Előszeretettel vásárolunk hűtött szeletes édességet a gyerekeknek
A GfK Hungária háztartások napi fogyasztásicikk-vásárlását monitorozó ConsumerScan felmérés adatai szerint a hűtött szeletes édesség fogyasztása erősen köthető a gyermek jelenlétéhez egy-egy családban.A tejdesszertekhez hasonlóan szívesen vásárolunk a gyerekeknek hűtött szeletes édességet. Ugyan kortalanul szeretjük, de mégiscsak a gyermekek a hűtött szeletes édességek fő fogyasztói.
A tejdesszertekhez (krémtúró, pudingok, poharas tejberizs és a liegoise termékek) hasonlóan a hűtött szeletes édességet (akár Túró Rudit, akár tejszeletet) előszeretettel adunk a gyerekeknek, így a kategória fogyasztása erősen köthető a gyermek jelenlétéhez egy-egy családban. Míg a napi fogyasztási cikkek piacán a megvásárolt termékek értékének mindössze 28 százaléka származik a gyermekes családoktól, a hűtött szeletes édességeknél ez az arány már 43 százalék.
Mivel a 14 évnél fiatalabb gyermekkel rendelkező családok általában 2 főnél nagyobb létszámúak, ez a demográfiai mintázat megfigyelhető a kategória vásárlóközönségében is. Mindazonáltal a vásárlók korösszetételét vizsgálva elmondható, hogy ugyan a 40 év alattiak a legintenzívebb hűtött szeletes termékvásárlók, de az idősebb korcsoportok szintén fontos vásárlói a kategóriának.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Grant Thornton felmérés: Rugalmasság és befogadó munkakörnyezet segíthet megtartani a számviteleseket
Nem csak a toborzás, a megtartás is komoly kihívásokat állít…
Tovább olvasom >Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >