Újabb kreatív Maggi-kampány a NoSalty-n
A téli Belevalók című játék sikere nyomán most újabb ötletes kampányt hozott össze a Maggi számára a NoSalty kreatív csapata. A januári kampányból már ismert Kék Csibe és barátai ezúttal a friss tavaszi zöldségekből készült krémleveseket népszerűsítik.
Itt a tavasz, a friss zöldségek szezonja, ami a téli szürkeség után igazi felüdülés, hiszen egyszerűen készíthetünk a segítségükkel vitamindús, színes fogásokat. Sokan választják ilyenkor a krémleveseket, amik rendkívül könnyen variálhatóak a szezon finomságaival. Ha ügyesen játszunk a színekkel és az ízekkel, ebben a formában a gyerekekkel is könnyebben megkedveltethetjük a zöldségeket.
Ezért is kapott kulcsszerepet a zöldségkrémleves a Maggi új, áprilisi kampányában, aminek a kreatív koncepciója és megvalósítása is a NoSalty csapat munkája. Célja a leves készítése során a tyúkhúsleveskocka használatának népszerűsítése, amitől még ízletesebbé varázsolható az elkészült étel.
Az egyedi rich media kampányban a képernyőre animált Kék Csibe előtt egyesével bukkannak fel a tavaszi zöldségek, és végigszaladva az oldalon, belepottyannak egy résbe – ha mindeközben a hirdetésre kattintunk, máris megkapjuk az imént említett tavaszikrémleves-receptet, ahol az előző fázisban látható zöldségek vidáman beleugrálnak a levesbe, amit a Kék Csibe befejezésként tyúkhúsleveskockával ízesít.
A megjelenés a NoSalty leveseinél (www.nosalty.hu/receptek/
Az animációt és a kimeneti file-okat az 5Net Kft. valósította meg, és a Gemius hirdetési rendszer szolgálja ki.
A röpke félóra alatt elkészíthető finom és egészséges krémleves receptje megtalálható a NoSalty.hu oldalon a krémlevesek között, valamint a Maggi szakácsprofil-oldalán is:
http://www.nosalty.hu/recept/
Kapcsolódó cikkeink
Rege Krémlevesek
A Rege Krémleveseinkkel fogyasztóink számára rendkívül jó ebéd- vagy vacsoramegoldást…
Tovább olvasom >Új feldolgozó üzemmel bővíti a helyi beszerzést a Nestlé Dél-Afrikában
A svájci Nestlé új dél-afrikai feldolgozó üzeme számára az alapanyagok…
Tovább olvasom >Kantar Brand Footprint 2023: megjelent a világ legnépszerűbb FMCG-márkáinak idei rangsora
Megjelent a Kantar legfrissebb Brand Footprint jelentése, amely a fogyasztók…
Tovább olvasom >További cikkeink
MTÜ: hatvanmillió forintos segítség a Hotel Silvanus helyreállításához
Március elején égett le a térség egyik leglátogatottabb szállodájának, a…
Tovább olvasom >Szakácsolimpia
A négyévente megrendezésre kerülő IKA Culinary Olympics Stuttgartban zajlott le…
Tovább olvasom >Meglepő ízibridek – A nap képe
Szeretjük a csokoládét! Sokunk kedvenc chiliszósza pedig az évekkel ezelőtt…
Tovább olvasom >