Indul az I. Budavári Sörfesztivál

Indul az I. Budavári Sörfesztivál

A nyári fesztiválszezon zárásaként négynapos, egyedülálló sörfesztiválra kerül sor a Budai Várban 2011. augusztus 25-28. között. Az I. Budavári Sörfesztivál közel 100 féle sörrel, az ismert hazai és külföldi sörmárkákkal,...

Tovább olvasom

Plázastop a fenntarthatóság köntösében?

A kereskedelmi törvény tervezett módosítása szerint a cégeknek januártól a nemzetgazdasági miniszter által kinevezett tagokból álló Fenntartható Kereskedelemért Szakmai Testület (FKSZT) jóváhagyását kellene megszereznie, ha 300 négyzetméternél nagyobb üzletet akarnak...

Tovább olvasom

270 milliárdos árbevétellel szerény növekedésre számít a baromfiágazat

A baromfiágazat várhatóan 6-7 százalékos árbevétel-növekedéssel, 270 milliárd forint árbevételt ér el az idén, szemben a tavalyi mintegy 250 milliárddal – mondta Bárány László, a Baromfi Terméktanács elnöke az MTI-nek...

Tovább olvasom

A mézre nincs egységes uniós szabályozás

Tarthatatlan az állapot, hogy az Uniónak nincs egységes szabályozása a mézben megengedett antibiotikum tartalomra vonatkozóan. Az a méz például, ami Magyarországon „szennyezett és megsemmisítendő”, az Németországban vagy Olaszországban problémamentesen forgalmazható...

Tovább olvasom

Budapest olcsó, Bécs és Prága mégis népszerűbb

Míg Bécsben több mint kétszer, addig Prágában másfélszer annyiba kerül ugyanaz a hotelszoba 2011-ben, mint Budapesten. A verseny régóta tart a régiós hotelpiacon, mind az árak, mind kihasználtság, de leginkább...

Tovább olvasom

Októberben brandfesztivált rendeznek Budapesten

Októberben újra megrendezik a régió egyik legjelentősebb márkastratégiai csúcstalálkozóját, a BrandFestivalt Budapesten. Az október 20-21-én megrendezendő konferencia idei tematikájának középpontjában az „Engagement” (elköteleződés) témája és trendjei állnak. Ezek aktualitását az...

Tovább olvasom

Zalai baromfifeldolgozó szövetkezeti összefogással

Közel 1,4 milliárd forintos költségvetéssel baromfifeldolgozó üzem épül Pacsán; a Zalai Baromfifeldolgozó Kft. több mint 90 százalékos tulajdonosa a termelői szövetkezet – közölte Bedő Tibor ügyvezető az MTI-vel. Hozzátette; az...

Tovább olvasom

Nagy az elvárás az instore marketingtől, az FMCG-vásárlók 85 százaléka vásárlás közben dönt

Bár az FMCG termékek vásárlói döntéseik 85 százalékát bolton belül, vásárláskor hozzák meg, a cégek marketingköltségük alig öt százalékát áldozzák az üzleten belüli meggyőzésre. A vállalkozások gondolkodása jelentős lemaradásban van...

Tovább olvasom

A magyar dinnyéért kampányol a FruitVeB

Mintegy 10 millió forint összegű promóciós kampányt indít a magyar dinnye eladásának ösztönzésére július elején a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeB) – közölte Mártonffy Béla, a FruitVeB elnöke....

Tovább olvasom

Amikor már pénzért sem jutunk élelemhez

A mezőgazdasági termékek termelése évről évre elmarad a fogyasztástól, így a legfőbb terményeknél a készletszintek igen alacsonyra süllyedtek. Jim Rogers, a neves befektető szerint egy esetleges kínálati sokk már könnyen...

Tovább olvasom

Újra kívánják pozícionálni a Duna Borrégiót

Újra kívánják pozícionálni Magyarország legnagyobb szőlőtermő területét, a Duna Borrégiót az Agrármarketing Centrum (AMC) támogatásával. Erről azon a borkóstolóval egybekötött háttérbeszélgetésen tájékoztatták csütörtökön az újságírókat Budapesten, amelyen a régióhoz tartozó...

Tovább olvasom

Tovább csökkent a német kiskereskedelmi értékesítés

Májusban a várt szerény mértékű bővülés helyett meredeken csökkent Németországban a kiskereskedelmi értékesítés, miközben az áprilisi felülvizsgált adat az előzetesen közzétett 0,6 százalékos bővüléssel szemben stagnálást mutatott. Májusban a kiskereskedelmi...

Tovább olvasom

Versenykorlátozó magatartás miatt szabott ki bírságot a GVH

A H&T Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, A SIKÉR Malomipari Feldolgozó és Kereskedelmi Zártkörűen Működő Részvénytársaság, valamint a Szécsény-Mill Korlátolt Felelősségű Társaság a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (MVH) által...

Tovább olvasom

Új SPAR hűségakció indult

2011. június 30-án új, egyedülálló hűségakció indul a SPAR-nál! A SPAR csoport áruházaiban minden elköltött 2500 Ft után egy ingyenes zeneletöltő kupont is tartalmazó Starzone kártyacsomagot kapnak a vásárlók ajándékba....

Tovább olvasom

Az Európai Unió is elismeri a fehérjegazdag diétákat

Az 1980-as évektől világszerte észlelhető a túlsúlyosok, az elhízottak és a kórosan elhízottak számának folyamatos növekedése. Napjainkban az elhízás a világ fejlettebb részén népbetegségnek számít, ennek minden társadalmi és egyéni...

Tovább olvasom

Mobil megoldások az ellátási lánc és az értékesítés sikeréért

Sikerrel zárult a MobilCom Day a GS1 szervezésében a világ 35 országában, 3 időzónában, Japántól az USA-ig. Itthon a Magyar Telekom Székházban gyűlt össze 80 érdeklődő, hogy a színes, szakmai...

Tovább olvasom

A chipsadó indítványozói nem támogatják a kormánypárti módosító javaslatokat

Csak az Európai Bizottság (EB) jóváhagyása után lépne hatályba a népegészségügyi termékadó a legújabb fideszes javaslat szerint. Koszorús László (Fidesz) még kedden nyújtotta be a népegészségügyi termékadóról szóló törvényjavaslathoz azt...

Tovább olvasom

Zöldségtermelő nagyhatalommá teheti Magyarországot a turai modell

A Kárpát-medence alatt húzódó termálvízkincs jobb kihasználásával zöldségtermelő nagyhatalommá válhatunk, ehhez nagy lépés lehet az indulás előtt álló, Turán létesülő, szakmai körökben turai modell néven futó, paradicsomtermesztésre berendezkedő óriás üvegház...

Tovább olvasom

KSH: 11 százalékra csökkent a munkanélküliség

Tovább csökkent, 0,4 százalékponttal 11 százalékra mérséklődött a munkanélküliségi ráta Magyarországon március-májusban, és nőtt a foglalkoztatottak száma – közölte a KSH. Az idei első negyedévben még 11,6, február-áprilisban pedig 11,4...

Tovább olvasom

Nomura: a Tesco megelőzheti a régiós vetélytársakat

A Tesco-ról szóló legfrissebb elemzésében a társaság régiós piacait helyezte megvilágításba a japán befektetési bank, a Nomura. Becslések szerint a cég piaci részesedése a magyar, a cseh, a szlovák, valamint...

Tovább olvasom

Budapesten mutatkozik be a gazdag kínai tartomány

2011. június 29-én a Csöcsiang Márkás Termékek Kiállítással és Üzleti Fórummal nyílt meg a CBTC (China Brand Trade Center) Budapesten. A CBTC az igényes termékeket előállító és fejlett technológiákat alkalmazó...

Tovább olvasom

Sopron megtelt a Volt Fesztiválra

Június 28-án elindult a különvonat, amely vasárnapig napi rendszerességgel szállítja Sopronba a VOLT Fesztivál vendégeit. A VOLT történetében korábban soha nem fordult elő, hogy a kapunyitás előtt napokkal már egyetlen...

Tovább olvasom

Étkezési utalvánnyal a bércsökkenés ellen

Az Étkezési Utalvány Forgalmazói Egyesülés (EUFE) szerint étkezési utalvánnyal kisebb munkáltatói teherrel kompenzálható a nettó bérek 2014-ig tartó csökkenése – közli az MTI. Bessenyey Bálint, az EUFE igazgatója szerdán a...

Tovább olvasom

A negyedik pályázat meghozhatja az egykori Egervin vevőjét

Lezárult az egri Integrált Borgazdaság Zrt. vagyonára a felszámoló Ratis Kft. által kiírt negyedik pályázat. Ezúttal értékelhető ajánlatok is érkeztek. Akár fordulóponthoz is érkezhet az egykori Egervin, ma Integrált Borgazdaság...

Tovább olvasom

2013 lehet a Praktiker számára a fordulat éve

31,8 milliárd forintos nettó árbevételre tett szert a Praktiker Magyarországon a 2010-es üzleti esztendőben. A barkácslánc 2013-at tartja fordulópontnak, ezért konszern szintű projekt keretében készül a gazdasági válság utáni időszakra....

Tovább olvasom

Bizakodnak a fogyasztók Európa legnagyobb gazdaságában

Németországban javult a fogyasztói bizalom, a júliusra előre tekintő, kedden ismertetett hangulatmutató 5,7 pont lett a júniusi 5,6 pont után. Az elemzői várakozás borúlátóbb, 5,3 pontos volt – derült ki...

Tovább olvasom

Megjelent a CID 2010. évi jövedelem- és fogyasztói indexe

A CID Cég-Info Kft. 1998. óta évenként kiadja a marketing célra készített, tényadatokra épülő Jövedelem- és fogyasztói index adatait. A jövedelem index adatbázisok a magyarországi települések és irányítószám-körzetek tiszta jövedelmére,...

Tovább olvasom

Miért érdemes kiállítani nemzetközi élelmiszeripari kiállításokon?

Szeretné növelni cége forgalmát? Mutassa be termékeit, szolgáltatásait egy új, folyamatosan fejlődő piacon! A kiállítás lehetőséget biztosít az élelmiszergyártók és forgalmazók számára, hogy célközönségüknek bemutassák legújabb termékeiket, szolgáltatásaikat és fel...

Tovább olvasom

Lippai Judit a Wonderduckhoz igazol

Lippai Judit Senior account pozícióban csatlakozik a Wonderduck Agency kötelékéhez. Lippai a Metropoltól érkezik a csapatba. Senior account managerként feladata a kiemelt ügyfelekkel való kapcsolattartás lesz. Lippai évtizedes szakmai múltjának...

Tovább olvasom

A brüsszeli PROFEL konferencia a növénytermesztésről

A növénytermesztés óriási utat tett meg az elmúlt száz év során. A fajták tökéletesítésének, az öntözési módszerek, a trágyák és a növényvédelem fejlődésének köszönhetően megnőtt a terméshozam. Ugyanez az idő...

Tovább olvasom
Oldal