Dr. Kozák Ákos

>Dr. Kozák Ákos

Beosztás: business partner

Cég: Impetus Research

Lánchíd Klub tagsága: a Lánchíd Klub tagja

Lánchíd Klub vélemény cikkek

Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)

Van okunk óvatos optimizmusra

A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)

VOSZ Barométer: ismét romlik a hangulat a vállalkozói szférában

2025-ben magához térhet a fogyasztás

Most akkor veszély vagy esély?

Most akkor veszély vagy esély?

Kilátás alulról

Kilátás alulról

Együtt hajóztunk (1. rész)

Tegyük vonzóbbá nagyvárosainkat!

Tegyük vonzóbbá nagyvárosainkat!

Mi megmondtuk – a 2023-as év gazdasági perspektívái

Márkaépítés üzleti díjak útján

Ott voltunk a (játék)szeren (1. rész)

Megatrend Index: nehéz optimistának lenni

Business Days 2021 – A világ 8. csodája (2. rész)

Magazin: Ilyen még nem volt!

Magazin: Ilyen még nem volt!

A Lánchíd Klub vendége volt: Feledy Botond külpolitikai szakértő – Tankszámolgatás és holdporos tiramisu

Business Days 2020 – Nem maradtunk el…3. rész

Business Dinner 2020: „Ilyen durva padlófékre nem kell még egyszer számítani”

Túllépett az idő a hobbikertészeteken

Agrárium és élelmiszergazdaság – az előttünk álló kihívások rövid és hosszútávon

Ülésezett a Trade Parlament (2. rész)

Magazin: „Mára feje tetejére állt a világ”

Green Brands márkamarketing

Magazin: Felkészülés – de nem csak 2019-re

Folytatás következik – szerkesztői véleménysarok

Magazin: Egyszer volt, hol nem volt: Business Days 2018 (1. rész)

Minden jó, ha a vége jó

Cikkek melyekben szerepel

Van okunk óvatos optimizmusra

A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)

Új év, új idők

Márkaépítés üzleti díjak útján

Future Trade konferencia 2022: Merre tovább, e-kereskedelem?

Megatrend Index: nehéz optimistának lenni

Business Days 2021 – A világ 8. csodája (2. rész)

A jövő a jelenben kezdődik – a Future Trade konferencián jártunk

Business Days 2020 – Nem maradtunk el…3. rész

Fontosabb most a márkaépítés, mint valaha

Magazin: The Trade Has Changed – Ecommerce a járvány idején

Business Dinner 2020: „Ilyen durva padlófékre nem kell még egyszer számítani”

Business Dinner 2020: „Ilyen durva padlófékre nem kell még egyszer számítani”

Agrárium és élelmiszergazdaság – az előttünk álló kihívások rövid és hosszútávon

Magazin: Dínom-dánom tíz év múlva

A legtöbbet a digitális hirdetésekre költenek Közép- és Kelet-Európában a CANnual Report szerint

Magazin: 2017-es trendek és ’18-as várakozások a hazai FMCG-piacon (1. rész)

Magazin: Business Days 2017: fókuszban a csatornák (1. rész)

Optimizmus a kereskedelem ünnepén

Két év alatt tízszeresére nőtt az online bevásárlók száma Magyarországon

Utazás az FMCG körül – Business Days 2012 (1. rész)

Product of the year Hungary 2012 – köszöntjük a nyerteseket

Magazin: Hősök és túlélők (2. rész)

3-5 százalékos növekedés várható a napi fogyasztási cikkek összforgalmában