Borhűtők

Borhűtők

A borhűtő – mint szinte minden más konyhagép – kiválasztásának alapja az, hogy pontosan tudjuk, milyen igényeknek kell megfelelnie. Ahogy lenni szokott – az olcsó hosszú távon drágábbnak is bizonyulhat!Mivel...

Tovább olvasom

Boradagolós borhűtő: Új vendéglátó-ipari profitcenter

Lehetünk kifinomult ízlésű gourmet-k vagy egyszerű borkedvelők, gyakran mégsem fogyaszthatunk olyan bort kedvenc ételünkhöz, amilyet igazán szeretnénk. Szomorúan vesszük tudomásul, ha egy étteremben csak üvegenként lehet bort rendelni, mikor mi...

Tovább olvasom

Előttünk az ízözön!

A cukrászdák közönségének egyik fele a vanília- és a csokoládéfagylaltra esküszik, ám a másik fele szívesen kóstolja meg a „különleges” ízeket is. Minden szezon hoz valami újdonságot, amely meglepi az...

Tovább olvasom

Törékeny trendek

Ahogyan az ember egyéniségére alapvetően utal az öltözködése, úgy az étterem karakterét hűen példázza, milyen terítékkel fogadják a vendégeket, hogyan öltöztetik fel a vendégváró asztalt.Sokan és sokszor próbáltak már fontossági...

Tovább olvasom

Lesz energia!

Tény: az energiaitalok forgalma folyamatosan nő. Nem feladatunk eldönteni, hogy a fogyasztása mellett vagy ellen érvelőknek van-e igazuk, de az vitathatatlan, hogy a vendéglátásnak a fiatalok szórakoztatására épülő szegmensében nem...

Tovább olvasom

Energiaital zöldben

A hazai piacon egyedülálló termékkel jelent meg a Buszesz Zrt. A zöld Watt energiaital tartósítószerek és koffein nélkül készül, a taurint pedig gyógynövénykivonattal helyettesítik. A hazai saját márkás termékek túlnyomó...

Tovább olvasom

A maszekolás 5,4 százalékot hozott

A legalább 5 fős vállalkozásoknál és a költségvetési intézményeknél a számviteli nyilvántartások alapján jelentett bruttó átlagkeresetek 2009 első hónapjában 5,2 százalékkal, a nettó átlagkeresetek négy százalékkal maradtak el az egy...

Tovább olvasom

Visszalépés a hentesüzletekben

Az Agrárgazdasági Kutató Intézet (AKI) folyamatosan nyomon követi, és a rendszeres kiadványaiban közreadja a világ baromfi- és húspiaci tendenciáit. A KSH és az AKI Piaci és Árinformációs Rendszer (PÁIR) adataiból...

Tovább olvasom

Újabb történelmi mélyponton a várakozások

Ötödik hónapja zuhan a GKI konjunktúraindex szezonális hatásoktól megtisztított értéke. A GKI Gazdaságkutató Zrt. által – az Európai Unió támogatásával – készített felmérés szerint az üzleti várakozások romlása februárban még...

Tovább olvasom

Európai Nielsen-körkép XV. – Spanyolországban még nem csökkent a forgalom mennyisége

A nemzetközi vállalatok számára kiemelten fontos öt nagy nyugat-európai piac egyike a 45 milliós Spanyolország, amely 2008 negyedik negyedévében még mindig ahhoz a tíz európai országhoz tartozott, ahol – a...

Tovább olvasom

Kevés kivétellel Európában mindenütt visszaesett a kiskereskedelmi forgalom

Az Eurostat gyorsbecslése szerint – a naptárhatástól megtisztított adatok alapján – 2008 decemberében folytatódott a kiskereskedelmi forgalom volumenének csökkenése az Európai Unióban; ennek mértéke az Európai Unió 27 tagállamában átlagosan...

Tovább olvasom

Egyre szűkülnek az aktív és a nyugdíjas háztartások lehetőségei

Háztartásban fogyasztott élelmiszerekre a lakosság 2007-ben közel 153 ezer, alkoholmentes italokra több mint 14 ezer forintot költött fejenként, ez az összes kiadás közel 24 százaléka. 2007-ben a termelői és külkereskedelmi...

Tovább olvasom

Érezhető visszalépés a kiskereskedelmi forgalomban

A kiskereskedelmi forgalom volumene – a naptárhatástól megtisztított adatok alapján – 2008 decemberében 3,9 százalékkal, 2008 egészében 2,1 százalékkal csökkent az előző év azonos időszakához képest. A szezonális és naptárhatástól...

Tovább olvasom

Decemberben hajráztak az élelmiszerexportőrök 

2008-ban a külkereskedelmi termékforgalom volumene – a decemberi kivitel 13 és a behozatal 17 százalékos csökkenése ellenére – mind az exportban, mind az importban három százalékkal meghaladta az előző évi...

Tovább olvasom

Hullámvasúton az ipari termelés

Az ipari termelés az előző év azonos időszakához viszonyítva 2009 januárjában 22,9 százalékkal, a munkanaphatástól megtisztítva 21 százalékkal csökkent. Az előző hónaphoz képest a szezonálisan és munkanaptényezővel is kiigazított ipari...

Tovább olvasom

Fáradjunk a kasszához!

A boltok különböző pontjait vizsgálva tagadhatatlanul kiemelt szerep jut a kasszazónának, hiszen mindenki ezen keresztül távozik egy üzletből. Csak a bejárat és a kijárat ilyen százszázalékos lefedettséget, feltétlen láthatóságot biztosító,...

Tovább olvasom

Tucatszám nyílnak az Update pékségek és az egészségboltok

A diétás pékségek ötletén tavaly kezdett el dolgozni Schobert Norbi és csapata. A saját tulajdonú és franchise üzleteket is tartalmazó hálózat 32 egysége már üzemel, további százzal folynak az egyeztetések....

Tovább olvasom

Gaymers Original Cider, Gaymers Pear Cider, Blackthorn Cider, Olde English Cider

A One World Drinks Kft. – az első kizárólagos hazai importőr és forgalmazó – jóvoltából a világhírű Gaymers Cider Company által gyártott kiváló termékek, az angol ciderek most már Magyarországon...

Tovább olvasom

Fanta Exotic/Fanta

A világ különböző tájainak ízeit hozzuk el rendszeres időközönként a Fanta segítségével. Az új, limitált kiadást ezúttal Jamaika ihlette. Kiszerelésnagyság: 0,5 l PET, 2 l PET; Gyűjtőnagyság: 12 palack/gyűjtő (0,5...

Tovább olvasom

Cocaine Energy Drink

A termékcsalád (jelenleg Piros és Kék, májustól Fehér) szakít a megszokott tuttifrutti ízzel, a Piros fahéj–gyömbér–wasabi csípős, a Kék fahéj és gyümölcs ízesítésű. A Fehér verzió cukormentes, ízében a Kékkel...

Tovább olvasom

McCain Fry and Dip – csónak alakú – hasábburgonya

Az igényeknek megfelelő új innovatív forma jellemzői kizárólag a McCaintől: Puha, belső burgonyaszerkezet, egyedülálló íz, könnyen omlik a szájban. Ropogós szélek. Eltartási idő: sütés után 10 percig ropogós és meleg...

Tovább olvasom

Airwaves Green Mint

A népszerű Airwaves rágógumi család 2009 áprilisától új termékkel bővül. Az Airwaves Green Mint – a többi Airwaves termékhez hűen – erőteljes mentolos ízélményt nyújt, és 10 darabos kiszerelésben kerül...

Tovább olvasom

Gösser NaturZitrone

A jól ismert, tradicionális és karakteres ízvilágú Gösser, valamint a természetesen frissítő citromlé különleges találkozása. Egyedülállóan szomjoltó, harmonikus ízvilágát egyrészt természetes gyümölcscukor-tartalmának köszönheti, másrészt annak, hogy mentes mindenféle mesterséges adalékanyagtól....

Tovább olvasom

enviga

Az enviga erősen funkcionális márkaüzenetét – élénkíti az anyagcserét – a szélkerékkel, egy olyan kreatív eszközzel adja át, amely a természetességet, a frissességet és az állandóan változó energiaszintet szimbolizálja. Az...

Tovább olvasom

Colgate

A reklámban egy csinos fogorvosnő hívja fel a figyelmünket arra, hogy az új Colgate Total Advanced Clean fogkrém használatával a fogkőleszedés érzése tartós maradhat, hiszen a fogkrém – a továbbfejlesztett...

Tovább olvasom

Kinder Maxi King, Kinder Hűtött Finomságok

Ahány nyeremény, annyi ok a kicsomagolásra! A Kinder Hűtött Finomságok promóciója harmadik szakaszához érkezett. Az új periódust és a filmet az új főnyeremény teszi vonzóvá: egy Hyundai Santa Fe bukkan...

Tovább olvasom

A válságból kivezető út a folyamatos innováció és az új piacok felkutatása

A Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Miniszter Nemzeti Ünnepünk alkalmából Magyar Agrárgazdasági Minőség Díjat adományozott a PICK SZEGED Zrt.-nek. Kovács Lászlóval, az idén megalakulásának 140. évfordulóját ünneplő vállalat elnök-vezérigazgatójával a hazai húsipar...

Tovább olvasom

A kiválóság elismerése

Gráf József földművelésügyi és vidékfejlesztési miniszter március 13-án Magyar Agrárgazdasági Minőség Díjban részesítette a vállalatot. A minisztérium színháztermében ünnepélyes keretek között átadott elismerést a PICK SZEGED Zrt. képviseletében dr. Csányi...

Tovább olvasom

Garancia a minőségre

A PICK SZEGED Zrt. öt gyártóegységében zajló tevékenységeket a Jó Gyártási és Higiéniai Gyakorlat, a 10 éve – a húsiparban elsőként – tanúsított HACCP (Veszélyelemzés Kritikus Szabályozási Pontokon) rendszer keretében...

Tovább olvasom

Állt a bál

Február 28-án hagyományteremtő szándékkal került sor az FMCG-szektor első báljára, a Trade magazin és a Lánchíd Klub közös szervezésében. A sikeres rendezvénynek a Budapesti Történeti Múzeum adott otthont. Az est...

Tovább olvasom
Oldal