Közösen a márkahamisítás ellen

Közösen a márkahamisítás ellen

Hivatalos együttműködési megállapodást kötött a Magyar Már­ka­szö­vet­ség és a Vám és Pénzügyőrség Országos Parancsnoksága január 18-án. A meg­állapodás célja, hogy a két partner ha­té­konyabban tudjon együttműködni a fe­ke­te­gazdaság elleni harcban,...

Tovább olvasom

Ötletek és tapasztalatok konferenciája

A minden kategóriában egyre élesedő verseny, a növekedési le­hetőségek szűkülése, az egyre erőteljesebb vállalati költ­ség­csökkentések szükségessé teszik, hogy nap mint nap olyan, újabb és újabb ötleteket találjunk ki, amelyek a...

Tovább olvasom

Kö­zös Szen­tes–Mó­ra­kert pre­mi­er a Fruit Logisticán

Az egész­sé­ges ét­ke­zé­si szo­ká­sok ter­je­dé­sét tük­rö­zi a Fruit Logistica irán­ti re­kord­ér­dek­lő­dés. A vi­lág leg­na­gyobb zöld­ség-gyü­mölcs szak­vá­sá­rát idén feb­ru­ár 8–10. kö­zött tart­ják Ber­lin­ben. Több mint 60 or­szág­ból 1800 ki­ál­lí­tó mu­tat­ja be...

Tovább olvasom

Fanta: „Még Kicsattanóbb Formában!”

A Coca-Cola Magyarország 2007. februárjától ve­ze­ti be a kereskedelmi forgalomba a Fanta márkán be­lül a 0,5 literes palack után az új 2 literes, gazda­sá­gos kiszerelést. Az innovatív csomagolás lé­nye­ge a...

Tovább olvasom

Hírmorzsák

HírmorzsákA harmadik megvette az ötödiket a dohány-világpiacon. A brit Gallaher dohányipari csoportért a Japan Tobacco 14,7 milliárd dollárt fizetett – ez a legnagyobb összeg, amelyet japán cég valaha is fizetett...

Tovább olvasom

Ün­ne­pek utá­ni ak­ci­ók: start ka­rá­csony előtt

Az év vé­gi be­vá­sár­lá­si láz­ból min­den­ki ki­vet­te a ré­szét, a vá­sár­lók és a ke­res­ke­dők egy­aránt. A ke­res­ke­dők az év ele­ji „holt­sze­zont” ak­ci­ók­kal igye­kez­tek fel­pezs­dí­te­ni, si­ker­rel: az év ele­jén is ko­moly...

Tovább olvasom

Si­ke­res SPAR edény­ak­ció, foly­ta­tás­sal

El­kép­zel­he­tet­le­nül nagy si­kert ho­zott a SPAR edény­ak­ci­ó­ja, az ered­mé­nyek még a lánc szak­em­be­re­it is meg­hök­ken­tet­ték. Ne­he­zen le­he­tett ugyan­is el­hin­ni, hogy a ma­gyar SPAR-vá­sár­lók edény­igé­nye négy hó­nap alatt an­­nyi lett, mint...

Tovább olvasom

Aki kérdez:

Feiner Pé­ter el­nök, Or­szá­gos Ke­res­ke­del­mi Szö­vet­ségAz el­múlt idő­szak­ban a szak­mát (gyár­tót és ke­res­ke­dőt egy­aránt) ta­lán a leg­in­kább a M.E.G.A. Trade-ügy kap­csán ki­rob­bant bot­rány fog­lal­koz­tat­ta. A saj­tó­ban és a kü­lön­bö­ző ren­dez­vé­nye­ken...

Tovább olvasom

Aki válaszol:

Boródi At­ti­la ügy­ve­ze­tő el­nök, Élel­mi­szer-fel­dol­go­zók Or­szá­gos Szö­vet­sé­geA Ma­gyar­or­szá­gon is kö­te­le­ző eu­ró­pai 178/2002/EK ren­de­let, va­la­mint a ma­gyar élel­mi­szer­jog sze­rint az élel­mi­szer­lánc min­den sze­rep­lő­je (ter­me­lő, fel­dol­go­zó és ke­res­ke­dő egy­aránt) fe­le­lős­ség­gel tar­to­zik azért,...

Tovább olvasom

Utol­ér­te a pra­li­né a táb­lás cso­ko­lá­dét

A pra­li­né kis­ke­res­ke­del­mi for­gal­ma len­dü­le­te­sen nö­vek­szik. Ér­ték­ben 13, men­­nyi­ség­ben 19 szá­za­lék­kal töb­bet ad­tak el be­lő­le a bol­tok­ban 2005. október-2006. szep­tem­ber kö­zött, mint egy év­vel az­előtt. A pi­ac mé­re­te im­már meg­ha­lad­ja...

Tovább olvasom

Sze­zo­nok sze­zon­ja

A mar­ke­ting­tan­köny­vek sze­rint az el­adás­nö­ve­lés egyik esz­kö­ze az új fo­gyasz­tá­si (vá­sár­lá­si) al­kal­mak te­rem­té­se. Ezt a lec­két jól meg­ta­nul­ta és ül­te­ti át a gya­kor­lat­ba az édes­ség­ipar, hi­szen az idő­sza­ko­san, egy-egy al­ka­lom­hoz,...

Tovább olvasom

Cher­ry Queen Ko­nyak­meggy és Bonbonetti Moments

A Bonbonetti újdonságai a Cherry Queen Konyak­meggy és Bonbonetti Moments. mogyorókrémes desszert szezonális húsvéti csomagolásban: műanyag tojásban. Bevezetés hónapja: 2007. február. Bevezetési támogatások: negyed raklapos kihelyezések és leaflet-megjelenések. Kapcsolatfelvétel: Bonbonetti...

Tovább olvasom

Új tibi KID

A Bonbonetti új­don­sá­ga a tibi KID tej­kré­mes des­­szert 103 g-os ki­sze­re­lés­ben. Gyűj­tő­zés: 10×103 g = 1,03 kg/display kar­ton. Ja­va­solt ki­he­lye­zés: Sze­zon­áruszi­ge­te­ken szem­­ma­gas­ság­ban, il­let­ve az édes­ség­pol­con. Új­don­sá­gá­nak lé­nye­ge: Lágy, sely­mes tej­krém­mel...

Tovább olvasom

He­lia-D Szem­kör­nyék Ápo­ló

A He­lia-D Szem­kör­nyék Ápo­ló a mi­mi­kai rán­cok el­len már a kez­de­tek­től hasz­nál­ha­tó. Nap­ra­for­gó­szár-ki­vo­na­tot és gyor­san fel­szí­vó­dó nö­vé­nyi ha­tó­anya­go­kat tar­tal­ma­zó ter­mék, amely lát­vá­nyo­san ser­ken­ti a bőr re­ge­ne­rá­ló­dó ké­pes­sé­gét, kés­lel­te­ti a rán­cok...

Tovább olvasom

He­lia-D AquaBoom Hid­ra­tá­ló Arcgél

A He­lia-D Hid­ra­tá­ló Arcgélt – vitaminkomplex mikrokapszulákkal – ki­fe­je­zet­ten a zsír­men­tes arc­bőr nagy ha­té­kony­sá­gú, gyors hid­ra­tá­lá­sá­ra fej­lesz­tet­ték ki, allergénmentes ter­mé­sze­tes anya­gok fel­hasz­ná­lá­sá­val. Ter­mék­előny: víz­tisz­ta hid­ra­tá­ló gél vi­ta­mi­no­kat tar­tal­ma­zó mikrokapszulákkal. A...

Tovább olvasom

Orbit® White Spearmint

A Wrigley Hungária fogápoló Orbit® White rágógumicsaládjának ter­mék­­vá­lasztéka friss fodormentaízzel bő­vül. Étkezés utáni rend­szeres fo­gyasz­tása akár 40 szá­zalékkal csökkentheti a fog­szuvasodás veszélyét. Kiszerelésnagy­ság: 30 cso­mag/tálca. Gyűjtőnagyság: 20 tálca/karton. Eltart­ha­tó­ság: 270...

Tovább olvasom

Új Cappy Ice Fruit gyümölcsitalok

A Coca-Cola Magyarország új Cappy Ice Fruit gyümölcsitala Strawberry Mix és Peach & Melon ízekben is megjelenik. Termék­előny: két, a magyar fo­gyasztók körében különösen kedvelt új ízkombinációval bővül az eddig...

Tovább olvasom

Kométa Kam­ra Ja­va ken­he­tő fi­nom ser­tés­zsír

A Kométa új ter­mék­csa­lád­já­val egy új ter­mék­ka­te­gó­ri­át nyit az élel­mi­szer­pol­co­kon. A Kam­ra Ja­va: ken­he­tő fi­nom ser­tés­zsír, amely pe­cse­nyés, vö­rös­hagy­más és fok­hagy­más vál­to­zat­ban mu­tat­ko­zik be. A Kam­ra Ja­va kony­ha­mes­te­re fő­leg azok­nak...

Tovább olvasom

Má­tyás des­­szert a Sza­mos­tól

A Má­tyás des­­szert lágy, sely­mes krém­mel töl­tött va­ló­di cso­ko­lá­dé­val be­vont mar­ci­pán. Va­ri­án­sok: barack-, eper-, na­rancs-, meggy-, cso­ko­lá­dé-, és szil­va­krém­mel töl­tött mar­ci­pán cso­ko­lá­débe­vo­nat­tal. Ki­sze­re­lés: 20 g/db, 32 db/kínáló, el­he­lye­zés: kas­­sza­zó­ná­ban. Be­ve­ze­tés...

Tovább olvasom

Rimmel Magnif’Eyes szem­pil­la­spi­rál

A dekorkozmetikai ter­mé­kek ka­te­gó­ri­á­já­ban meg­je­le­nő új­don­ság lé­nye­ge a ru­gal­mas, új ge­ne­rá­ci­ós szem­pil­la­eme­lő ke­fe, ami azon­nal 70 szá­za­lék­kal ível­teb­bé te­szi a szem­pil­lá­kat, a spe­ci­á­lis szem­pil­la­épí­tő ös­­sze­té­tel pe­dig 60 szá­za­lék­kal hos­­szab­bít­ja azo­kat,...

Tovább olvasom

Esp­rit Horizon női-fér­fi illatpár

A COTY Hun­ga­ry Esp­rit új­don­sá­gai az Esp­rit Eau de Toilette női: 15 ml, 30 ml, Deo Natural Spray: 75 ml, fér­fi: 30 ml, 50 ml, 75 ml, After Shave: 50...

Tovább olvasom

Tra­de mar­ke­ting ter­ve­zés: pél­dás!

A hús­ipar­ban vi­szony­lag rit­kán ta­lál­ko­zunk below-the-line promóciókkal. Kós­tol­tat­ni ugyan egy­sze­rű és nép­sze­rű meg­ol­dás, de kér­dés, hogy egy kis ér­té­kű ter­mék­ből el le­het-e ad­ni an­­nyit két-há­rom nap alatt, hogy az ár­rés...

Tovább olvasom

Vaj­krém az IMIGe szem­szö­gé­ből

2006 nya­rán a Szon­da Ipsos pi­ac­ku­ta­tó fel­mér­te a Tesco hi­per­mar­ke­tek­ben az IMIGe ál­tal ott ér­té­ke­sít­he­tő rek­lám­esz­kö­zök ha­té­kony­sá­gát.A vaj­krém ka­te­gó­ri­á­ba tar­to­zó ter­mé­kek az im­pul­zus fo­gyasz­tá­si cik­kek ti­pi­kus ese­tei. Ez kü­lö­nö­sen fon­tos,...

Tovább olvasom

Foodapest 2006 – visszatekintő

Foodapest 2006 – visszatekintőSi­ker­díj A HUNGEXPO Zrt. ál­tal meg­hir­de­tett Foodapest Si­ker­díj el­nye­ré­sé­ért pá­lyáz­ha­tott bár­mely, 2003 óta és a ne­ve­zés idő­pont­já­ban a ma­gyar pi­a­con for­ga­lom­ban le­vő, és a Foodapest 2006-on ki­ál­lí­tott...

Tovább olvasom

Újabb 26 élel­mi­szer lett „Ki­vá­ló Ma­gyar”

Gráf Jó­zsef föld­mű­ve­lés­ügyi és vi­dék­fej­lesz­té­si mi­nisz­ter 16 gyár­tó 26 ter­mé­ké­nek ad­ta át a Ki­vá­ló Ma­gyar Élel­mi­szer véd­jegy hasz­ná­la­ti jo­gát ta­nú­sí­tó ok­le­ve­let a ki­ál­lí­tá­son. Kö­zü­lük 7 vál­la­lat tel­je­sen új tag a...

Tovább olvasom

Hungaropack-nyertesek

A Cso­ma­go­lá­si és Anyag­moz­ga­tá­si Or­szá­gos Szö­vet­ség a Fooda­pesten kon­fe­ren­ci­át szer­ve­zett a cso­ma­go­lás kör­nye­zet­vé­del­mi szem­pon­tú sza­bá­lyo­zá­sá­ról. A ren­dez­vény után ad­ták az idei – im­már 23. – Magyar Cso­ma­go­lá­si Ver­seny dí­ja­it. A...

Tovább olvasom

Eu­ró­pa és bor

Ko­moly vál­to­zá­sok vár­ha­tók az EU bor­pi­a­ci sza­bá­lyo­zá­sá­ban – töb­bek kö­zött ez ad­ta az ap­ro­pó­ját az EU szak­bi­zott­ság és az ag­rár­tár­ca kö­zös kon­fe­ren­ci­á­já­nak a sző­lő- és bor­ága­zat jö­vő­jé­ről.Az uni­ó­ban bor­fe­les­leg hal­mo­zó­dott...

Tovább olvasom

Lánc­híd Klub nyílt ülés ismét

A Trade magazin szer­ve­zé­sé­ben tartott nyílt ülést a Foo­dapest alkalmából a Lánc­híd Klub, ahol a leg­fon­to­sabb ter­­mék­ka­te­gó­ri­ák­ról adott ke­­reszt­­met­sze­tet az ACNielsen összefoglaló elem­zés­ében.A vizs­gált 86 ter­mék­ka­te­gó­ri­á­nak kö­rül­be­lül há­rom­ne­gye­dé­nél re­giszt­rál­tak nö­ve­ke­dést,...

Tovább olvasom

Min­dent az EU ag­rár­po­li­ti­ká­já­ról

A ki­ál­lí­tás tör­té­ne­té­ben elő­ször az Eu­ró­pai Unió kol­lek­tív stand­dal volt je­len. A stan­don az Eu­ró­pai Bi­zott­ság Me­ző­gaz­da­sá­gi Fő­igaz­ga­tó­sá­ga az uni­ós ag­rár­po­li­ti­ká­ról nyúj­tott in­for­má­ci­ó­kat az ér­dek­lő­dők­nek. A stand­ra lá­to­ga­tók kü­lö­nö­sen az...

Tovább olvasom

Egye­sül az IFE és a Foodapest

A Montgomery International és a HUNGEXPO Zrt. kö­zött lét­re­jött meg­ál­la­po­dás sze­rint IFE Foodapest né­ven egye­sí­tik a két is­mert élel­mi­szer-­ipa­ri szak­ki­ál­lí­tást. Az egye­sí­tés­sel a ke­let-eu­ró­pai és bal­ká­ni tér­ség leg­je­len­tő­sebb élel­mi­szer-­ipa­ri fó­ru­má­nak...

Tovább olvasom
Oldal