10 éves az MMSZ Agrár- és Élelmiszer-marketing Tagozat
Jubileumi rendezvénnyel ünnepelte 10 éves évfordulóját a Magyar Marketing Szövetség Agrár- és Élelmiszer-marketing Tagozata. Az eseményen jelen volt az egykori alapító Pászti Balázs és Dr. Totth Gedeon, a Tagozat jelenlegi elnöke.

Az MMSZ ÁÉM Tagozat 10 éves születésnapján (balról jobbra) Pászti Balázs alapító, Bódi Krisztina alelnök, Dr. Totth Gedeon elnök
A kezdetekről szóló megemlékezés mellett az esemény fő célja volt, hogy reflektorfénybe helyezze az agrár- és élelmiszeripar marketingjének jövőbeni lehetőségeit, valamint inspirációt nyújtson a szektor szakembereinek a fejlődéshez. A változatos előadások és az interaktív kerekasztal-beszélgetés hozzájárultak ahhoz, hogy a résztvevők új nézőpontokat, ötleteket és gyakorlati megoldásokat vihettek magukkal.
Inspiráló előadások a szektor szakértőitől
Az eseményt Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője nyitotta meg előadásával, amely a közösségi agrármarketing előnyeit és jövőbeni lehetőségeit tárgyalta. Bemutatta, hogyan lehet az élelmiszeripar lendületét fenntartani innovatív marketingstratégiák segítségével.
A fenntarthatóság témaköre is központi szerepet kapott. Büki László, a Fenntartható Csomagolásért Egyesület tiszteletbeli elnöke és Bódi Krisztina, a Tagozat alelnöke közösen mutatták be, hogyan járulhat hozzá a környezettudatos csomagolás az élelmiszeripari vállalatok hosszú távú sikeréhez.
Záró előadásként Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója osztotta meg gondolatait a marketing evolúciójáról.
Az előadásokat követően egy dinamikus szakmai kerekasztal-beszélgetés következett, amely lehetőséget teremtett a résztvevők számára, hogy megosszák véleményüket, és új ötleteket merítsenek egymás tapasztalataiból. Az interaktív diskurzus megerősítette az együttműködés fontosságát az ágazat marketingtevékenységének fejlesztésében.

A találkozón részt vettek a jelenlegi és alapító tagok képviselői is
Tíz év eredményei és a jövő kilátásai
Az esemény méltó módon ünnepelte az Agrár- és Élelmiszer-marketing Tagozat tízéves működését. Az elmúlt évek során a Tagozat jelentős mértékben hozzájárult a magyar agrár- és élelmiszeripar marketingtudatosságának erősítéséhez, és számos sikeres projektet indított útjára.
A jubileumi esemény nemcsak a múltat ünnepelte, hanem a jövő felé is egyértelmű irányt mutatott: az innováció, a fenntarthatóság és az együttműködés lesz a szektor sikerének kulcsa.
Kapcsolódó cikkeink
Rutinból nem megy: globális transzformáció és lokális alkalmazkodás!
A 2016. év végén alakult, és a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Kommunikációs iparági AI-kézikönyv készül
A hazai szakmai szervezetek – köztük a MAKSZ, az MMSZ…
Tovább olvasom >Magyar Marketing Szövetség: életműdíj Dr. Megyer Örsnek
A Magyar Marketing Szövetség Tonk Emil Életműdíjasa 2024-ben Dr. Megyer…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >Árrésstop kontra áfacsökkentés: megoldás az inflációra vagy politikai viták terepe?
A kormány március közepétől életbe léptette az árrésstopot, amely szerint…
Tovább olvasom >