Élelmiszer kategória, ARANY: FrieslandCampina Hungária Zrt. Pöttyös Olimpiai szurkolói kártya
A közel 50 éve a piacon lévő ikonikus Pöttyös, az egyik legnépszerűbb márka Magyarországon.
2016-ban a Pöttyös a Magyar Olimpiai Bizottsággal közösen nagyszabású, országos kampányt indított a Magyar Olimpiai Csapat népszerűsítése céljából. Az aktivitás keretében a riói olimpiára készülő sportolókról és legendás olimpiai bajnokokról a szurkolók által gyűjthető kártyák kerültek a Túró Rudi csomagolásokba. Az áprilistól augusztusig tartó időszakban több mint 33 millió sportolói kártya jutott el a háztartásokba, így a fogyasztók közelebbről is megismerhettek 192 olimpiára készülő aktív sportolót, valamint 32 legendát az olimpiai bajnokok közül.
A kampányt kiemelt digitális elemekkel kibővített, integrált marketingtámogatás kísérte. A TV-kommunikáció mellett egyedi tartalmakkal erősített közösségi média és on-line jelenlét, CSR, valamint rendezvény- és fesztiválmegjelenések népszerűsítették az aktivitást. A célegyenesben pedig elindult egy partnerenként testreszabott, erős bolti jelenléttel támogatott fogyasztói promóció is. A kampányban azonnali ajándékként közel 1 millió db Pöttyös Túró Rudi került kisorsolásra, emellett a nap minden órájában szurkolói szettek találtak gazdára, a heti nyeremények pedig Xbox One & Kinect voltak. A fogyasztók részéről a kampányt óriási érdeklődés és aktivitás kísérte. Az eredmények önmagukért beszélnek: a Magyar Olimpiai Csapatot népszerűsítő események során 150 000 embert értek el, a Facebook és Instagram több mint 17 milliós elérést hozott, és a Pöttyös piacrész is tovább növekedett (+0,7ppt), leginkább a kártyákat tartalmazó multipack csomagoknak köszönhetően. //
A díjat Tomán Csilla, shopper marketing vezető, Szutor Szilvia, Pöttyös senior brand manager,
Princz Andrea Pöttyös marketing manager és Szecskó Ferenc, a FrieslandCampina Hungária Zrt. marketingigazgatója vették át
Kapcsolódó cikkeink
Hamar felrázta magát a jegeskávé
Inkább kevesebbszer tettek kosarukba jegeskávét a vásárlók tavaly, minthogy lefelé…
Tovább olvasom >Együtt hajóztunk (2. rész)
Szeptember 25–29. között Tapolcán, a Hotel Pelionban gyűlt össze a…
Tovább olvasom >Nagy leépítések jönnek a Túró Rudinál
A holland FrieslandCampina tejipari szövetkezet bejelentette, hogy következő két év…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ember birka, amerről a kolomp szól, arra megy – Puskás Tamás színész, rendező a FutureTalks podcastban
A színházi világ gazdasági hátteréről, a családról és színészlét kihívásairól…
Tovább olvasom >Nemzetgazdasági szempontok
A Magyarországon működő, növényi alapú élelmiszereket gyártók és -forgalmazók érdekképviseleti…
Tovább olvasom >Húzzák magukkal az iparági trendek a hullámkartonszegmenst
A világ egyik vezető stratégiai tanácsadó és piackutató vállalata, az…
Tovább olvasom >