PRO PR GLOBE-díjat kapott Bánhegyi Zsófia
A PRO PR GLOBE Awards szabályainak megfelelően, a jelölési folyamat lezárultát követően 12 ország összesen 25 PR-szakembere nyerte el a 2022-es PRO PR GLOBE Awards címet. A PR-szakma megítéléséért dolgozó szakembereknek szóló díját 2022-ben Bánhegyi Zsófiának, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatójának is odaítélte a bizottság.
A bizottság, amely a díj korábbi nyerteseiből és a szervezőbizottság tagjaiból áll, a jelölési folyamat során összegyűjtött információk alapján dönt a nyertesekről. Figyelembe veszik a jelöltek életrajzát, a médiában megjelent publikációikat és más nyilvános információforrásokat is. A díj különlegessége, hogy nem projektekre, hanem a szakemberek iparágat és annak megítélését fejlesztő munkásságára, üzleti etikájára és a szakmai normák betartására összpontosít. Csak azok kaphatják meg a díjat, akiknek csapatukkal és kollégáikkal együttműködve sikerült nyomot hagyniuk a public relations területén.
A díjért indulókat 2017 óta négy kommunikációs szövetség jelölheti: az International Public Relations Association (IPRA), az International Communication Consulting Organization (ICCO), a The Public Relations and Communications Association (PRCA) és a Chartered Institute of Public Relations (CIPR).
A díjátadó ünnepségre 2023. május 5-én kerül sor a a PRO PR 20. évfordulójával egybekötött konferencia után.A nyugat-balkáni régió legnagyobb iparági konferenciáján minden évben nemzetközileg elismert személyek adnak elő a jelenlévő senior szakembereknek. Az idei év témája a kommunikáció és a fenntarthatóság lesz.
A PRO PR GLOBE Awards díjátadó során hagyományosan kiosztják a PRO PR Vision City, a PRO PR Vision Manager és a kommunikációs menedzsment fejlődéséhez való különleges hozzájárulásért járó Infigo-díjakat is.
A 2018-as díjazott Sztaniszláv András, a Magyar PR Szövetség elnöke elmondta: „Örömteli, hogy egyre több magyar szakembert ismernek el globális szervezetek. Mindez jelzi az egész szakma felé, hogy jó irányba haladunk és érdemes tenni az iparágunk hazai fejlődéséért. Fontos, hogy rajta legyünk a térképen és megismerjen bennünket a régió, a jövőben ugyanis mindez hozzásegít minket nemzetközi együttműködések, közös projektek elindításához is.”
Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >