Jön az ősz legnagyobb üzleti design konferenciája, a Service Design Day!
November 25-én, csütörtökön kerül sor a Service Design Day online konferenciára. A rendezvényen közel száz előadó ismerteti az ügyfélcentrikus üzleti tervezés lehetőségeit és tapasztalatait az innováció, a termékfejlesztés, a marketing és a HR területein. A látogatók bepillanthatnak a hazai ügynökségek munkájába, sikeres vállalati esettanulmányokból tanulhatnak, inspiráló szakmai területek legújabb fejleményeivel ismerkedhetnek meg a behaviour designtól az ügyfélélmény tervezésen keresztül az employer brandingig.
A résztvevők többek között az alábbi kérdésekre kaphatnak válaszokat:
– Hogyan tudja támogatni a vállalatok átalakulását az ügyfélcentrikus gondolkodás?
– Miképp segít értelmezni, lekövetni a fogyasztói igények és szokások változását?
– Hogyan segít kialakítani a cégek működését?
– Hol találkozik a hibrid és agilis munkavégzés és az ügyfélélmény?
A konferencia délelőtti előadásain a nemzetközi és hazai trendeké lesz a főszerep:
Marc Fonteijn (Service Design Show alapítója) service design veterán, influencerként több ezer service design iránt érdeklődőnek adta meg a szakmai alapokat népszerű videóival, blog posztjaival. Marc népszerű előadó, tréner. Egyedülálló rálátása van a service design szakma fejlődésére, nehézségeire, trendjeire.
Pálóczi Tamás (Deutsche Telekom Design Hub vezetője) többek között bevaatja hallgatóit abba, hogy mit tesz a Deutsche Telekom azért, hogy a szervezetben és annak működésében történő változásra felészítse a munkavállalóit Európa szerte.
Dobó Mátyás (Vodafone Vállalati Szolgáltatások Üzletág vezérigazgató-helyettese) arról a rejtélyes falról, kulturális és szervezeti szakadékról mesél majd, mely akadályozza a nagyvállalatokat az ügyfélcentrikus tervezésben.
Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt. marketing igazgatója) pedig azt elemzi, hogy képes-e az ügyfél-, játékosélmény megközelítést sikeresen implementálni saját működésébe, termékfejlesztésébe egy állami monopol vállalat?
Délben tizenkét hazai üzleti design-al foglalkozó ügynökség tart “fogadóórát”, mely során a nézők bepillanthatnak a működésükbe, megismerhetik a munkatársakat, projekteket és módszereiket.
A délután folyamán öt szekcióban folytatódik az esemény. A kezdőket a Grow with Google speciális Design Thinking gyorstalpalója várja, az ínyencek meghallgathatják Szabó Béla (Magyar Telekom, Márka és Kereskedelmi Kommunikációs Igazgató), Gál Sarolta (DDB, stratégiai igazgató), Komándi Krisztián (Frontíra, viselkedéstudományi tanácsadó) és Barcsi Viktória design kutató beszélgetését 2021 slágertémájáról a behaviour designról. A service designban jártasabbak több, mint 20 esettanulmányt ismerhetnek meg, találkozhatnak többek között a budapesti szolgáltatások javítását célul kitűző Fővárosi Önkormányzat első service design csapatával. Elmerülhetnek olyan témakörökben, mint az ügyfélélmény, terméktervezés, social design, e-kereskedelem, user experience, megismerve olyan cégek szakembereit, mint például az IBM, KPMG, EdUcate, Humanize, Meet, Telenor, SAP Emarsys, Praktiker, Deloitte, Magyar Bankholding, MVM, vagy a Budapest Airport.
„Az idei konferencián szerettük volna még hangsúlyosabban kiemelni, hogy a hazai service design szakma készen áll arra, hogy segítséget nyújtson a hazai vállalatoknak abban, hogy a covid hatására megváltozó üzleti környezetet gyorsan le tudják követni és ügyfélcentrikus tervezéssel minél több szerethető szolgáltatás, termék kerüljön ki a piacra. A Service Design Day mellett az idén újra elkészítjük a Service Design Térkép kutatásunkat az NRC támogatásával, mely segítségével szeretnénk bemutatni a szakmai műhelyeket, előremutató iparági gyakorlatokat.” – mondta Káli György, a Service Design Day főszervezője, a Humanize service design studio társalapítója.
A Service Design Day a Design Hét keretein belül valósul meg, a teljes programot itt található: https://servicedesignconf.com/
A Service Design Térkép kutatást pedig ide kattintva tudják kitölteni az érdeklődők: https://kutatasok.frequest.com/squest.php?did=AeXm9IO0EpwoK8RnfxB
Kapcsolódó cikkeink
Mekkora lesz jövőre a béremelés? Három tényező, ami meghatározza a magyar munkaerőpiac alakulását
A munkanélküliség további csökkenése és a kínai beruházási boom hatásai…
Tovább olvasom >Manpower: javuló gazdasági kilátásokat mutatnak a munkaerőpiaci visszajelzések
Javuló gazdasági kilátásokat mutatnak a munkaerőpiaci visszajelzések, a belföldi munkáltatók…
Tovább olvasom >Céges várakozások: sok munkáltató tervez létszámbővítést jövőre – Profession.hu
Munkaerőfelvételre készülnek a hazai cégek, sok helyen a szükséges költségkeretet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >