Hogyan lehet és kell egy márkának járványválságban kommunikálnia? Videókonferencia indul
Időpont: 2021. április 8. csütörtök, 9.00–15.10
Helyszín: Zoom videókonferencia
Kedvezményes részvételi díj (március 26-ig): 9 900 Ft + áfa
VISSZANÉZHETŐ LESZ A KONFERENCIA TELJES KÉPZÉSI ANYAGA!
Miről szól a REBUILD 2021 konferencia?
A válságkommunikációt hírből már minden marketinges ismeri, tapasztalatból senki sem szeretné. 2020 után azonban a jól bevált kommunikációs gyakorlatok már nem működnek, sem a fogyasztókkal, sem a munkavállalókkal kialakított kapcsolatban.
De hogyan lehet és kell egy márkának járványválságban kommunikálnia?
A márkaépítés milyen üzenetei lesznek befutók a jövőben?
A PR nyer a marketinggel szemben?
A vállalat kollektív üzenetei helyett a cégvezető személyes márkája lesz a hitelesség alapja?
Az ügyfélélmény vagy a munkavállalói élmény élvezzen prioritást?
Esetleg a cég öko-kommunikációjában kereshető a megoldás?
Konferenciánk előadói elhozzák a legműködőképesebb gyakorlatokat, az ellesett legjobb példákat és trükköket, melyekkel a vállalat újrafogalmazott marketing-, és HR üzenetei egyaránt célba találhatnak, és amelyek működnek a munkerőpiacon is!
A konferencia célja olyan tudás-platformot megteremtése, amelyen a vállalatok vezetői, a kommunikációs és a HR területekért felelős szakemberek találkozhatnak, hogy a kommunikáció és a HR területeiről, különöstekintettel a munkáltatói márkaépítés témájára új ismereteket szerezzenek, melyek akár már másnap hasznosíthatóak a gyakorlatban is.
Fontos missziónknak tartjuk, hogy a három területről érkezők közötti eszmecserét is segítsük, ezért az előadásokat cégvezetők, marketing és HR-vezetők kerekasztalbeszélgetései színesítik, amelyek valós, az elmúlt év kihívásaira reagáló esettanulmányok tanulságaival is szolgálnak majd.
Előadóink lesznek többek között:
Vértes András (GKI Gazdaságkutató Rt.), Fazekas Ildikó (Önszabályozó Reklám Testület), Szokody Ágnes (Randstad Hungary), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Hári Péter (CX – Ray), Svéda Dóra (Coachingcentrum), Carla Galli (személyiség- és szervezetfejlesztő tréner), Lakatos Zsófia (Emerald PR), Szabó Edit (digitális marketing stratéga), Serényi János (Videotréning.hu), Janata Krisztina (Marketing Commando), Radnai – Tóth Judit (Talentbrand), Kulcsár Zita (Worki), Dobai Gábor (The WorkLife Company), Kun Miklós (MediaCom), Vér Balázs (DeepInsight)
Kapcsolódó cikkeink
Jön a IV. Innoskart Szakmai Nap szeptember 16-án
A IV. Innoskart Szakmai Nap egy újabb nap, amelyen az…
Tovább olvasom >További cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >