Élelmiszer kategória, ARANY: FrieslandCampina Hungária Zrt. Pöttyös Olimpiai szurkolói kártya

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 08. 30. 13:40

A közel 50 éve a piacon lévő ikonikus Pöttyös, az egyik legnépszerűbb márka Magyarországon.

2016-ban a Pöttyös a Magyar Olimpiai Bizottsággal közösen nagyszabású, országos kampányt indított a Magyar Olimpiai Csapat népszerűsítése céljából. Az aktivitás keretében a riói olimpiára készülő sportolókról és legendás olimpiai bajnokokról a szurkolók által gyűjthető kártyák kerültek a Túró Rudi csomagolásokba. Az áprilistól augusztusig tartó időszakban több mint 33 millió sportolói kártya jutott el a háztartásokba, így a fogyasztók közelebbről is megismerhettek 192 olimpiára készülő aktív sportolót, valamint 32 legendát az olimpiai bajnokok közül.

A kampányt kiemelt digitális elemekkel kibővített, integrált marketingtámogatás kísérte. A TV-­kommunikáció mellett egyedi tartalmakkal erősített közösségi média és on-line jelenlét, CSR, valamint rendezvény- és fesztiválmegjelenések népszerűsítették az aktivitást. A célegyenesben pedig elindult egy partnerenként testreszabott, erős bolti jelenléttel támogatott fogyasztói promóció is. A kampányban azonnali ajándékként közel 1 millió db Pöttyös Túró Rudi került kisorsolásra, emellett a nap minden órájában szurkolói szettek találtak gazdára, a heti nyeremények pedig Xbox One & Kinect voltak. A fogyasztók részéről a kampányt óriási érdeklődés és aktivitás kísérte. Az eredmények önmagukért beszélnek: a Magyar Olimpiai Csapatot népszerűsítő események során 150 000 embert értek el, a Facebook és Instagram több mint 17 milliós elérést hozott, és a Pöttyös piacrész is tovább növekedett (+0,7ppt), leginkább a kártyákat tartalmazó multipack csomagoknak köszönhetően. //

A díjat Tomán Csilla, shopper marketing vezető, Szutor Szilvia, Pöttyös senior brand manager,
Princz Andrea Pöttyös marketing manager és Szecskó Ferenc, a FrieslandCampina Hungária Zrt. marketingigazgatója vették át

Kapcsolódó cikkeink