Együttműködésre lépett a Bonbonetti és a Hell Energy
A magán-nagykereskedések és a vevők magasabb szintű kiszolgálása érdekében stratégiai együttműködésre lépett a Bonbonetti Csoport és a Hell Energy.
A közel 50 országba exportáló Bonbonetti és a független kereskedelemben is igen erős piacvezető magyar energiaital-gyártó a logisztika és a relevanciaépítés terén kívánja eredményességét növelni a kooperáció révén. Az együttműködés nem terjed ki a szervezett kereskedelemre, tehát a áruházláncoknak továbbra is saját kapacitásait kihasználva szállít majd a Bonbonetti.
A megállapodást aláíró cégek közös célnak tekintik, hogy a hazai gyártás megmaradjon és tovább erősödjön, ezáltal a munkahelyek megtartása továbbra is prioritás lehessen mindkét gyártó számára. Ezzel párhuzamosan mindkét vállalat legfőbb célja, hogy a jövőben is tovább növelhesse piaci súlyát és pozícióit. A két fél bízik abban, hogy a fenti stratégiai együttműködéssel sikeresen fel tudják venni a harcot a jelenlegi kedvezőtlen gazdasági tendenciákkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >