Több évtizedes hazai és nemzetközi tapasztalat
Az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. hazai története 1949-re nyúlik vissza, akkor kezdte meg működését az Állami Biztosító Nemzeti Vállalat.
Drevenka Edit
PR igazgató
Aegon Magyarország
A társaságot 1992-ben privatizálták, amelynek során a holland központú biztosítási világcég, az Aegon szerzett többségi tulajdont. Így ma már egy nagy nemzetközi cégcsoport sikeres tagja a vállalat, mely a közép-kelet-európai régió központja is.
– Nemzetközi cégcsoportunk tagjai az élet- és nyugdíjbiztosítási piac jelentős szereplői. A magyar vállalatok elsősorban a hazai élet- és vagyonbiztosítási, valamint a befektetési piac meghatározó szereplői – jegyzi meg Drevenka Edit, az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. PR igazgatója.
Hágai központú nemzetközi biztosítási, nyugdíj, valamint vagyonkezelő vállalatként az Aegon több mint 20 piacon van jelen világszerte. Az Aegon vállalatok közel 30 000 embert foglalkoztatnak, és 30 millió ügyfelet szolgálnak ki a világon.
– A hazai és a nemzetközi Aegon-történelem minden tapasztalatát igyekszünk termékeinkbe és szolgáltatásainkba beépíteni, hogy ügyfeleink pénzügyi jövőjükkel kapcsolatos kérdéseiben segíteni tudjunk. Küldetésünk, hogy egyszerűvé tegyünk olyan bonyolult kérdéseket, amelyek az emberek jövőjével kapcsolatos döntéseket alapoznak meg – hangsúlyozza Drevenka Edit. //
Kapcsolódó cikkeink
Intézkedéseket vezet be Jumbo a sajtellátási lánc fenntarthatóbbá tétele érdekében
A holland Jumbo kiskereskedelmi vállalat az Uniekaas Hollanddal és a…
Tovább olvasom >Eltávolítja a holland Jumbo a műanyagcsomagolást egyes zöldségtermékeiről
A holland Jumbo eltávolítja a műanyagcsomagolást az országban termesztett paprikáról…
Tovább olvasom >Belgium a dohánytermékek szupermarketekben való betiltására szavazott
Belgium a következő ország, amely szigorúbb szabályokat vezet be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Veszélyben az idei gyümölcstermés a fagyok miatt
Marad az április első felének megfelelő hőmérséklet és éjszakánként talajmenti,…
Tovább olvasom >Egy tv-show is befolyásolhatja a gazdasági kultúrát – Máté Krisztina a legújabb FutureTalks podcastban
Máté Krisztina, az ismert televíziós személyiség több, mint 15 éve…
Tovább olvasom >Romániában 9,8 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom 2024 első két hónapjában éves szinten
Romániában 9,8 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom 2024 első két…
Tovább olvasom >