Látványos étteremmarketing
A kaliforniai Moss Landing remek tengeri fogásokról ismert étterme, a Phil’s Fish Market nemcsak gasztronómiája révén ismert: a média sokat foglalkozik azzal a „szokásukkal”, hogy megkérdezik a vendéget, a világ melyik tájáról jött, és megkérik, jelölje lakóhelyét a falon lógó térképek valamelyikén. Kihagyjuk a tankönyvbe illő értékeléseket (bár nevüket abban is biztosan a jobbak közé vésnék), ehelyett feltesszük a kérdéseket: Ön szerint hányan nem fényképezik le az ott járók közül a térképeket, főleg, ha ők is beszúrhattak egy zászlócskát? Hányan nem beszélnek otthon az étteremről? Melyik étteremre emlékszik leghatározottabban a hazatérő vendég? Nos: a megkülönböztethetőség fél siker!. //
Kapcsolódó cikkeink
Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Egyre többen választják az éttermi karácsonyi menüt
Az ünnepi időszak közeledtével sokan döntenek úgy, hogy az idei…
Tovább olvasom >Fókuszban a valós idejű marketing a Mastercard Space4Commerce konferenciáján
A Mastercard Space4Commerce konferencia bemutatja, hogyan alakítják át az azonnali…
Tovább olvasom >További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >