Non-food kategória, ARANY: Henkel Magyarország Kft. Party with Style!
A Henkel kozmetikai üzletágában (testápolás, szájápolás, hajápolás, hajformázás, hajfestés) 12 márka összesen 656 cikkelemmel van jelen a piacon. Kampánycélt jelentett kitűnni a reklámzajból, melynek alapja a 4P+4E stratégia – ajándékozzunk élményt (Engagement, Emotions, Exclusivity, Experiences) koncepció volt.
Az általánosnak mondható „vásárolj, regisztrálj, nyerj!” mechanizmus kiegészült a Meet&Greet sztárokkal kampányelemmel. A széles célcsoportot megcélzó nyereményjáték digitális platformján letölthető nyári toplista és fesztivál eseménynaptár szerepelt, valamint szabadon felhasználható jegymester e-couponok is elérhetők voltak. A promóciót aktív Facebook-, Instagram- és Youtube-aktivitás kísérte. A kampányt partnerekre szabott (dm, Rossmann, Auchan, Tesco, SPAR) egyedi megjelenések, ajánlatok és vonzó in-store jelenlét erősítették – display-szigetek, bolti gondolavégek, limitált kiadású termékek, Inmedio-azonnali ajándékok, hirdetések. Emellett Party with Style-Eventek és együttműködések kerültek megrendezésre, pl. Instyle bringával a kifutón, EFOTT- Got2b házasságkötő sátor, Fa Habparty. A kampány csúcspontjaként Veszprémben, az Eszpresszó bárban saját szervezésű, exclusive Halott Pénz koncertre került sor, ahová meghívót kapott a 300 nyertes, a stratégiai és médiapartnerek, a sajtó és ügynökségi munkatársak, a Henkel Iroda dolgozói is.
Az eredmények pedig önmagukért beszélnek: A promóció végül a dinamikusan fejlődő kozmetikai piacokon Total HBC +0,3pp piacrész-növekedést ért el értékben vs LY. Emellett pedig a pozitív vevői, vásárlói és fogyasztói visszajelzések is a kampány sikerességét támasztják alá.//
A díjat Németh Ottó, a Henkel Magyarország Kft. ágazati igazgatója és Rádosi Róbert, a client service ügyvezető igazgatója vették át
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >100%-ban megújuló energiára vált a Henkel kenyai gyártóüzemében
Teljesen megújuló energiára állt át a Henkel kenyai gyártóüzemében, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >