Alimentaria: cégek, amelyek biztosan ott lesznek a kiállításon
A március 26–29. közé tervezett barcelonai Alimentaria étel- és italkiállítás több mint nemzetközi piactér, hiszen itt kerülnek bemutatásra és megvitatásra az iparág legfrissebb innovációi és piaci trendjei. A szponzorok között idén a Nestlé España S.A és az AZTI-Tecnalia is megjelenik.
Most már biztos, hogy az Alimentaria idei fő témái a következő területek köré rendeződnek: innováció, tápanyagok, egészség és jóllét, nemzetközi megoldások és globalizáció, szállítás és kiskereskedelem, marketing és média és a vállalati felelősség kérdésköre. Mindegyik terület köré számos program rendeződik majd: kiállítások, üzleti találkozók, konferenciák, szemináriumok, kerekasztal-beszélgetések, nagy nemzetközi nevekkel. Néhány cég, akik biztosan ott lesznek: Nestlé, Google, LinkedIn, Mediterranean Diet Foundation, FIAB (a Spanyol Étel- és Ital Szövetség) Triptolemos Foundation, AZTI-Tecnalia és Ecoembes.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >