Orbit Professional Mints erdei gyümölcs

Orbit Professional Mints erdei gyümölcs

A népszerű Orbit Professional Mints termékcsalád most újabb ízzel bővült! A cukormentes mentolos cukorka a Classic és Orange ízek mellett most izgalmas erdei gyümölcsös ízkombinációban csábítja vásárlóit. A finom barázdák...

Tovább olvasom

Bonduelle olajbogyó fekete és zöld, magozott

A mediterrán tájak kedvelt növénye, az olajbogyó, immár a Bonduelle választékában is kapható. A fekete és zöld, magozott bogyók kiváló alapanyagok mediterrán salátákhoz, szendvicsekhez, de akár önmagukban is fogyaszthatók. Árucsoport:...

Tovább olvasom

Győri Édes keksz 100% természetes eredetű összetevőkkel

A Győri Édes márka 2009-ben újra bevezetésre kerül a természetesség jegyében: Magyarországon elsőként 100%-ban természetes eredetű összetevők felhasználásával készül, mesterséges adalékanyagok nélkül, hogy a család gondtalanul élvezhesse a megszokott édes...

Tovább olvasom

Haribo Saure Pommes, Haribo Grapefruit

Folyamatos éves kommunikáció gyermek, fiatal felnőtt és főbevásárló célcsoportra. Tv-kampány kiegészítve április–május és novemberben indoor kampánnyal, illetve online jelenlét szintén egész évben. Ügynökség: MC MediaCompany Megrendelő: Haribo Hungária Kft. Termék:...

Tovább olvasom

Milli Mia Piruet

Új termékbevezetéshez kapcsolódó reklámfilm elkészítése volt a feladat.Ügynökség: BBDO Megrendelő: FrieslandCampina Hungária Zrt. Termék: Milli Mia Piruet Megjelenések: RTL Klub, Viasat3, Film+, Spektrum, AXN, Hallmark, storytv Időszak: 23–26. hét...

Tovább olvasom

Békéscsabán gyártja vadonatúj tasakjait a Mondi

Új üzemegységének hivatalos megnyitóját május 19-én tartotta meg a Mondi Consumer Flexibles Békéscsabán. A beruházás megduplázta a gyár méretét – közel 2 500 négyzetméter területű termelőüzem épült, valamint egy 1...

Tovább olvasom

Amit a Mondiról tudni kell

A Mondi nemzetközi papír- és csomagolóanyag-gyártó csoport, melynek bevétele 2007-ben 6,3 milliárd euró volt. Legfontosabb tevékenységeit és érdekeit Nyugat- és Kelet-Európában, Oroszországban és Dél-Afrikában fejti ki. A csoport elsősorban csomagolópapír...

Tovább olvasom

Az év legsikeresebb promóciója 2008.: II. helyezettek

A Treda magazin első alkalommal hirdette meg Az év legsikeresebb promóciója versenyét. A tavalyi év kiemelkedő promócióinak díjátadó ünnepségéről és a III. helyezést elért pályázatokról az előző számunkban olvashattak, ezúttal...

Tovább olvasom

II. helyezés: Kinder Úticélozz! promóció – Csak az égtáj adott, a végső úti cél a Te választásod!

A négy Kinder snack – Kinder Bueno, Kinder Maxi Chocolate, Kinder Country és Kinder Delice összes kiszerelése – egyidejű kommunikációja az első multi brand promóció volt a márka magyar történetében....

Tovább olvasom

II. helyezés: STR8 fogyasztói promóció – Férfiasság, amit nem kell bizonygatnod!

A Trade 90 member of Sarantis Group STR8 márkájának 2008. május 23. és július 7. között zajló akciója 18–49 éves férfiakat célzott meg. A promóció több céllal indult, a márkaismertség...

Tovább olvasom

Divatba jön a szokatlanság

Ismét szezonnyitó grillpartival egybekötött klubülésére gyűlt össze a Trade Marketing Klub a Szamos Marcipán Szépkilátás Cukrászda kertjében. Az „Extrém megoldások a trade marketingben” témaválasztás rekordérdeklődést generált, több mint hetvenen gyűltek...

Tovább olvasom

A válság lehetőség is

Május 20-án a Karrier és Stílus Tanácsadó Kft. szervezésében szakmai fórumot tartottak a Margitszigeten „Növeld az értékesítést – Teljesítsd a tervet” címmel. A nap esszenciája: a válságon az tud túllendülni,...

Tovább olvasom

Nagy az érdeklődés az Anuga iránt

– Az egyre nehezebb általános körülmények ellenére a megszokott nagy érdeklődés kíséri az Anuga előkészületeit – jelentette be budapesti sajtótájékoztatóján Peter Grothues, a kölni vásárvállalat élelmiszer-ágazati alelnöke, május végén. A...

Tovább olvasom

Változik a kereslet és a kínálat

Az Anuga alapítója és társrendezője, a Német Szövetségi Élelmiszer-kereskedelmi Egyesülés képviseletében Michael Gerling ügyvezető néhány fontos nemzetközi trendre hívta fel a figyelmet a sajtótájékoztatón. Szerinte a kereskedelmi vállalatok erőteljes koncentrációja...

Tovább olvasom

Eu’Vend Köln: 300 kiállítót és 5000 látogatót várnak

A magyar vásárlók évente 30 milliárd forintot költenek automatából vásárolt élelmiszerre. Az országban 35-40 ezer áruautomata működik. A külföldön is jelentős kereskedelmi szektor Eu’Vend nevű szakvásárát szeptember 10–12. között rendezik...

Tovább olvasom

IX. Univer Business Golf Championship

Idén kilencedik születésnapját ünnepelte az Univer Business Golf Championsip golfverseny és társasági nap. Az eseményre június 6-án került sor, újra a büki Radisson Hotelben és Birdland Golf Clubban.A vendégek nagy...

Tovább olvasom

II. TV2 Lovaspóló Kupa Tabajdon

A tavalyi sikeres debütálást követően másodszor invitálta exkluzív lovaspólóversenyre kiemelt ügyfeleit a TV2.A június 21-én, Tabajdon megrendezett TV2 Kupa Howard Draft Díj fővédnöke az argentin nagykövet, Mr. Domingo Cullen volt....

Tovább olvasom

Elfogadta az országgyűlés az élelmiszertermékpálya-törvényeket

Az Országgyűlés június 29-i ülésnapján, soron kívüli eljárásban ellenszavazat nélkül elfogadta az élelmiszer termékpályát szabályozó törvényeket. Az Országos Kereskedelmi Szövetség közleményben tiltakozott. A törvény tételesen felsorolja, mi számít tisztességtelen forgalmazói...

Tovább olvasom

Nyolcvanmilliárd forintot költünk sajtra

Egyik legnagyobb forgalmú élelmiszerünk, a sajt kiskereskedelmi eladása értékben stabil, meghaladja az évi 80 milliárd forintot – állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat. Mennyiségben 3 százalékkal bővült a piac 2008...

Tovább olvasom

Aszály és esőzések – a magyar búza kilátásai

Idén a nagy szárazság miatt már Péter-Pál ünnepe, tehát a hagyományos kezdőnap előtt megindult az aratás, főként a déli megyékben. Az utóbbi napok csapadékos időjárásának termésnövelő hatása nincsen, helyenként minőségromlást...

Tovább olvasom

Alig nőtt a forgalom az áfaemelés előtt

Az ilyenkor szokásoshoz képest nem, vagy csak alig nőtt a forgalom az üzletekben a július 1-jei áfaemelés előtt. A Tesco áruházaiban a napi fogyasztási, műszaki cikkeknek és ruházati termékeknek  az...

Tovább olvasom

Négycsillagos kastélyszálló Szilvásváradon

Heves megyében, Szilvásváradon nyílt meg Magyarország 59. kastélyszállodája. A tulajdonosok 1,5 milliárd forintból újították fel az egyemeletes kastélyt, és alakítottak ki négycsillagos, 45 ágyas szállodát, a La Contessa Kastélyhotelt. A...

Tovább olvasom

Stabil gyümölcsfogyasztás

2007-ben zöldségre és gyümölcsre az élelmiszerekre szánt kiadások 14 százalékát fordítottuk, az egy főre jutó fogyasztás 194 kg volt, mely az évtized egyik legalacsonyabb értéke – tette közzé a KSH....

Tovább olvasom

Tesco – aggódhatnak az ír beszállítók

A június 14-én záruló 12 hétben a Tesco kismértékben veszített a tavalyi hasonló időszaki 30,9 százalékos piaci részesedéséből. Az anyaországban a Tesco részesedése a friss adatok szerint 30,8 százalékos. A ...

Tovább olvasom

Szennyezettség miatt zárolt a Tortellino Kft.

A Tortellino Kft. több, 2009. szeptemberig fogyasztható tortellini, ravioli és lasagne termékét zárolta a fogyasztók egészségének védelme érdekében, az alapanyag toxin szennyezettsége miatt. A Tortellino Kft. közleménye szerint június 26-án...

Tovább olvasom

Nem a továbbképzésen spórolnak a cégek

A vállalatok négyötöde a pénzügyi nehézségek ellenére sem csökkentette az elmúlt fél évben a képzésre fordított kiadásokat – derül ki a brit Institute of Directors felméréséből. A szigetország majdnem ezer...

Tovább olvasom

A Tesco és a Fortis UK új társaságot alapít

A Tesco Personal Finance (TPF), valamint a Fortis UK bejelentette, hogy tárgyalnak egy közös biztosító létrehozásáról, amely gépjármű -és háztartási biztosítást nyújtana. A vállalatok együttesen több mint 1500 új munkahelyet...

Tovább olvasom

Megszűnő zöldség- és gyümölcsszabványok az Unióban

Július 1-jétől a nagy termelők tiltakozása dacára megszűnik az Európai Unióban a közösségi szintű marketingszabvány 26 zöldség- és gyümölcsféleség esetében. Az EU az 1980-as évek óta szabályozta – néha a...

Tovább olvasom

Stagnáló gazdaság, növekvő munkanélküliség

Júniusban stagnált a gazdaság az Ecostat és a Világgazdaság közös mutatószáma, a gyorsulási irányadó (GYIA) szerint. A munkanélküliségi ráta a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) jelentése szerint 9,9 százalékra nőtt. A...

Tovább olvasom

A McCafé lánc továbbra is piacvezető Magyarországon

A 30 egységből álló McCafé lánc 24,5 százalékos forgalomnövekedéssel 2008-ban is megőrizte piacvezető helyét a hazai kávézópiacon. A McDonald’s kávézóiban 2008-ban 2,6 millió vendéget szolgáltak ki: 21 százalékkal többet, mint...

Tovább olvasom
Oldal