Gyakoribb vásárlás, üresebb kosarak

Gyakoribb vásárlás, üresebb kosarak

Csökken az élményszerű nagybevásárlások aránya, helyette többször ugyan, de kevesebb értékben vásárolunk – derül ki a GfK Hungária legfrissebb adataiból.Az országosan reprezentatív mintán alapuló, több mint 15 éve folyamatos háztartáspanel-felmérés...

Tovább olvasom

A feldolgozott élelmiszereket jobban érinti a takarékoskodás

A GfK Hungária Háztartáspanel felmérésének eredményei szerint a háztartások napi fogyasztási cikkekre 3,5 százalékkal kevesebb pénzt költöttek el 2009 első negyedévében, mint egy évvel korábban. A piac szűkülése a forgalom...

Tovább olvasom

Gabona majdnem féláron

Az agrártermékek termelőiárszintje 2009 márciusában 26,8 százalékkal csökkent az előző év azonos időszakához képest. Ezen belül a növényi termékek árszínvonala 35,1 százalékkal, az élő állatok és állati termékeké 5,2 százalékkal...

Tovább olvasom

Az élelmiszeripar állja a sarat

Az ipari termelés az előző év azonos időszakához viszonyítva 2009 áprilisában 27,1 százalékkal, a munkanaphatástól megtisztítva 25,3 százalékkal visszaesett. A termelés volumene az év első négy hónapjában 23,5 százalékkal alacsonyabb...

Tovább olvasom

Európai Nielsen-körkép XVII. – Elunták az írek a kelta tigris túlzásait

„Komor hangulat vesz körül minket, és az ír fogyasztók gyorsan hátat fordítottak a gazdasági fellendülést jelképező kelta tigris kicsapongásainak és túlzásainak.” Így kezdődik a Nielsen írországi vállalatának elemzése a válság...

Tovább olvasom

Durex Play O

A Durex Play O egy speciális termék szuperprémium, nőies csomagolásban. A Play O egy örömöt fokozó gél, amit hölgyek részére hölgyek alkottak és próbáltak ki. A víz alapú gél egyedi...

Tovább olvasom

Joya Tofu natúr és füstölt

Növényi fehérjeforrás, a keleti társadalmakban évezredek óta ismert és kedvelt. Felhasználásának csak a képzelet szab határt; fűszerezve, sütve, főzve, grillezve; édesen vagy sósan is ízletes. Alkalmazható hidegen vagy melegen, salátákhoz...

Tovább olvasom

SZOBI 0,5 l gyümölcsszörpök (málna, fekete ribiszke, meggy, jaffa, muskotályos szőlő)

Újra piacra kerül a nagy hagyományokra visszatekintő SZOBI 0,5 l-es gyümölcsszörpcsalád, eredeti recept alapján, a megszokott kiszerelésben, csomagolásban. Kiszerelés: 20 db/rekesz, 800 db/raklap, 365 nap szavatossági idővel. Bevezetés hónapja: 2009....

Tovább olvasom

Sága Falni jó! termékcsalád

Az ismert és kedvelt Sága Falni jó! füstölt ízű pulykavirsli és pulykapárizsik sikerei után most 3 új termékkel bővül a Falni jó! család. A Falni jó! pulykasonka 120 g-os szeletelt...

Tovább olvasom

Dove Supreme Bársony Szépség Testápoló és Krémszappan

A Dove Supreme Bársony Szépség Testápoló kényezteti testét és lelkét, miközben a bársony puha érzetét nyújtja a különlegesen gazdag hidratáló krém és érzéki illat keverékével. Csábítóan bársonyos érzés az egész...

Tovább olvasom

Dove Supreme Cream Oil Virágos Kényeztetés Krémtusfürdő

A Dove Supreme Cream Oil Virágos Kényeztetés Krémtusfürdő biztosítja a már megszokott hidratáláson kívül a kényeztető ápolást is. Krém és olaj gazdag keveréke vibráló illattal. Élvezet tetőtől talpig. Kiszerelés: 250...

Tovább olvasom

SIÓ fresh&fruit

Még frissebb, még gyümölcsösebb! Új formában, aszeptikus PET-palackban. Az idei nyár igazi szomjoltója valódi gyümölcsből, tartósítószer-mentesen. 4 ízkombináció: az ízletes körte-alma, a népszerű multivitamin, az izgalmas narancs-mangó-maracuja, és a piros...

Tovább olvasom

A VarioCooking Center® és Rational Self Cooking Center®

Komplett konyha két négyzetméteren. Két multifunkcionális készülékkel helyettesíthető az összes hagyományos termikus berendezés. A készülékek bemutatótermünkben megtekinthetők. Kapcsolatfelvétel: Kombi Plusz Kft., 1101 Budapest, Kőbányai út 49/b.; Kapcsolattartó: vevőszolgálat; T.: (1)...

Tovább olvasom

HARIBO Saure Pommes, HARIBO Grapefruit

Gyümölcsízű gumicukrok, savanyú kandírozott cukorbevonattal. Saure Pommes kiszerelése: 24×100 g; Grapefruit kiszerelése: 30×100 g; eltarthatóság: 15 hónap; raktározás: száraz, hűvös helyen; javasolt polckihelyezés: 3., 4. polc, csípő- és mellmagasság között....

Tovább olvasom

Orbit Professional Mints erdei gyümölcs

A népszerű Orbit Professional Mints termékcsalád most újabb ízzel bővült! A cukormentes mentolos cukorka a Classic és Orange ízek mellett most izgalmas erdei gyümölcsös ízkombinációban csábítja vásárlóit. A finom barázdák...

Tovább olvasom

Bonduelle olajbogyó fekete és zöld, magozott

A mediterrán tájak kedvelt növénye, az olajbogyó, immár a Bonduelle választékában is kapható. A fekete és zöld, magozott bogyók kiváló alapanyagok mediterrán salátákhoz, szendvicsekhez, de akár önmagukban is fogyaszthatók. Árucsoport:...

Tovább olvasom

Győri Édes keksz 100% természetes eredetű összetevőkkel

A Győri Édes márka 2009-ben újra bevezetésre kerül a természetesség jegyében: Magyarországon elsőként 100%-ban természetes eredetű összetevők felhasználásával készül, mesterséges adalékanyagok nélkül, hogy a család gondtalanul élvezhesse a megszokott édes...

Tovább olvasom

Haribo Saure Pommes, Haribo Grapefruit

Folyamatos éves kommunikáció gyermek, fiatal felnőtt és főbevásárló célcsoportra. Tv-kampány kiegészítve április–május és novemberben indoor kampánnyal, illetve online jelenlét szintén egész évben. Ügynökség: MC MediaCompany Megrendelő: Haribo Hungária Kft. Termék:...

Tovább olvasom

Milli Mia Piruet

Új termékbevezetéshez kapcsolódó reklámfilm elkészítése volt a feladat.Ügynökség: BBDO Megrendelő: FrieslandCampina Hungária Zrt. Termék: Milli Mia Piruet Megjelenések: RTL Klub, Viasat3, Film+, Spektrum, AXN, Hallmark, storytv Időszak: 23–26. hét...

Tovább olvasom

Békéscsabán gyártja vadonatúj tasakjait a Mondi

Új üzemegységének hivatalos megnyitóját május 19-én tartotta meg a Mondi Consumer Flexibles Békéscsabán. A beruházás megduplázta a gyár méretét – közel 2 500 négyzetméter területű termelőüzem épült, valamint egy 1...

Tovább olvasom

Amit a Mondiról tudni kell

A Mondi nemzetközi papír- és csomagolóanyag-gyártó csoport, melynek bevétele 2007-ben 6,3 milliárd euró volt. Legfontosabb tevékenységeit és érdekeit Nyugat- és Kelet-Európában, Oroszországban és Dél-Afrikában fejti ki. A csoport elsősorban csomagolópapír...

Tovább olvasom

Az év legsikeresebb promóciója 2008.: II. helyezettek

A Treda magazin első alkalommal hirdette meg Az év legsikeresebb promóciója versenyét. A tavalyi év kiemelkedő promócióinak díjátadó ünnepségéről és a III. helyezést elért pályázatokról az előző számunkban olvashattak, ezúttal...

Tovább olvasom

II. helyezés: Kinder Úticélozz! promóció – Csak az égtáj adott, a végső úti cél a Te választásod!

A négy Kinder snack – Kinder Bueno, Kinder Maxi Chocolate, Kinder Country és Kinder Delice összes kiszerelése – egyidejű kommunikációja az első multi brand promóció volt a márka magyar történetében....

Tovább olvasom

II. helyezés: STR8 fogyasztói promóció – Férfiasság, amit nem kell bizonygatnod!

A Trade 90 member of Sarantis Group STR8 márkájának 2008. május 23. és július 7. között zajló akciója 18–49 éves férfiakat célzott meg. A promóció több céllal indult, a márkaismertség...

Tovább olvasom

Divatba jön a szokatlanság

Ismét szezonnyitó grillpartival egybekötött klubülésére gyűlt össze a Trade Marketing Klub a Szamos Marcipán Szépkilátás Cukrászda kertjében. Az „Extrém megoldások a trade marketingben” témaválasztás rekordérdeklődést generált, több mint hetvenen gyűltek...

Tovább olvasom

A válság lehetőség is

Május 20-án a Karrier és Stílus Tanácsadó Kft. szervezésében szakmai fórumot tartottak a Margitszigeten „Növeld az értékesítést – Teljesítsd a tervet” címmel. A nap esszenciája: a válságon az tud túllendülni,...

Tovább olvasom

Nagy az érdeklődés az Anuga iránt

– Az egyre nehezebb általános körülmények ellenére a megszokott nagy érdeklődés kíséri az Anuga előkészületeit – jelentette be budapesti sajtótájékoztatóján Peter Grothues, a kölni vásárvállalat élelmiszer-ágazati alelnöke, május végén. A...

Tovább olvasom

Változik a kereslet és a kínálat

Az Anuga alapítója és társrendezője, a Német Szövetségi Élelmiszer-kereskedelmi Egyesülés képviseletében Michael Gerling ügyvezető néhány fontos nemzetközi trendre hívta fel a figyelmet a sajtótájékoztatón. Szerinte a kereskedelmi vállalatok erőteljes koncentrációja...

Tovább olvasom

Eu’Vend Köln: 300 kiállítót és 5000 látogatót várnak

A magyar vásárlók évente 30 milliárd forintot költenek automatából vásárolt élelmiszerre. Az országban 35-40 ezer áruautomata működik. A külföldön is jelentős kereskedelmi szektor Eu’Vend nevű szakvásárát szeptember 10–12. között rendezik...

Tovább olvasom

IX. Univer Business Golf Championship

Idén kilencedik születésnapját ünnepelte az Univer Business Golf Championsip golfverseny és társasági nap. Az eseményre június 6-án került sor, újra a büki Radisson Hotelben és Birdland Golf Clubban.A vendégek nagy...

Tovább olvasom
Oldal