Bánhegyi Zsófia

>Bánhegyi Zsófia

Lánchíd Klub vélemény cikkek

Cikkek melyekben szerepel

Magyar szakember a European Marketer of the Year 2025 döntősei közöt

10 éves az MMSZ Agrár- és Élelmiszer-marketing Tagozat

Rutinból nem megy: globális transzformáció és lokális alkalmazkodás!

Még egyszerűbb lett bekerülni a 110 milliós álomlakás lehetséges nyertesei közé

Több mint félmillióan esélyesek már a budai álomotthonra

20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország

Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség

TOP 50 marketing- és TOP 50 PR-vezető: nők az élen

„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…

Tisztségviselőket választottak az MMSZ-tagok

A játékosok felelősségtudatának támogatása felülírja a profitelvárásokat is!

„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A személyre szabott ügyfélélmény a legfontosabb

Megjelent az első Marketing Trendbook!

Megjelent az első Marketing Trendbook!

Együtt hajóztunk (1. rész)

TOP 50 marketing- és PR-szakember: itt vannak a rangsorok

Biztos jövőképet nyújtanak kereskedelmi partnereik részére

Nagyszerű elismerésekkel gazdagodtunk

Kreatív ötleteket és innovatív megoldásokat díjaztak az UNICEO magyarországi “Live Communication Awards” díjátadóján

Ismét Marketing Diamond Awards díjjal gazdagodott a Trade magazin kiadója

PRO PR GLOBE-díjat kapott Bánhegyi Zsófia

Ezek a 2023-as esztendő marketing és kommunikációs pillérei

A vásárlói bizalom és a márkaérték egymással egyenesen arányos

Jön az ősz legnagyobb üzleti design konferenciája, a Service Design Day!

Megjelent az első magyarországi PR Trendriport

Hogyan lehet és kell egy márkának járványválságban kommunikálnia? Videókonferencia indul

A Szerencsejáték Zrt. új szintre emelte stratégiai együttműködését az Önszabályozó Reklám Testülettel

Új elnökséggel erősíti a szakmai képviseletének erejét a Magyar Marketing Szövetség

Új elnökség a Magyar Marketing Szövetségnél

Elfogadta a kormány a turizmusfejlesztési stratégiát

Közösen a magyar borért

Kiemelkedően elégedettek a vizes vb külföldi látogatói Magyarországgal

Júliusban ismét megrendezik a Budapesti Borbár Túrát

Közös szakmai rendezvénysorozatot indít a hat borrégióban a Magyar Turisztikai Ügynökség és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa

Több mint 3 milliárd euróval javította a turizmus a fizetési mérleget 2016-ban