Most térül meg a márkaépítés a pralinéknál

Most térül meg a márkaépítés a pralinéknál

Tavaly az év vége nem hozta meg a szokásos eladásnövekedést a pralinék között, és az idei szezon sem kecsegtet túl sok jóval. Azonban az erős márkák az árszínvonaluk emelkedése ellenére...

Tovább olvasom

Kis kiszerelésű szaloncukrok felé fordult a kereslet

Kisebb lett a szaloncukor forgalma is. Tavaly november és idén január között, három hónap alatt közel 3 000 tonnát adtak el a fenyőfára szánt édességből; 14 százalékkal kevesebbet, mint 2008....

Tovább olvasom

Átlagosnál kedvezőbb piaci pozícióban

A hűtött szeletes édesség az egyik legnagyobb forgalmú élelmiszer. Mintegy 24 milliárd forintos éves piacával tizenkettedik helyen áll a Nielsen által mért 90 élelmiszer-kategória forgalom szerinti rangsorában. Megelőzi többek között...

Tovább olvasom

Márkaépítés gőzerővel a hűtött szeletes édességek között

Kevés az igazi újdonság a hűtött szeletes édességek két nagy kategóriájában, a tejszeletek és a Túró Rudik között: a forgalmazók egyelőre inkább a márkakommunikációra koncentrálnak. A tejdesszerteknél már akadnak izgalmas...

Tovább olvasom

Előszeretettel vásárolunk hűtött szeletes édességet a gyerekeknek

A GfK Hungária háztartások napi fogyasztásicikk-vásárlását monitorozó ConsumerScan felmérés adatai szerint a hűtött szeletes édesség fogyasztása erősen köthető a gyermek jelenlétéhez egy-egy családban.A tejdesszertekhez hasonlóan szívesen vásárolunk a gyerekeknek hűtött...

Tovább olvasom

Magasabb citromtartalom felé tolódik a kereslet

A citromlé piacán egymással párhuzamosan van jelen a magasabb gyümölcskoncentrátum valamint a gazdaságosabb kiszerelések iránti kereslet növekedése. A fogyasztók tehát keresik a lehető legjobb ár-érték arányt. A márkatermékek a prémium...

Tovább olvasom

Legkeresettebb a 40 százalékos citromlé

Értékben 4 százalékkal nőtt a citromlé kiskereskedelmi forgalma 2009. december–2010. májusban, az előző hasonló időszakhoz képest. Mennyiséget tekintve mínusz 3 százalékot regisztrált a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe. Az éves piac mérete...

Tovább olvasom

Félidőben

Ha valaki magyarországi éttermek, vinotékák borkínálatát tanulmányozza, akkor joggal hihetné, hogy egy prosperáló, nagy létszámú középosztállyal megáldott, irigylésre méltó helyzetben lévő országban jár. Mi, belföldi halandók, egyszerűen csak túlárazottnak, a...

Tovább olvasom

A hazai olcsóbb

A nyár sem hozta meg a várva várt változást, és a sorra megjelenő statisztikák is megerősítik mindazt, amit a kisebb-nagyobb kereskedelmi egységek vezetői nap mint nap tapasztalnak. Szűkül a piac,...

Tovább olvasom

Gérard Depardieu saját borát promóciózta a Hogatec szakvásáron

Gérard Depardieu, a világhírű színész mint üzletember szerepelt Düsseldorfban, a Hogatec vendéglátóipari szakvásáron. Saját borát mutatta be a Metro csoport standján. Összesen tizenhat ország 403 cége állított ki a Hogatec-en....

Tovább olvasom

Borban továbbra is az édeset szeretjük

Évente átlagosan 30-32 liter bort iszunk meg, az édesebbeket jobban szeretjük. A prémiumkategóriás italokat főleg ajándékba adjuk – derült ki a Budapesti Gazdasági Főiskola zalaegerszegi intézetében rendezett bormarketing konferencián. –...

Tovább olvasom

GfK: a magyar egészséggazdaság irányába tett lépések a gyakorlatban kudarcot vallottak

A globális trendek kutatói egyre inkább egyetértenek abban, hogy a válság utáni növekedés és a várható új világrend motorja az egészséggazdaság lesz és az egészséggel kapcsolatban egyre inkább fogyasztókról kell...

Tovább olvasom

Idén a világkereskedelem dinamikus bővülése várható

Felfelé módosította a világkereskedelmi forgalom idei növekedéséről szóló előrejelzését a Kereskedelmi Világszervezet (WTO): a növekedés az idén 13,5 % lesz a márciusban jelzett 10 % helyett. Tavaly 12,2 %-kal csökkent...

Tovább olvasom

A Váci utca a 37. legdrágább kiskereskedelmi terület

A világ legtöbb kiemelkedő kiskereskedelmi lokációja nem változott az elmúlt 12 hónapban. A Cushman & Wakefield legfrissebb kutatása a legnagyobb bérleti díj növekedést Dél-Amerikában, valamint az ázsiai régióban mérte. A...

Tovább olvasom

Célzott reklámüzenetek a Twittertől

A Twitter hamarosan bevezeti a „promotált” tweet fogalmát, mely a Google keresési hirdetéseihez hasonló elven működő reklámozást jelent. A Twitter jelenleg 160 millió felhasználóval rendelkezik, és közülük minden ötödik márka-...

Tovább olvasom

Tesco-stratégia: webáruházak világszerte

A Tesco vezérigazgató-jelöltje bejelentette, hogy online kiskereskedelmi értékesítés indul jövőre Lengyelországban, majd Csehországban és Sanghajban. Philip Clarke –  aki átveszi a világ harmadik legnagyobb kereskedelmi láncának vezérigazgatói posztját azt követően,...

Tovább olvasom

Startra kész a 25. jubileumi SPAR Budapest Nemzetközi Maraton

Minden idők legnagyobb hazai maratoni futóeseményére kerül sor 2010. szeptember 26-án, a 25. SPAR Budapest Nemzetközi Maraton és Futófesztivál keretében. A SPAR az egészséges életmód elkötelezettjeként immár második éve a...

Tovább olvasom

Viagrát árul a brit Tesco

Az áruházlánc becslése szerint férfiak millióinak szerelmi életét dobhatja fel az üzletek gyógyszertáraiban recept nélkül kapható készítmény. A multi közleménye szerint a termék szeptember 27-től országszerte 300 áruházban lesz elérhető...

Tovább olvasom

Teszt – állást kínálok

Donec ante nunc, vehicula sed tristique sit amet, sagittis eu metus. Sed sem nisi, viverra nec eleifend a, malesuada eu ligula. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia...

Tovább olvasom

Teszt – állást keresek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam a eros sapien, sed lacinia dolor. Fusce varius ultrices tellus a lobortis. Vivamus a pharetra justo. Phasellus vel mattis dui. Morbi...

Tovább olvasom

Befejeződött a friss élelmiszerek düsseldorfi hármas vására

A friss élelmiszerek választékának alakítására és a bolti eladás ösztönzésére fókuszált a húskészítmények, mélyhűtött áruk és tejtermékek hármas szakvásárán a 28 országból, köztük hazánkból érkezett 760 kiállító vállalat Düsseldorfban. Az...

Tovább olvasom

Túl drágának tartja az egészséges étkezéshez szükséges élelmiszereket a magyarok többsége

Az emberek nagy része igyekszik mindig egészségesen étkezni, ami azonban nem mindig sikerül. Magyarországon legtöbben az egészséges élelmiszerek magas árában látják az akadályt. Ez eltér a nemzetközi átlagtól, mert 55...

Tovább olvasom

Egyre több a tudatos vásárló

Több lett az igazán tudatos vásárló – ezt jelzi a legfrissebb Tudatos Vásárlói Index (TVI). A Kirakat.hu és az Ipsos idén negyedik alkalommal mérte fel a vásárlói tudatosságot és a...

Tovább olvasom

Szigorúbb szabályok a prémium termékekre

Kétszintűvé alakítja a Magyar Élelmiszerkönyvben rögzített szabályozást a Vidékfejlesztési Minisztérium. A már meglévő szabályok mellé nehezítést is vállalnia kell annak, aki prémiumként szeretné eladni termékeit. A már meglévő, az európai...

Tovább olvasom

Jól járhatnak a beszállítók a tervezett törvénymódosítással

A Híszerző értesülései szerint felmondott Jaross Tamás, Matolcsy miniszteri biztosa. A Metro volt vezérét azzal bízta meg az Orbán-kormány, hogy állítsa talpra a hazai kereskedelmet. A Hírszerző úgy tudja, Jaross...

Tovább olvasom

Létszámbővítés magasabb fizetéssel és béren kívüli juttatásokkal

Az elkövetkezendő egy évben a hazai mikro-, kis- és középvállalkozások negyede tervezi, hogy növeli alkalmazottainak létszámát – derült ki a K&H felméréséből. A közelmúltban végzett felmérés keretében 700 hazai mikro-,...

Tovább olvasom

Fider György távozik a Szamos Marcipán Kft-től

Fider György, a Szamos Marcipán Kft eddigi kereskedelmi igazgatója 2010 szeptember közepétől a BAKO Hungaria Kft-nél operatív igazgatóként folytatja karrierjét. Helyére a Szamos Marcipán Kft nem nevez ki új igazgatót....

Tovább olvasom

110 éves az eredeti Cuba Libre

A világ egyik legnépszerűbb koktélja, a Cuba Libre egy kubai bárban született 1900 nyarának végén. A Bacardi rum és az amerikai klasszikus Coca-Cola frissítő kombinációja kiállta az idők próbáját, a...

Tovább olvasom

Baromfiban nagyhatalom vagyunk

Hazánk továbbra is baromfi-nagyhatalom, ám az ágazatnak számos feladatot kell megoldania, ha kedvező belpiaci és exportpozícióit fejleszteni kívánja – vonták le a következtetést a Baromfi Termék Tanács által rendezett szakmai...

Tovább olvasom

Száz új munkahely a PEZ és az Ed.Haas új, jánossomorjai gyárában

Dr. Czomba Sándor, a Nemzetgazdasági Minisztérium foglalkoztatáspolitikáért felelős államtitkára avatta fel a mai napon az Ed.Haas Hungaria Kft. és a PEZ Production Europe Kft. új, 6000 m2-es, jánossomorjai gyárát. Az...

Tovább olvasom
Oldal