Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alapvető célkitűzése, hogy az egyik legaktívabb szakmai szervezetként a marketing reputációját egyre magasabb szintre emelje, valamint, hogy a marketinget művelők szakmai identitását erősítse.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A szervezet alapszabálya szerint az elnök tesz javaslatot az alelnökök személyére, akik az első számú vezető mellett a szervezet tevékenységét irányítják. Hinora Ferenc három alelnök megválasztására tett javaslatot az új elnökség június 12-i alakuló ülésén, akik a szövetség számára kiemelt területek irányításáért lesznek felelősek.
A javaslat alapján Bánhegyi Zsófiát, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatóját vállalati és partnerségi kapcsolatokért felelős alelnökké, dr. Papp-Váry Árpádot, a BGE marketing mesterképzésének vezetőjét pedig nemzetközi kapcsolatokért és edukációért felelős alelnökké választották. Mellettük Sütő Ágnes, a Magyar Bankszövetség főtitkárhelyettese a tagozatokért és közösségépítésért felelős alelnöki feladatot látja el a jövőben. //
Kapcsolódó cikkeink
Enyhült a prés a sajton
Nyögi még a közelmúlt horrorárait a sajtpiac: hiába normalizálódott az…
Tovább olvasom >Az élelmiszerekkel érintkezésbe kerülő anyagok és a fenntarthatóság
Az élelmiszerekkel érintkezésbe kerülő anyagok és a fenntarthatóság kifejezések kapcsán…
Tovább olvasom >Édes jövő kakaóval – vagy anélkül
A Magyar Édességgyártók Szövetsége július 4-én szakmai sajtóbeszélgetést rendezett a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A FAO élelmiszerár indexe enyhén csökkent augusztusban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Varga Mihály: a magyar gazdaság kilátásai jók
A magyar gazdaság kilátásai jók, a jelenlegi moderált gazdasági növekedés…
Tovább olvasom >KSH: júliusban 1,3 százalékkal csökkent az ipari termelés
2024 júliusában az ipari termelés volumene 1,3, munkanaphatástól megtisztítva 6,4…
Tovább olvasom >