja: 2007. már­ci­us. Be­ve­ze­té­si tá­mo­ga­tá­sok: óri­ás­pla­kát, web, promóció. Kap­cso­lat­fel­vé­tel: Bü­ki Üdí­tő Kft.; T.: (1) 457-0910; F.: (1) 457-0919; E-mail: info@bomba.hu; www.bomba.hu...

Tovább olvasom

Va­do­na­túj SIÓ pré­mi­um ízek

A 30 éves szü­le­tés­nap­ját ün­nep­lő SIÓ va­do­na­túj, ma­gas gyü­mölcs­tar­tal­mú pré­mi­um íze­ket kí­nál hű­sé­ges fo­gyasz­tó­i­nak. A SIÓ Pré­mi­um Eper Kok­tél, Pré­mi­um Meggy Nek­tár, Pré­mi­um Narancs-Maracuja Nek­tár, Pré­mi­um Pink Gra­pef­ru­it nek­tár és...

Tovább olvasom

Ha ár­ral tá­mad a ver­seny­társ

Már­ka­gyár­tók mind gyak­rab­ban szem­be­sül­nek ala­csony ára­kat kí­ná­ló ver­seny­tár­sak­kal. Zö­mük a disz­kont és a ke­res­ke­del­mi már­kás ter­mék ter­jesz­ke­dé­se kö­vet­kez­té­ben kény­te­len meg­újí­ta­ni ár­stra­té­gi­á­ját. De ho­gyan? A vá­lasz­hoz hasz­nos tám­pon­tot ad a Nielsen,...

Tovább olvasom

Az élet Coke oldalán

A tv-reklám a Coca-Cola új „Az élet Coke oldalán” kam­pányának része. Az élet Coke oldalán kampány egy felhívás arra, hogy éljünk sokkal spon­tánabbul, hogy lássuk meg az élet pozitív oldalát,...

Tovább olvasom

Kylie Minogue Darling

A film megtestesíti mindazt, amit Kylie Minogue és az első illata kép­vi­sel. Megmutatja, hogy amellett, hogy világszerte ismert díva, Kylie egy finom, érzéki nő, egy igazi „darling”. Ügynökség: Media Edge...

Tovább olvasom

Algida Krémkönnyű

Az életben a legjobb dolgok egyszerre élve­ze­te­sek és egy­sze­rűek. Az Algida ezt az egy­szerű örömöt egy lágy, kré­mes, finom jégkrém formájában hozza el ön­nek. Az új Algida Krémkönnyű tejből és...

Tovább olvasom

Douwe Egberts Karaván

Mindenkinek van játékos oldala. Játssz és nyerj a Douwe Egberts Karaván kávéval! Ügynökség: BBDO Budapest Zrt. Megrendelő: Sara Lee Hungary Zrt. Termék: Douwe Egberts Karaván Megjelenések: RTL Klub, Viasat 3,...

Tovább olvasom

Scooby-Doo gyerektermékcsalád

A gyerekek kedvence, Scooby-Doo izgalmas ka­­lan­do­kat él át a rajzfilmsorozatban. Ezentúl a gye­rekek is vele kalandozhatnak: a vadonatúj PICK Scooby-Doo termékcsalád tagjairól ér­té­kes nyere­mények­ért matricát gyűjthetnek, és még jól is...

Tovább olvasom

Libero Up&Go Bugyipelenka

A nedvesség természetes, a száraz érzéshez Libero kell.Ügynökség: DDB Budapest Reklámügynökség Megrendelő: SCA Hygiene Products Kft. Termék: Libero Up&Go Bugyipelenka Megjelenések: RTL Klub, Viasat 3 Időszak: 2007. április 9....

Tovább olvasom

Ki­rá­lyi na­pok, ki­rá­lyi aro­má­val!

A Spar cso­port ki­je­lölt áru­há­za­i­ban a Hús­vé­tot meg­elõ­zõ két hét­vé­gén ke­rült meg­ren­de­zés­re a Kraft Foods „Ki­rá­lyi na­pok, ki­rá­lyi aro­má­val!” el­ne­ve­zé­sű promó­ció­ja. Az ak­ti­vi­tás so­rán 25 Inter­spar, 30 Spar és 15...

Tovább olvasom

Tibi csoki mindenütt

A tibi kü­lön­le­ges tej- és étc­sok­i­jait kós­tol­hat­ták vé­gig már­ci­us 30. és áp­ri­lis 21. kö­zött, pén­te­ken­ként és szom­ba­ton­ként, több mint 120 al­ka­lom­mal a na­gyobb hi­per­mar­ke­tek­be lá­to­ga­tó vá­sár­lók. Aki vett leg­alább 3...

Tovább olvasom

In-store esz­kö­zök­től a promóciókig

A Tra­de Mar­ke­ting Klub „évi ren­des” kon­fe­ren­ci­á­já­nak dél­előtt­jé­ről elő­ző szá­munk­ban ol­vas­hat­tak. Most a dél­után elő­adá­sa­it ele­ve­nít­jük fel. A dél­utá­ni szek­ció meg­hí­vott elő­adói Her­czeg At­ti­la, a Tesco revenue generation ve­ze­tő­je, Dunavölgyi...

Tovább olvasom

„Min­ket vá­lasz­tott a Tesco be­szál­lí­tó­nak”

Olasz olí­va­olaj-of­fen­zí­va vár­ha­tó. Ma­gyar­or­szá­got Bel­gi­um mel­lett ugyan­is ígé­re­tes pi­ac­nak tart­ja az ot­ta­ni ex­por­tot tá­mo­ga­tó Olasz Kül­ke­res­ke­del­mi In­té­zet. Má­jus 23-án nagy­sza­bá­sú, el­adás­ösz­tön­zést szol­gá­ló ter­mék­is­mer­te­tést és -bemutatót tar­ta­nak a bu­da­pes­ti olasz kultúrintézetben....

Tovább olvasom

Oszt­rák he­tek ta­va­szi hul­lá­ma

Spar, Cora, Metro. Ez a há­rom lánc rendez(ett) oszt­rák élel­mi­szer­he­te­ket idén ta­vas­­szal Ma­gyar­or­szá­gon. Fi­ni­sé­hez ér­ke­zett ugyan­is az oszt­rák élel­mi­sze­rek há­rom éve kez­de­mé­nye­zett nem­zet­kö­zi promóciós ak­ci­ó­ja. Éven­te 40 mil­lió eurót for­dí­tot­tak...

Tovább olvasom
Oldal