A magyar tulajdonú élelmiszer üzletlánc az egyik Business Superbrands díjazott
Ahogyan arról már mi is számot adtunk, több száz fős közönség előtt adták át szerdán, Budapesten az idei Superbrands, Business Superbrands és a MagyarBrands díjakat. A Coop üzletlánc, a magyar tulajdonú kereskedelmi hálózatok között elsőként kapta meg a Business Superbrands elismerést a díj történetében.
A 88 országban jelenlévő Superbrands védjegyet hetedik éve adják át Magyarországon. Az elismerés célja az alapítók szerint az, hogy felhívja a figyelmet az üzleti élet legsikeresebb, legkiválóbb és leginnovatívabb vállalataira. A díjat kizárólag olyan cégeknek ítélik oda, amelyek szakterületükön kimagasló eredményt képesek felmutatni, tisztességesen és sikeresen működnek, valamint mindig szem előtt tartják fogyasztóik és partnereik érdekeit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >