A virtuális után valós Google boltok
Március 12-én jelentette be a Google, hogy tevékenységét a fizikai valóságba is kiterjeszti. A keresőóriás és technikai eszközök megálmodója hosszabb ideje fontolgatja ezt a lépést. Az androidos telefonok, táblagépek, egyéb, testen hordható kütyük mellett a Chrombook laptopok és a Chromcast médiaeszköz is a Google széles kínálatba tartozik, így nem véletlen, hogy a kipróbálás-tapintás-élmény hagyományos eladótereiben is bemutatja portfólióját.
A nagy premierre Londonban, a Tottenham Court Roadon található Currys PC World üzletben került sor. Az Apple üzletekhez hasonlóan az előtérben a telefonok, táblagépek, laptopok találhatók, majd bentebb a kiegészítők, szoftverek és az oktatási és eseményszigetek.
– Az eszközök fejlődési sebessége elképesztő, ugyanakkor a hagyományos vásárlási mód még mindig domináns – mondta James Elias, a Google UK marketingigazgatója. – Ezzel a bolttal lehetőséget szeretnénk biztosítani vásárlóinknak, hogy játsszanak, tapasztaljanak, kísérletezzenek a Google eszközökön, és élvezzék azt a zavartalan virtuális átjárást, amit biztosítunk. Ez egy kivételes lehetőség a vásárlás előtti kipróbálás minden dimenziójára.
A Google idén további 2 helyen tervezi fizikai, bolt-a-boltban megjelenésének megnyitását a nagyközönség felé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban 12,6 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi üzletek forgalma
2023. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene – jelentős bázishatás mellett…
Tovább olvasom >Suppan: a mélyponton túl lehet a kiskereskedelmi szektor
Áprilisban a várakozásoktól elmaradva a nyers adatok szerint 13,6%-kal, míg…
Tovább olvasom >K&H: Nehezen bírják a kétszámjegyű inflációt a vállalatok
Megviseli a nagyvállalatokat a 20 százalék feletti infláció, 10-ből 9…
Tovább olvasom >