2017 az innovációk éve

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 08. 30. 14:21

A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.-nél büszkék holland értékeikre és a vállalat családi hátterére, amely a mai napig meghatározza működésüket.

– Mára a vállalat globális mérettel, kontinenseken átívelő tevékenységgel rendelkezik. Több mint 70 országban, több mint 70 000 kolléga dolgozik a HEINEKEN-nél, világszinten összesen 250 márkával. A cég ikonikus, névadó márkája, a Heineken a világ 192 országában kapható, – mondja Bors Kata, a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. vállalati kommunikációs vezetője.


Bors Kata
kommunikációs vezető
HEINEKEN Hungária Sörgyárak

A vállalat több mint 150 éves történetre tekint vissza, és működését mindig két vezérfonal határozta meg: a tradíciók tisztelete és az innovatív, vállalkozó szellem.

A HEINEKEN Hungária soproni sörgyára 2004 óta gyártja a kifogástalan minőségű nedűt, amelyet a magyar piac mellett 6 országba exportál.

– Magyarországi történetünk szorosan összefonódik a Soproni márkával, amely több mint 120 éves, és 2016-tól 100% magyar árpából készül. A HEINEKEN Hungária portfóliójában emellett megtalálható még a radlereiről is ismert Gösser, valamint az idei évtől csokorba szedett Beers of Europe, melynek tagjai a legkirályibb cseh sör, a Krušovice mellett az Edelweiss, az Affligem és a Mort Subite – tájékoztat Bors Kata.

2017 méltán nevezhető a HEINEKEN Hungária esetében az innováció évének, hiszen most először a Heineken márka is egy példa nélküli újdonsággal készült, az alkoholmentes Heineken 0,0%-kal. //

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink