A személyre szabott ügyfélélmény a legfontosabb
Bánhegyi Zsófia, a Marketing Trendbook ötletgazdája és szakmai projektvezetője, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja volt a FutureTalks Krizsó Szilviával podcast legújabb adásának vendége.
A beszélgetésből megismerhetjük a fent említett kiadványt, amire régóta várt a hazai marketingszakma. A kötet átöleli azokat a területeket, amelyek a szerkesztők szerint ma a marketing világát alkotják. Bánhegyi Zsófia hangsúlyozta: „A Trendbook időszerűségét azt is mutatja, hogy az elmúlt öt évben talán többet változott a marketing világa, mint az elmúlt 20 évben összességében. Egészen messze kezdünk kerülni a kizárólag purpose alapú márka hangoztatástól, rövid távú tranzakciókra épülő kampányvilágtól, és egy új, holisztikusabb megközelítés felé indulunk, ahol az ügyfélélmény áll a középpontban”
A kötetben szereplő tartalmak többek között olyan változatos témákkal foglalkoznak, mint a mesterséges intelligencia szerepe, a generációk közti különbségek, a generációmenedzsment, az influenszer-kommunikáció kihívásai és jövője, az omnichannel stratégia, a social média, a marketing szuperereje vagy az adatvezéreltség. A könyvben 147 meghatározó marketinges és üzleti döntéshozó gondolatait ismerhetik meg az érdeklődők több mint 420 oldalon. Bánhegyi Zsófia, aki a Szerencsejáték Zrt kereskedelmi igazgatója saját példájukkal szemléltette a podcastban a marketing területén bekövetkezett változásokat: „A Szerencsejáték Zrt piaci környezete és a játékosi elvárások gyorsan változnak, így vállalatunk is egy transzformáción megy keresztül a marketing és kereskedelem területén. Kulcs lett a teljeskörű játékos ismeret, és az erre épülő testreszabott kiszolgálás nyújtása. Még egy ilyen klasszikusabb, több évtizede monopol piacon működő tevékenységnél is. mint a lottózói játék, előtérbe került az innováció és adatvezéreltség. Ez nem csak üzleti értéket teremt, de a mi esetünkben a felelős játékot is elősegíti.
A beszélgetésben szó volt a legújabb marketing technikákról, a magyar és a nemzetközi lottótársaságok viszonyáról és arról, hogy kinek ajánlják a Marketing Trendbookot a készítők. Ne maradjon le a FutureTalks üzleti podcastunk új adásáról, és iratkozzon fel a csatornánkra!
Kapcsolódó cikkeink
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Az ember birka, amerről a kolomp szól, arra megy – Puskás Tamás színész, rendező a FutureTalks podcastban
A színházi világ gazdasági hátteréről, a családról és színészlét kihívásairól…
Tovább olvasom >Exkluzív márkáira fókuszál a ROSSMANN
A ROSSMANN kínálatában a nagy nemzetközi és saját márkás brandek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húzzák magukkal az iparági trendek a hullámkartonszegmenst
A világ egyik vezető stratégiai tanácsadó és piackutató vállalata, az…
Tovább olvasom >Van, ahol már elkezdték kijátszani az új üvegvisszaváltó automatákat
Romániában a műanyag palackok, alumíniumdobozok és üvegpalackok vásárlásakor 50 banis…
Tovább olvasom >Viszlát Aldi ár!
Az árvezető szerep 2024-ben némiképp túlértékelt. A rekord magas infláció…
Tovább olvasom >