A magyar cégek harmada nem tervez előre egy kutatás szerint

A magyar cégek harmada nem tervez előre egy kutatás szerint

A magyar cégek 32 százaléka nem tervez előre, pedig az üzletmenet és a munkaerő tudatos tervezése segíti a szakemberhiánnyal kapcsolatos kockázatok leküzdését, a szervezeti hatékonyság növelését és kedvező hatással lehet...

Tovább olvasom

A gazdák több mint 200 ezer hektárral növelnék az öntözött terület nagyságát

A gazdák a mostani mintegy 130 ezer hektárral szemben több mint 330 ezer hektáron öntöznének, ha lenne rá lehetőségük – mondta az Országos Vízügyi Főigazgatóság (OVF) főigazgatója szerdán az Országgyűlés...

Tovább olvasom

Melyik a legintelligensebb vállalat 2015-ben?

Idén újra megrendezésre kerül az „Év intelligens vállalata” verseny. A díjat az a cég kaphatja, amelyik által delegált munkavállalói csapat tagjainak az intelligenciahányados-átlaga a legmagasabb. A verseny az „Év intelligens...

Tovább olvasom

Új uniós szőlőtelepítési szabályok lépnek életbe

A szőlőtermelő területek kiterjesztéséről és új szőlőtelepítési engedélyezési rendszer bevezetéséről fogadott el rendeletet az Európai Bizottság – tájékoztatott a bizottság a honlapján csütörtökön. A tagállamok által egyhangúan elfogadott szabályok szerint...

Tovább olvasom

Ugróasztalpark nyílt a WestEnd tetején

A Westend City Center Millennium tetőkertjén csütörtökön megnyitották a közép-kelet-európai régió első szabadtéri trampolin-parkját, amely a világ legnagyobb ilyen létesítménye. A 1100 négyzetméteres Jump City – Magyarország sajtótájékoztatóján Kalmár András...

Tovább olvasom

Hatalmasat nőtt az internetes kereskedelmi piac tavaly Kínában

Rekordmértékű bővülést hozott 2014 az elektronikus kereskedelmi piacon Kínában, ahol a következő években is hasonló trendet jósolnak a gazdasági szakemberek. A kínai e-kereskedelmi kutatóközpont (CECRC) frissen közzétett adatai szerint az...

Tovább olvasom

Kavosz: biztonságos és népszerű a Széchenyi Kártya

A napokban feltárt csalások ellenére biztonságos és népszerű a Széchenyi Kártya, a programban alkalmazott négyszintű szűrésnek, a közreműködő szervezetekkel, a hatóságokkal való hatékony együttműködésnek köszönhetően a csalók minden esetben rövid...

Tovább olvasom

Végre mennyiségben is nőtt tavaly a háztartási vegyi áruk és kozmetikumok eladása

Háztartási vegyi áruból és kozmetikumból a kiskereskedelem mintegy 333 milliárd forint forgalmat bonyolított le 2014-ben; 6 százalékkal nagyobbat, mint egy évvel korábban. Mennyiséget tekintve legutóbb 2010-ben nőtt a forgalom. Tavaly...

Tovább olvasom

NITRO CIRCUS – MOTO MAYHEM 2015. június 14-én!
Mottó: ha motorja van, repüljön!

NITRO CIRCUS – MOTO MAYHEM Mottó: ha motorja van, repüljön! Világszám – a NITRO CIRCUS először Magyarországon a Groupama Arénában, 2015. június 14-én! „A benzingőz ünnepe, a szupersztár Travis Pastrana,...

Tovább olvasom

A silány import helyébe léphet a kiváló magyar élelmiszer

A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrum rövid távú agrármarketing-stratégia tervet készített, amelynek nyárig tartó szakmai vitája február végén indult, egy budapesti konferencián. A véglegesített, 2015–2017-re érvényes Agrármarketing Kódexet az őszi...

Tovább olvasom

Európai élvonalban a magyar kiskereskedelem dinamikája

Az európai átlagnál nagyobb mértékben emelkedett a magyarországi kiskereskedelem forgalma a negyedik negyedév során: hazánkban mennyiséget tekintve 3,2 százalékkal több élelmiszert, háztartási vegyi árut és kozmetikumot adtak el a boltokban...

Tovább olvasom

Több nézőt értek el az FMCG-szektor reklámjai

Az élelmiszer-, háztartási vegyi és kozmetikai termékek hazai tévéreklámjai tavaly 1 százalékkal több GRP-t értek el, mint egy évvel korábban. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen Közönségmérés Kft. A...

Tovább olvasom

Magazin: Biztatóan indult az új üzleti év a dohány-kiskereskedelemben

Tavaly a dohány-kiskereskedelem árbevétele 535 milliárd forint volt, ami jóval elmaradt a várakozásoktól. Az elmúlt év során bekövetkezett árváltozások azonban nagy szerepet játszanak abban, hogy 2015 ígéretesen indul – legalábbis...

Tovább olvasom

Eltérő szakértői vélemények a kiskereskedelmi kilátásokról

Suppan Gergely, a Takarékbank elemzője szerint folytatódhat a kiskereskedelmi forgalom élénk növekedése a következő hónapokban, míg Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) főtitkára úgy véli, a korábbi hónapokban megszokottnál...

Tovább olvasom

KSH: márciusban 0,6 százalékkal csökkentek a fogyasztói árak

A fogyasztói árak a februári 1 százalékos csökkenés után márciusban kisebb ütemben, de szintén mérséklődtek: átlagosan 0,6 százalékkal voltak alacsonyabbak, mint egy évvel korábban – közölte a Központi Statisztikai Hivatal...

Tovább olvasom

KSH: 935 millió euró volt a külkereskedelmi többlet februárban

Az export és az import euróban számolt értéke 7,4, illetve 6,3 százalékkal haladta meg februárban az egy évvel korábbit, az aktívum 128 millió euróval 935 millió euróra nőtt – jelentette...

Tovább olvasom

Elemzők: főként az európai konjunktúra gyorsulása segítette az exportot

Elemzők szerint elsősorban az európai konjunktúra gyorsulása segíthette az exportot, amelynek euróban számolt értéke a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) frissen közölt előzetes adati szerint februárban 7,4 százalékkal haladta meg az...

Tovább olvasom

Csökkent az euróövezet kiskereskedelmi forgalma

Csökkent az euróövezetben a kiskereskedelmi forgalom februárban az előző hónaphoz képest, az Európai Unióban viszont stabil maradt. Az EU statisztikai hivatal (Eurostat) szerdán közölte, hogy a szezonálisan kiigazított adatok szerint...

Tovább olvasom

PPFest: Vizuális kommunikáció világa a Syma Rendezvényközpontban

A csomagolás-nyomtatás-reklámdekoráció világát magába foglaló kiállításcsokor április 14-16. között várja az FMCG szektor gyártóit, kereskedőit, szakembereit, akik előregisztrációval gyorsan és díjmentesen vehetnek részt a szakmai előadásokat is tartalmazó rendezvényen. Regisztráció...

Tovább olvasom

A Mielét választották minden idők legjobb márkájának

Az elmúlt évtizedben egyetlen márkát sem értékeltek olyan nagyra a németországi vásárlók, mint a Mielét– ez derült ki a német „bestbrands” márkafigyelő által nyilvánosságra hozott listából, mely a legjobban teljesítő...

Tovább olvasom

Ez én vagyok! Bud Spencerrel kezdődik az Arany Fácán sörmárka tavaszindító játéka

Személyesen Bud Spencer buzdít részvételre az Arany Fácán április 7. és május 7. között zajló izgalmas játékában. A fődíj egy 50 fős sör-virsli kerti party. A játék célja, hogy olyan...

Tovább olvasom

Tavaszi tisztítás az Amway-től

Tagadhatatlanul itt a tavasz, már a természet is javában ébredezik. Elérkezett az idő arra, hogy tényleg felébredjünk téli álmunkból, hiszen az üde tavaszi hónapok a friss tennivalókat is magukkal hozzák....

Tovább olvasom

Újabb kreatív Maggi-kampány a NoSalty-n

A téli Belevalók című játék sikere nyomán most újabb ötletes kampányt hozott össze a Maggi számára a NoSalty kreatív csapata. A januári kampányból már ismert Kék Csibe és barátai ezúttal...

Tovább olvasom

Több százmilliárd forint jut turisztikai fejlesztési programokra a következő uniós ciklusban

Mintegy 230 milliárd forint uniós támogatás jut turisztikai fejlesztési programokra a 2014-2020-as fejlesztési ciklusban, ugyanakkor a turisztikai vállalkozások külön is pályázhatnak például energetikai fejlesztésekre, kedvezményes hitelre és oktatási programokra –...

Tovább olvasom

New York-i séfet igazolt a Gourmet Box

Új kreatív séffel bővült a Gourmet Box csapata. A cég nem csak Magyarországon, de a közép-európai régióban is egyedüliként kínál olyan csúcsgasztronómiai fogásokat, amelyeket bárki otthon is 10 perc alatt...

Tovább olvasom

Életre kelt történelem – vasárnapi tárlatvezetések a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeumban

Szeretne találkozni egy múlt századi cukrászmesterrel? Van kedve megismerni egy reformkori úriembert? Érdekli mit hallott a sarki fűszeres? Mi mindenről tud a főpincér? Megelevenednek a múlt szakmái, történelmi alakjai –...

Tovább olvasom

Erős volt a december a kiskereskedelemben

2014. decemberben az előzetes adatok szerint 5,6 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom naptárhatástól megtisztított volumene az előző év azonos időszakához képest. Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelemben 3,0, a...

Tovább olvasom

1,4 százalékkal csökkentek a fogyasztói árak

Januárban a fogyasztói árak átlagosan 1,4 százalékkal voltak alacsonyabbak, mint egy évvel korábban. Ezen időszak alatt jelentősebb mértékben az üzemanyagok és a háztartási energia ára csökkent. Az élelmiszerek, a ruházkodási,...

Tovább olvasom

Soha vissza nem térő alkalom

Szokták volt mondani, hogy soha vissza nem térő alkalom a mostani! Talán ezzel lehetne legjobban kifejezni a kertészeti ágazat jelenlegi helyzetét, hiszen a 2014–2020-as uniós ciklusban elérhető támogatások kiemelt helyen...

Tovább olvasom

Magazin: Kézműves sör, ipari marketing

2015 a sör éve lesz a gasztrokultúrában – lelkendezett egy „közírónk” a jó sört a csúcsgasztronómiával összekötni próbáló fővárosi PIVO and More étterem megnyitásakor. Ha talán az öröm korai is,...

Tovább olvasom
Oldal