Gazdag „Mikulások” fizetik ki szűkölködő családok játékszámláit

Gazdag „Mikulások” fizetik ki szűkölködő családok játékszámláit

Új karácsonyi hagyomány terjed az Egyesült Államokban: tehetős „Mikulások” kifizetik a szűkölködő családok játékbolti számláit. A Toys R Us játékáruház-lánc massachusettsi boltjaiban anonim adományozók rendeztek olyan számlákat, amelyeket a karácsonyra...

Tovább olvasom

Egymillió eurós pénzalap a tejbotrány kezelésére

Egymillió eurós pénzalapot hoztak létre Karintiában a rákkeltő anyagot tartalmazó tej körül kialakult helyzet kezelésére – közölte kedden a tartományi kormány. A pénzből a talaj, a hús és a takarmány...

Tovább olvasom

Hamis „marhahúscsemegére” bukkantak a kínai ellenőrök

Három kínai vállalatról derítették ki, hogy szárított marhahúscsemegéjüknek semmi köze a marhahúshoz. Azzal érveltek, hogy sertéshúsból és élelmiszer-adalékokból olcsóbban kihozták a terméket – jelentette a kínai központi televízió (CCTV) kedden....

Tovább olvasom

Magazin: Mi lesz még a vörösborból?

A kreatív kezdeményezéseiről (is) ismert révfülöpi Gelencsér Pincészetben a „mellék­üzemág” nem a máshol már bevált ötletekkel dolgozik. Míg a sokadik generációs fiatal borász, Gelencsér Gergő a szőlővel és borral foglalkozik,...

Tovább olvasom

Szeged és Eger a legolcsóbbak az ünnepek alatt

A www.trivago.hu szállás árösszehasonlító weboldal adatai szerint a kedvelt úti célok közül Szeged és Eger a legolcsóbb választás azok számára, akik elutaznának az ünnepek alatt. A trivago Hotel Price Index...

Tovább olvasom

Előkéből asztal – A nap videója

Aki megmondja, mi volt a valódi célja a kínai Hung Lu Chan-nek, amikor az előkéből készített kétszemélyes „étkezőasztalt” megalkotta, annak a Trade magazin tiszteletbeli pszichológusa címet adományozzuk. A „hivatalos verzió”...

Tovább olvasom

Szakmai díjat alapított a Magyar Sommelier Szövetség

Öt kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség (Masosz) által most alapított Par Excellence díjat. A tagság által legjobbnak ítélt termelőt, kereskedőt, vendéglátót, szakírót és oktatót kedden Budapesten nevezték meg....

Tovább olvasom

Második alkalommal készült ügyfélelégedettség-kutatás a turisztikai szektorról

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) ügyfélelégedettség kutatása a turisztikai desztinációk recepcióit, utazási irodákat és légitársaságokat tesztelt emailes és telefonos csatornákon. A szituációk egy üdülés tervezésekor felmerülő kérdéseket és...

Tovább olvasom

A Cuba Libre Koktél – az eredeti, Bacardi rummal készült ital – 112. évfordulóját ünnepli

A világ kedvenc BACARDI rumos koktélját – amit először 1900-ban készítettek el – több mint 6 millióan élvezik naponta. A legendás, eredeti Cuba Libre, közismert nevén a „BACARDI és Coke®,”...

Tovább olvasom

Pezsgő élet – nem csak szilveszterkor

Mennyiségi áldozatok árán, de a jelek szerint sikeresen értékelődik át (sőt, fel) a pezsgő imidzse. Nő a palackban erjesztett, minőségi pezsgők eladása, a szakboltokban egyre több kisebb pincészet exkluzív terméke...

Tovább olvasom

Kisboltok nagy piacrésze

A 200 négyzetméteres és kisebb üzletek összesen 27 százalékkal részesedtek a Nielsen által mért élelmiszerek értékben mért bolti forgalmából, a 2013. december – 2014. szeptemberi adatok szerint. Ugyanakkor a cukorka...

Tovább olvasom

Megszavazták a vasárnapi zárva tartást

Megszavazta a parlament kedden a vasárnapi zárva tartást, így jövő március 15-től a hét utolsó napján fő szabályként zárva lesznek a boltok. A KDNP szabad vasárnap néven ismert javaslatát   –...

Tovább olvasom

Különös odafigyeléssel várja a Tesco a karácsonyi dömpinget

A kötelező minőségbiztosítási vizsgálatok mellett a Tesco maga is ellenőrzi termékeit. A megszokott vizsgálatokon felül a karácsonyi időszak szezonális slágertermékei esetében, mint például a húsok, szaloncukrok, tojás, karácsonyi sütemények, illetve...

Tovább olvasom

Nagy lendületben az Urbán és Urbán Kft.

Az Urbán és Urbán Kft. 2014. december 15-én üzembe helyezte 2012-ben megkezdett, 3,5 milliárd Ft-os összegű édesipari beruházással létesített üzemét Rétságon. A beruházással a cég a legnagyobb magyarországi, magyar tulajdonú...

Tovább olvasom

Nemzetközi porondra lépnek a tokaji borok

Széles körű nemzetközi marketingkampány indul 2015-ben a tokaji borok külföldi ismertségének és presztízsének erősítése érdekében. A Tokaj Kereskedőház kezdeményezésére és közreműködésével jövőre a legnevesebb tokaji pincészetek termékei rangos külföldi események...

Tovább olvasom

Coach up! Amerikai-magyar összefogás a versenyképességért

Magyar gazdasági szereplők versenyképességének növelése érdekében pro bono vezetői coaching programot hirdetett a Nemzetközi Coach Szövetség (ICF) Magyar Tagozata és az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) Magyarországi Irodája. A Coach up!...

Tovább olvasom

Online mezőgazdasági portált fejleszt az Agrotechfood Zrt.

Online mezőgazdasági portált hoz létre az információs technológiai fejlesztés keretében a mezőgazdasági tanácsadással foglalkozó Agrotechfood Zrt, a cég erre a Versenyképes üzleti környezet fejlesztése pályázati programból nyert az idén márciusban...

Tovább olvasom

A csípős étkek kedvelőnek magasabb a tesztoszteronszintje

A csípős ételeket kedvelő, s különösen a chilipaprikát rendszeresen fogyasztó férfiaknak magasabb a tesztoszteronszintjük – erről győződtek meg vizsgálataik során a Grenoble-i Egyetem kutatói, akik eredményeket a Physiology and Behavior...

Tovább olvasom

Jövőre is kapható lesz Szent Erzsébet kenyere

Jövőre is kapható lesz Szent Erzsébet kenyere, amelynek bevételéből az éhezőket támogatja a Lipóti Pékség és a Katolikus Karitász – jelentette be Tóth József Péter, a pékség tulajdonosa hétfőn sajtótájékoztatón....

Tovább olvasom

34 milliárdos program indul a leginkább rászorulók támogatására

A háromévesnél fiatalabb gyerekeket és családjukat, a hajléktalanokat, valamint az időseket élelmiszercsomagokkal segítik Balog Zoltán bejelentése szerint. A program lényegében „ételcsomag”, de az élelmiszer mellett tartós fogyasztási cikkeket is adnak...

Tovább olvasom

Átlagosan 15 ezer forintot költünk a szilveszteri szállásra

Fejenként átlagosan 15 ezer forintot költenek a magyarok a szilveszteri szállásra, a legolcsóbb ajánlat 2000 forintos áron kelt el a Szallas.hu adatai szerint. Az online szállásközvetítő MTI-hez kedden eljuttatott felmérése...

Tovább olvasom

Magazin: Csatornákon átívelő lojalitás (2. rész)

Előző számunkban kezdtük el a hűségépítésre specializálódott ICLP frissen publikált, „A több csatornán jelen levő vásárlók lojalitásának biztosítása” című tanulmányának ismertetését. Az első részben a fogyasztói magatartás változásának tükrében összegeztük...

Tovább olvasom

Egyre több orosz turista látogat hazánkba

Az idén az első kilenc hónapban az egy évvel korábbinál 14 százalékkal kevesebb, 36,8 millió orosz állampolgár utazott külföldre az orosz statisztikai hivatal adatai alapján. Magyarországra azonban többen jöttek, mint...

Tovább olvasom

Tanti

Buda gazdagabb kerületeiben másképp működik egy étterem, mint ugyanolyan kategóriájú társai Pesten. Vendégei nem a kalandot keresik, hanem az otthonosságot. Ezt a törvényszerűséget ismerték fel a Hegyvidék bevásárlóközpontban nyílt Tanti...

Tovább olvasom

Tanti

Buda gazdagabb kerületeiben másképp működik egy étterem, mint ugyanolyan kategóriájú társai Pesten. Vendégei nem a kalandot keresik, hanem az otthonosságot. Ezt a törvényszerűséget ismerték fel a Hegyvidék bevásárlóközpontban nyílt Tanti...

Tovább olvasom

Szállodaóriás született Kínában

Szállodaipari óriás született Kínában az Accor szállodalánc és Huazhu (China Lodging) meghatározó szövetségéből. A megállapodás keretében a szövetség több mint 2000 kínai szállodához fér hozzá a a világ legnagyobb piacán,...

Tovább olvasom

Egészségcseppek – halolaj

Sorozatunkban megmutatjuk, mi a jó (még) az evésben… A tengeri herkentyűkből, illetve halolajból származó omega-3 zsírsav fogyasztása a terhesség alatt nélkülözhetetlen a magzat agyának optimális fejlődéséhez, állítja az amerikai Nemzeti...

Tovább olvasom

Így növelhető a bolti eladás

A bolti eladás növelésének alapvető eszközei az ár, a promóció és a médiában való megjelenés. Ezzel kapcsolatban mindinkább előtérbe kerülnek a hatékonyság, a ráfordítások és megtérülések kérdései. Tavalyelőtt a magyar...

Tovább olvasom

Vigyázz, kész, rajt – Magyarország! (Business Days 2014, 2. rész)

A lezajlott választások és az újra növekedésnek indult FMCG-kiskereskedelem adták a keretét az idei, immár 4 naposra bővült Business Days konferenciánknak, amelyet a Lánchíd Klubbal közösen szerveztünk meg Tapolcán, a...

Tovább olvasom

Robban az online kiskereskedelem Magyarországon

A 2014-es évben is elégedettek lehetnek a hazai e-kiskereskedők, a korábbi évekhez hasonlóan jelentősen tovább növekedett az online kiskereskedelmi piac, amely év végéig várhatóan eléri a 266 milliárd forintot és...

Tovább olvasom
Oldal