Ökológiai helyszínelők
A cég kidolgozott egy módszert arra, hogy az egyes termékek „ökológiai lábnyomát” – a termék előállításától a polcra kerüléséig felgyülemlett szén-monoxidot – meg tudják mérni. Ezt az információt címkéken be is mutatják a termékeken. A vásárlók a választással maguk is tudják csökkenteni saját ökológiai lábnyomukat.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >