Egyre kedveltebb
Az olívaolaj kiskereskedelmi forgalma Magyarországon 3 százalékkal emelkedett 2008. december–2009. novemberben, és megközelítette a 2,5 milliárd forintot. Mennyiséget tekintve 4 százalékkal többet adtak el a boltokban, mint egy évvel korábban.
A korszerű étkezési szokásokba illő olívaolaj fő beszerzési helyei a modern bolttípusok. Hipermarketre jutott értékben a forgalom 45 százaléka, a tárgyalt időszakban. A szupermarket részaránya 17, míg a diszkonté 26 százalék.
Regionálisan is igen koncentrált az értékesítés. A Budapestet és Pest megyét magában foglaló centrális régió piaci részesedése 47 százalék, értékben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >