A Mielét választották minden idők legjobb márkájának
Az elmúlt évtizedben egyetlen márkát sem értékeltek olyan nagyra a németországi vásárlók, mint a Mielét– ez derült ki a német „bestbrands” márkafigyelő által nyilvánosságra hozott listából, mely a legjobban teljesítő márkákat jegyzi.
A kezdeményezés tizedik évfordulóján az egyedülálló és innovatív háztartási készülékeket gyártó Miele megkapta a „bestproductbrand” díjat, illetve a „bestbrandever” különdíját is bezsebelte a német vállalat.
A „bestbrands” lista helyezéseit a Gfk által végzett felmérés adatai alapján állapították meg. A felmérés kb. 40 iparág legkiemelkedőbb márkáinak piaci sikerét vizsgálta, emellett reprezentatív mintaként összesen 5000 vásárlót választottak ki és kértek meg arra, hogy vessék össze a legsikeresebb termék- és cégmárkákat márkahűség, minőség, elismertség és nemzetköziség alapján. Ez a lista – melynek adatait 2004 óta évente bővítik – Németországban az egyetlen, amely a cégeket piaci sikerességük és fogyasztói elismertségük alapján egyaránt vizsgálja.
A „bestbrandever” díj az adatgyűjtés kezdete óta számított összesített eredményt tükrözi. „Ez a díj a márkába vetett, hosszú évek óta tartó bizalmat és a márka kitartó sikerét jelzi. Tulajdonképpen vásárlóinktól kaptuk, és minden egyes dolgozónknak szól. Ezért ez a legértékesebb dicséret, amit egy cég valaha is kaphat” – nyilatkozta Dr. Reinhard Zinkann, a Miele ügyvezetője és társtulajdonosa a müncheni BayerischerHof Hotelben megrendezett „bestbrands” gálán.
A Miele 2005 óta minden évben a tíz legjobb termékmárka listájának élmezőnyében szerepel, sőt 2009-ben az élen végzett. 2007 óta jegyzik a háztartási készülékeket gyártók top 10-es listáján is, 2007-ben a Miele lett a legjobb. Jelenleg a Miele mindkét mezőnyben a negyedik helyen szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >Ismert YouTube sztár adományozta egy berlini Edeka üzlet teljes készletét rászorulóknak
MrBeast, a világ egyik legismertebb YouTube-sztárja, egy berlini Edeka üzlet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >