Dr. Kozák Ákos
Beosztás: business partner
Cég: Impetus Research
Lánchíd Klub tagsága: a Lánchíd Klub tagja
Lánchíd Klub vélemény cikkek
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)Van okunk óvatos optimizmusra
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
VOSZ Barométer: ismét romlik a hangulat a vállalkozói szférában
2025-ben magához térhet a fogyasztás
Most akkor veszély vagy esély?
Most akkor veszély vagy esély?
Kilátás alulról
Kilátás alulról
Együtt hajóztunk (1. rész)
Tegyük vonzóbbá nagyvárosainkat!
Tegyük vonzóbbá nagyvárosainkat!
Mi megmondtuk – a 2023-as év gazdasági perspektívái
Márkaépítés üzleti díjak útján
Ott voltunk a (játék)szeren (1. rész)
Megatrend Index: nehéz optimistának lenni
Business Days 2021 – A világ 8. csodája (2. rész)
Magazin: Ilyen még nem volt!
Magazin: Ilyen még nem volt!
A Lánchíd Klub vendége volt: Feledy Botond külpolitikai szakértő – Tankszámolgatás és holdporos tiramisu
Business Days 2020 – Nem maradtunk el…3. rész
Business Dinner 2020: „Ilyen durva padlófékre nem kell még egyszer számítani”
Túllépett az idő a hobbikertészeteken
Agrárium és élelmiszergazdaság – az előttünk álló kihívások rövid és hosszútávon
Ülésezett a Trade Parlament (2. rész)
Magazin: „Mára feje tetejére állt a világ”
Green Brands márkamarketing
Magazin: Felkészülés – de nem csak 2019-re
Folytatás következik – szerkesztői véleménysarok
Magazin: Egyszer volt, hol nem volt: Business Days 2018 (1. rész)
Minden jó, ha a vége jó
Cikkek melyekben szerepel
Van okunk óvatos optimizmusraA beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Új év, új idők
Márkaépítés üzleti díjak útján
Future Trade konferencia 2022: Merre tovább, e-kereskedelem?
Megatrend Index: nehéz optimistának lenni
Business Days 2021 – A világ 8. csodája (2. rész)
A jövő a jelenben kezdődik – a Future Trade konferencián jártunk
Business Days 2020 – Nem maradtunk el…3. rész
Fontosabb most a márkaépítés, mint valaha
Magazin: The Trade Has Changed – Ecommerce a járvány idején
Business Dinner 2020: „Ilyen durva padlófékre nem kell még egyszer számítani”
Business Dinner 2020: „Ilyen durva padlófékre nem kell még egyszer számítani”
Agrárium és élelmiszergazdaság – az előttünk álló kihívások rövid és hosszútávon
Magazin: Dínom-dánom tíz év múlva
A legtöbbet a digitális hirdetésekre költenek Közép- és Kelet-Európában a CANnual Report szerint
Magazin: 2017-es trendek és ’18-as várakozások a hazai FMCG-piacon (1. rész)
Magazin: Business Days 2017: fókuszban a csatornák (1. rész)
Optimizmus a kereskedelem ünnepén
Két év alatt tízszeresére nőtt az online bevásárlók száma Magyarországon
Utazás az FMCG körül – Business Days 2012 (1. rész)
Product of the year Hungary 2012 – köszöntjük a nyerteseket
Magazin: Hősök és túlélők (2. rész)
3-5 százalékos növekedés várható a napi fogyasztási cikkek összforgalmában