2017 az innovációk éve
A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.-nél büszkék holland értékeikre és a vállalat családi hátterére, amely a mai napig meghatározza működésüket.
– Mára a vállalat globális mérettel, kontinenseken átívelő tevékenységgel rendelkezik. Több mint 70 országban, több mint 70 000 kolléga dolgozik a HEINEKEN-nél, világszinten összesen 250 márkával. A cég ikonikus, névadó márkája, a Heineken a világ 192 országában kapható, – mondja Bors Kata, a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. vállalati kommunikációs vezetője.
Bors Kata
kommunikációs vezető
HEINEKEN Hungária Sörgyárak
A vállalat több mint 150 éves történetre tekint vissza, és működését mindig két vezérfonal határozta meg: a tradíciók tisztelete és az innovatív, vállalkozó szellem.
A HEINEKEN Hungária soproni sörgyára 2004 óta gyártja a kifogástalan minőségű nedűt, amelyet a magyar piac mellett 6 országba exportál.
– Magyarországi történetünk szorosan összefonódik a Soproni márkával, amely több mint 120 éves, és 2016-tól 100% magyar árpából készül. A HEINEKEN Hungária portfóliójában emellett megtalálható még a radlereiről is ismert Gösser, valamint az idei évtől csokorba szedett Beers of Europe, melynek tagjai a legkirályibb cseh sör, a Krušovice mellett az Edelweiss, az Affligem és a Mort Subite – tájékoztat Bors Kata.
2017 méltán nevezhető a HEINEKEN Hungária esetében az innováció évének, hiszen most először a Heineken márka is egy példa nélküli újdonsággal készült, az alkoholmentes Heineken 0,0%-kal. //
Kapcsolódó cikkeink
A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >