Online kategória, ARANY: SPAR Magyarország Kft. – Greenroom Kft. Hentes mese

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 08. 30. 14:38

A közösségi adományozó játék kreatív koncepciójának alapját az jelentette, hogy ha a hús 24 órán belül eljut a húsüzemből a SPAR-­üzletekbe, akkor eljut ugyanennyi idő alatt máshová is. Például egy olyan helyre, ahol nagy szükség van rá: a Máltai Szeretetszolgálat gyermekeihez.

A promóciós mechanizmus egyszerű, de mégis addiktív volt a résztvevők számára. A gyűjtés abszolút kollektív formában valósult meg, minden online user hozzátett a húsadományhoz a játékával, és a prémium designnal megalkotott mese során Zsolt, a SPAR hentese a nap 24 órájában húst szállított a gyermekeknek.

A nagy sikerű promóció eredményeként a SPAR 1000 kg húsadománnyal járult hozzá a tarnabodi Máltai Óvoda és Általános Iskola konyhájának működéséhez. Emellett pedig szórakoztató formában nyújtott újszerű játékélményt minden korosztály számára. Az újszerű, friss kampánykommunikáció és a digitális jótékonysági mozgalom együttesen jelentősen hozzájárult a Regnum márka erősítéshez.. //

A díjat Gulyás Krisztina, a SPAR Magyarország Kft. online munkatársa, Németh Károly, a SPAR marketingvezető-helyettese, Pétercsák Petra, a Greenroom account managere és Botos István, a Greenroom account directora vették át

 

 

Kapcsolódó cikkeink