Interjú a győri Coop április elsején nyugdíjba vonult elnök-vezérigazgatójával, Boros Péterrel

Interjú a győri Coop április elsején nyugdíjba vonult elnök-vezérigazgatójával, Boros Péterrel

Hogy a szövetkezeti kereskedelem túlélte a rendszerváltást, sőt, korszerű ismeretekkel felvértezve most is meghatározó szerepet tölt be a magyar kiskereskedelemben, az olyan szakemberek elhivatott munkájának is köszönhető, mint amilyen a...

Tovább olvasom

Szakmai konferencia, most akár ingyen is – már csak 8 nap van hátra! (x)

Tudja Ön, mit kell figyelembe vennie adózási szempontból, amikor a gépjárművek fenntartási módjai között kell döntenie? Tudja Ön, hogyan tudja készleteit, beruházásait finanszírozni állami forrásból és EU-s támogatásból? Vegyen részt...

Tovább olvasom

Matusz-Vad Zrt: jól fogyott a fagyasztott élelmiszer

Lezárult a győri székhelyű Matusz-Vad Zrt. első negyedéves eredmény-kimutatása és a cég belső értékelése, amely alapján a vállalat sikeresen túlszárnyalta a múlt év hasonló időszakát. A hazai fagyasztott élelmiszerkereskedelem egyik...

Tovább olvasom

Veszteséges a Zwack, de a húsvéti bevétel jól jön a második negyedévre

Üzemi szinten 120 millió forint veszteséget hozott az első negyedév a Zwack Nyrt.- nek. Ehhez a kedvezőtlen piaci trendek és az áprilisi húsvéti időszak is hozzájárult. A társaság negyedik negyedéves...

Tovább olvasom

Százmilliókból újulnak meg a budapesti gyógyfürdők

A következő években a tervek szerint forintszázmilliókat költ a Budapest Gyógyfürdői és Hévízei (BGyH) Zrt. a történelmi és műemlék védettségű fürdőinek megújítására. Mint az a társaság 2011–14-es időszakra vonatkozó fejlesztési...

Tovább olvasom

Novemberben Nürnberg lesz az italgyártók fővárosa

Az italgyártók idei legnagyobb technológiai szakvásárát Nürnbergben tartják, november 9–11. között. Az 1300 kiállító 40 százalékát, illetve a mintegy 32 ezer látogató egyharmadát Németországon kívülről várják a szervezők, akik tegnap...

Tovább olvasom

10,7 milliárd forintos válságadót fizetett be a Tesco

A Tesco új vezérigazgatója kifogásolja, hogy a szigorú kormányzati intézkedéseket nem előzte meg konzultáció. „Nemcsak a legnagyobb értékesítők, de a legnagyobb vásárlók is vagyunk Magyarországon, és az elmúlt évben 21...

Tovább olvasom

Közösségi vásárlási oldalak: mindenki nyer

A közösségi vásárlási rendszerek népszerűségének titka a win-win-win modellben rejlik, mely biztosítja, hogy az üzletben résztvevő minden szereplője nyerjen. Magyarországon 2010 nyarán jelentek meg az első közösségi vásárlási oldalak, a...

Tovább olvasom

Sárvár lehet az ország 14. gyógyhelye

Akár 25-30 milliárd forintnyi beruházást indukálhat, ha hivatalosan is gyógyhellyé nyilvánítják Sárvárt, az országban mindössze 13 olyan település létezik, amely rendelkezik gyógyhely minősítéssel. Vancsura Miklós, a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő...

Tovább olvasom

Stratégiai szinten kezelik a CSR-t a magyar vállalatok

A hazai vállalatok felmérték mostanra a CSR stratégiai jelentősségét, ám egyelőre nem elég tudatos az érintetti csoportokkal való kapcsolattartás – derül ki a B&P Braun & Partners kutatásából. Mostanra folyik...

Tovább olvasom

Világméretű séta az éhezés ellen

Az Unilever Magyarország munkatársai idén is részt vesznek a Walk the World sétán, mely május 29-én, gyereknapon 10 órakor indul a Normafától. Az elmúlt évek során a vállalatcsoport több ezer...

Tovább olvasom

Óriás minőségi borfeldolgozót épít a Moet Hennessy Kínában

A világ egyik vezető luxustermékeket gyártó és forgalmazó francia társasága a Luis Vuitton – Moet Henessy (LVMH) minőségi pezsgőbor gyártásának az előkészületeit tette meg Kínában – jelentette a Hszinhua hírügynökség...

Tovább olvasom

Amnis bistro

Jó helyen jó koncepcióval – a budapesti Széphalom utcában nyílt Amnis bistro működtetői nem akartak aktuális irányzatokhoz csatlakozni, nem akartak megismételhetetlent alkotni: korrekt, minőségi vendéglátást kínálnak egy viszonylag széles célcsoportnak....

Tovább olvasom

Amnis bistro

Jó helyen jó koncepcióval – a budapesti Széphalom utcában nyílt Amnis bistro működtetői nem akartak aktuális irányzatokhoz csatlakozni, nem akartak megismételhetetlent alkotni: korrekt, minőségi vendéglátást kínálnak egy viszonylag széles célcsoportnak....

Tovább olvasom

Esszencia Étterem és Borbár

A döntéshozók megnézték, mik az új fine dining trendek, kerestek a megvalósításhoz egy jó referenciákkal rendelkező séfet, a koncepció bemutatásához pedig alkalmaztak egy jó tollú újságírót: így nyitotta újra, új...

Tovább olvasom

Esszencia Étterem és Borbár

A döntéshozók megnézték, mik az új fine dining trendek, kerestek a megvalósításhoz egy jó referenciákkal rendelkező séfet, a koncepció bemutatásához pedig alkalmaztak egy jó tollú újságírót: így nyitotta újra, új...

Tovább olvasom

Moha Kávéház és Kultúrtér

Egy galéria a korábbinál jobb helyre költözik, néhány fiatal vendéglátós pedig megvalósítja a kulturált szórakozásról kialakított elképzeléseit: ez a Moha Kávéház és Kultúrtér létrejöttének zanzásított előtörténete. Mint köztudott, a 11....

Tovább olvasom

Moha Kávéház és Kultúrtér

Egy galéria a korábbinál jobb helyre költözik, néhány fiatal vendéglátós pedig megvalósítja a kulturált szórakozásról kialakított elképzeléseit: ez a Moha Kávéház és Kultúrtér létrejöttének zanzásított előtörténete. Mint köztudott, a 11....

Tovább olvasom

Drink Island

Sláger a pálinka, a legtöbb újonnan nyílt üzlet erre az italfajtára koncentrál leginkább választéka kialakításakor. Tény, hogy forgalma a vendéglátásban meg is haladja már a whiskyét! A Drink Island Büfé...

Tovább olvasom

Drink Island

Sláger a pálinka, a legtöbb újonnan nyílt üzlet erre az italfajtára koncentrál leginkább választéka kialakításakor. Tény, hogy forgalma a vendéglátásban meg is haladja már a whiskyét! A Drink Island Büfé...

Tovább olvasom

Baldaszti’s

Nagy tervekkel és profi csapattal nyitotta meg üzletét egy más területen sikeressé vált fiatal magyar vállalkozó: bisztró és gourmet üzlet is működik neve alatt. A tulajdonos nem bízott semmit a...

Tovább olvasom

Baldaszti’s

Nagy tervekkel és profi csapattal nyitotta meg üzletét egy más területen sikeressé vált fiatal magyar vállalkozó: bisztró és gourmet üzlet is működik neve alatt. A tulajdonos nem bízott semmit a...

Tovább olvasom

KAISER GRILL PARTY – Kaiser Grillkolbászok

A Kaiser „Kaiser Grill party” néven új, fenséges grillkolbászokat kínál a piacon, ötféle ízesítésben: pikáns, fokhagymás, fűszeres, currys és bajor, így mindenki megtalálja kedvencét. Magas, 70 százalékos hústartalommal és praktikus,...

Tovább olvasom

Rama Gold margarin

A Rama több évtizedes tradíciójával, a finom ízzel, a magas és állandó minőségével folyamatosan és töretlenül a vezető margarinmárkát képviseli a magyar piacon. A család új prémiumterméke, a Rama Gold...

Tovább olvasom

Vöslauer szénsavas/szénsavmentes ásványvíz

Ausztria első számú ásványvize egy egyedülállóan új, kompakt kiszerelésben mutatkozik be a piacon. A 15 000 éves, 660 méter mélyről feltörő tiszta víz mostantól praktikus, 1 literes PET-palackban és 4...

Tovább olvasom

NÖM jegeskávék

(Caffe Espresso, Caffe Cappuccino, Caffe Latte Macchiato) Magas hőmérsékleten pasztőrözött többféle kávéízesítésű finom tejitalok, friss tejből és arabica kávéból. A legfinomabb hűtve fogyasztva, a felbontás előtt felrázandó. Hűtve, 3 és...

Tovább olvasom

JOYA Friss szójaital kalciummal

Az új Joya Fresh egyedülálló a szójaitalok között, hiszen nem UHT-eljárással készült, hanem friss, ezáltal az íze is még lágyabb, különlegesebb. A termék a Joya márkától megszokott módon génmanipulációtól mentes,...

Tovább olvasom

Magnum Mini 6 MP Dupla Csokoládé & Dupla Karamell

Az otthoni fogyasztás növelhető egy új fogyasztási alkalommal, az impulz márkák családi kiszerelésének segítségével. A Magnum Mini 6 db variánst tartalmaz, két különböző ízben: 3 db Magnum Mini Dupla Csokoládé...

Tovább olvasom

Braník

A Braník a Borsodi Sörgyár legújabb márkája, mely Prága egyik városrészéről kapta a nevét. A több mint 100 éves tradíció, a válogatott maláta és komló, valamint a sörfőzők generációinak felhalmozott...

Tovább olvasom

Kereskedelmi tendenciák első kézből

2011. április 21-én a BKIK-ban tartotta a Trade Marketing Klub soros klubrendezvényét, ahol a legfrissebb kereskedelmi tendenciákat mutatták be a hazai vezető piackutatók. Az egybegyűlteket Hermann Zsuzsanna, a Klub egyik...

Tovább olvasom
Oldal