Kereskedelmi kategória, ARANY: Rossmann Magyarország Kft. és a HumanTelex Reklámügynökség Horgonyt fel!
A 2016 tavaszán indult kampány célkitűzése a Rossmann brand fiatalítása, trendi imidzsének növelése, illetve a megbízható, elérhető és barátságos drogéria szerepének erősítése volt. A célcsoportot tekintve elsődlegesen a 18–25 év közötti aktuális trendekre érzékeny fiatal felnőttek, valamint a 25–40 év közötti fiatal, pörgős édesanyák csoportjának elérése és aktivitásra ösztönzése volt a cél.
A vidám, stílusos kampány összhangban volt a promóciós termékek grafikájával, és jól adaptálódott a Rossmann-fesztivál megjelenéseihez is. A mechanizmus alapján a vásárlók több nyereményért is játszhattak: 4000 forintonként sorsjegyet kaptak, mely azonnali nyereményt ért, illetve feltöltve az online kuponkódot a microsite-ra, indulhattak a fődíjért. Emellett természetesen a kuponokat törülközőkre is beválthatták.
A key visualban kiemelték a promóció egyik szimbólumát, a horgonyt, és egy olyan egyedi, hajós világot teremtettek, amelybe sikeresen integrálták a lojalitásprogram lényegét: nyaralás, utazás, vidámság. A stílusos pin-up világba tökéletesen illettek a promóciós nyeremények és a Rossmann arca, Árpa Attila is. A kommunikáció legfőbb elemeit a teaser kampány print hirdetései, 30 mp TV-szpot, rádió és online kampány, event megjelenések és erős in-store jelenlét alkották. A kampány eredményeként 1 800 000 darab garantált ajándék talált gazdára, 111 118 online regisztráció történt a microsite-on, összesen 355 625 feltöltött kóddal és végül 118 733 db törölköző került értékesítésre. //
A díjat Horváth Barbara, a Rossmann Magyarország Kft. projekt managere,
és Vadász Kinga, a Human Telex kampánymenedzsere vették át
Kapcsolódó cikkeink
BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Exkluzív márkáira fókuszál a ROSSMANN
A ROSSMANN kínálatában a nagy nemzetközi és saját márkás brandek…
Tovább olvasom >Átadták a „Játék egy zöldebb jövőért” promóció díjait
A „Játék egy zöldebb jövőért” fenntarthatósági promóció fődíját ünnepélyes keretek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Veszélyben az idei gyümölcstermés a fagyok miatt
Marad az április első felének megfelelő hőmérséklet és éjszakánként talajmenti,…
Tovább olvasom >Egy tv-show is befolyásolhatja a gazdasági kultúrát – Máté Krisztina a legújabb FutureTalks podcastban
Máté Krisztina, az ismert televíziós személyiség több, mint 15 éve…
Tovább olvasom >Romániában 9,8 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom 2024 első két hónapjában éves szinten
Romániában 9,8 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom 2024 első két…
Tovább olvasom >