Online kategória, ARANY: SPAR Magyarország Kft. – Greenroom Kft. Hentes mese

Online kategória, ARANY: SPAR Magyarország Kft. – Greenroom Kft. Hentes mese

A közösségi adományozó játék kreatív koncepciójának alapját az jelentette, hogy ha a hús 24 órán belül eljut a húsüzemből a SPAR-­üzletekbe, akkor eljut ugyanennyi idő alatt máshová is. Például egy olyan...

Tovább olvasom

A fejlődés élharcosa a HR világában

A Randstad Hollandiában igazi nemzeti intézmény, minden holland vagy dolgozik/dolgozott mint Randstad-alkalmazott, vagy a családjából valakinek már volt munkaviszonya a céggel. Baja Sándor ügyvezető igazgató Randstad Hungary 57 éves története...

Tovább olvasom

Non-food kategória, ARANY: Henkel Magyarország Kft. Party with Style!

A Henkel kozmetikai üzletágában (testápolás, szájápolás, hajápolás, hajformázás, hajfestés) 12 márka összesen 656 cikkelemmel van jelen a piacon. Kampánycélt jelentett kitűnni a reklámzajból, melynek alapja a 4P+4E stratégia – ajándékozzunk élményt...

Tovább olvasom

Több évtizedes hazai és nemzetközi tapasztalat

Az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. hazai története 1949-re nyúlik vissza, akkor kezdte meg működését az Állami Biztosító Nemzeti Vállalat. Drevenka Edit PR igazgató Aegon Magyarország A társaságot 1992-ben privatizálták, amelynek...

Tovább olvasom

2017 az innovációk éve

A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.-nél büszkék holland értékeikre és a vállalat családi hátterére, amely a mai napig meghatározza működésüket. – Mára a vállalat globális mérettel, kontinenseken átívelő tevékenységgel rendelkezik. Több mint 70...

Tovább olvasom

Ital kategória, ARANY: Rewart Kft., Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft., Coca-Cola HBC Magyarország Kft. Coca-Cola – Netre szomjazol? 2.0 – Töltődj és tölts!

A 2016. augusztus elseje és 2016. november 30-a között zajló kampány célja a vásárlás­ösztönzés mellett a brand love növelése volt a tinédzserek körében. A 2015-ben létrejött Netre szomjazol? 1.0 promóció sikerei után...

Tovább olvasom

Prémium minőségű sajtok

Az ERU Food Trading Kft. által forgalmazott sajtokat a holland, tradicionálisan kiváló minőség jellemzi, valamint változatos ízek, amelyek a magyar piacon még nem annyira elterjedtek, mint például a brie, gruyére, szarvasgombás,...

Tovább olvasom

Hollandia, az ízletes sajtok hazája

A holland gasztronómia számos sajátossággal büszkélkedhet, bár elmondható, hogy hosszú ideig a francia konyha árnyékában nem igazán sikerült kibontakoznia. A hazai ízek mellett számos nemzet szakácsművészete is képviselteti magát az...

Tovább olvasom

Egyre több az újdonság az OTC-termékek piacán

A teljes OTC-piacot figyelembe véve 2017 első fele erősen indult, az OTC-készítmények eladásai mennyiségben és értékben is túlnövik a vényköteles termékekét a patikai csatornában. A szektor szereplői szerint a fogyasztók számára...

Tovább olvasom

Kereskedelmi kategória, ARANY: Rossmann Magyarország Kft. és a HumanTelex Reklámügynökség Horgonyt fel!

A 2016 tavaszán indult kampány célkitűzése a Rossmann brand fiatalítása, trendi imidzsének növelése, illetve a megbízható, elérhető és barátságos drogéria szerepének erősítése volt. A célcsoportot tekintve elsődlegesen a 18–25 év közötti...

Tovább olvasom

Az egészség az új szexi

A magyar lakosság közel kétharmada túlsúlyos, derül ki a WHO adataiból. Ezzel szemben a magyarok csupán fele, nagyjából ötmillió ember gondolja úgy, hogy súlyproblémái lennének, és négyötödük aktívan dolgozik azon, hogy...

Tovább olvasom

Csúcson a vágósertés ára

A KSH adatai szerint 2017 júniusában a mezőgazdasági termelői árak 2,5%-kal haladták meg az előző év azonos időszakait, ami a növényi termékek árának 3,1%-os csökkenéséből, illetve az élő állatok és...

Tovább olvasom

Élelmiszer kategória, ARANY: FrieslandCampina Hungária Zrt. Pöttyös Olimpiai szurkolói kártya

A közel 50 éve a piacon lévő ikonikus Pöttyös, az egyik legnépszerűbb márka Magyarországon. 2016-ban a Pöttyös a Magyar Olimpiai Bizottsággal közösen nagyszabású, országos kampányt indított a Magyar Olimpiai Csapat népszerűsítése céljából. Az aktivitás...

Tovább olvasom

Hasított júniusban a kiskereskedelem

2017. júniusban – a KSH első becslése szerint – az előző év azonos időszakához képest a kiskereskedelmi üzletek forgalmának volumene a nyers adat szerint 5,5, naptárhatástól megtisztítva 6,0%-kal nőtt. Az...

Tovább olvasom

Gyorsult az EU-támogatások előlegeinek kifizetése

Magyarországon az első negyedévi, vártnál gyorsabb növekedést áprilisban némi fékeződés, majd májusban élénkülés követte. Az év egészében a tavalyi két százalékról 3,5 százalék körülire gyorsul a növekedés, mindenekelőtt a tavalyi...

Tovább olvasom

Lassan drágul a marhahús

Az Agrárgazdasági Kutató Intézet (AKI) folyamatosan nyomon követi, és a rendszeres kiadványaiban közreadja a világ mezőgazdasági- és élelmiszeriparitermék-piacainak tendenciáit.  A KSH és az AKI Piaci és Árinformációs Rendszer (PÁIR) adatai­ból...

Tovább olvasom

FM: lendületben a magyar szőlő- és borágazat

Lendületben van a magyar szőlő- és borágazat, amit az is alátámaszt, hogy a magyar borexport az első öt hónapban mennyiségben 26, értékben pedig 18 százalékkal haladta meg az előző év...

Tovább olvasom

Fazekas: látszik a keleti nyitás hatása az agrárexportban

Látszik a keleti nyitás hatása az agrárexportban, a Kínába irányuló sertéshús kivitel például a másfélszeresére bővült, és a távol-keleti ország vált a magyar borok negyedik legfontosabb felvevő piacává – mondta...

Tovább olvasom

Primavera: már a reptéren és a kifutópályán is

Nyár eleje óta a budapesti reptéren átutazó hazai és külföldi közönség Primavera ásványvizet is vásárolhat a Heinemann Duty Free boltokban. Ez a márka lesz a hivatalos „ásványvizes” támogatója a Budapest...

Tovább olvasom

Borfesztivál a Budai Vár teraszain

Huszonhatodszor nyitja meg kapuit szeptemberben Európa legszebb borfesztiválja, a Budapest Borfesztivál. Rendületlenül a Várban, a főváros legimpozánsabb panorámáját élvezve kóstolhatják meg a látogatók közel 200 hazai és külföldi kiállító több...

Tovább olvasom

Az ügyfél nem alszik, nem áll sorba!

A világ leggyorsabb vonalkód-olvasóinak bevezetését kezdte meg boltjaiban Budapest kedvenc 0-24-es üzletlánca.   Az éjjel-nappali élelmiszerboltokban a sorban állás, illetve a kasszazóna áteresztőképessége különösen kritikus. A Manna ABC annak érdekében,...

Tovább olvasom

Bárpult 2017

Kapkodjuk a fejünket, milyen gyorsak a kevert italok világának – többnyire a premiumizationnek nevezett trend jegyében zajló – változásai a fejlett koktélkultúrájú országokban. Az Euromonitor jóslata szerint a luxus égetett szeszes...

Tovább olvasom

Októberben újra BrandFestival – Biztosítsd a helyed még ma!

A Time Magazin, az Emirates Group, a METRO, a Viber, a Coca-Cola, a KPMG, a Nestlé, a Microsoft és még számtalan további márka csúcstalálkozója októberben. Idén 17. alkalommal kerül megrendezésre...

Tovább olvasom

Már egész Budapesten házhoz szállít az Auchan

Most már Budapest teljes területén lehet rendelni az Auchantól, a boltlánc ugyanis az összes kerületre kiterjesztette a házhoz szállítást. A VIII. kerületbe például 400 vagy 500 forint külön díjat kell...

Tovább olvasom

KSH: tovább nőtt a foglalkoztatottak száma

A május elejétől július végéig tartó három hónapos időszakban 4 millió 434 ezer volt a foglalkoztatottak átlagos létszáma, 62 ezerrel több, mint egy évvel korábban. Az előző három hónapos periódus...

Tovább olvasom

A tökéletes csésze kávé

Egy városban, ahol 15-20 dollárba kerülhet egy „közönséges” koktél, elvben nem lehetne meglepő egy 18 dolláros kávé, de a brooklyni Extraction Lab kávézóban az ennyibe, azaz csészénként közel 5500 forintnyi...

Tovább olvasom

Nébih: minden második utas tiltott húskészítményt próbált áthozni az ukrán határon

Minden második utasnál találtak tilalom alá eső terméket az ukrán határon a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei, amikor az Ukrajnában elterjedt afrikai sertéspestis...

Tovább olvasom

Látványos étteremmarketing

A kaliforniai Moss Landing remek tengeri fogásokról ismert étterme, a Phil’s Fish Market nemcsak gasztronómiája révén ismert: a média sokat foglalkozik azzal a „szokásukkal”, hogy megkérdezik a vendéget, a világ...

Tovább olvasom

Tízéves csúcson az euroövezet gazdasági hangulata

Több mint tízéves csúcsra erősödött a gazdasági hangulat az euróövezetben augusztusban. Az Európai Unió gazdasági és pénzügyek főigazgatósága (EcFin) által szerdán kiadott jelentés szerint a júliusi 111,3 pontról, 0,6 ponttal,...

Tovább olvasom
Oldal