Céges ügyfelek banki termékhasználata

Céges ügyfelek banki termékhasználata

A hazai társas vállalkozások banki-termék-használatában nem láthatóak jelentős különbségek az utóbbi években, derült ki a GfK Hungária által készített Corporate Banking Monitor 2010-es évben készült felmérésének adataiból. Vállalati forint folyószámlával...

Tovább olvasom

Kaiser Téliszalámi

A legújabb innovációnk a Kaiser Téliszalámi. Fenséges és közkedvelt ízvilága az egyedi fűszerezésnek és a hagyományos érlelésnek köszönhető. Kétféle kiszerelésben ajánljuk, szeletelt, önkiszolgáló és csemegepultos, rúd változatban. A különleges és...

Tovább olvasom

Költségmegtakarítás és adminisztrációcsökkentés a vállalati gépkocsiknál

A LeasePlan tanácsadói a vállalatspecifikus cégautó-szabályzat összeállításával már az első lépéseknél segítik az ügyfeleket a hatékony gépjármű-kezelési folyamatok kialakításában. A LeasePlan saját fejlesztésű Webszerviz alkalmazása jelentősen megkönnyíti ügyfeleik mindennapjait. Segítségével...

Tovább olvasom

Bővült idén a piac

A fogkefe éves kiskereskedelmi piaca 3 milliárd forint felett mozog. Értékben plusz 6, mennyiségben plusz 4 százalékot regisztráltunk idén január–áprilisban, a tavalyi hasonló periódushoz viszonyítva. Még mindig 1,2 fogkefe fogy...

Tovább olvasom

Majdnem mindegyik bolttípus növelte forgalmát

Örvendetesen alakulnak a húskészítmények évi 215 milliárd forintot meghaladó piacának eladásai. Mind értékben, mind mennyiségben 5 százalékkal többet adtak el a kiskereskedelemben 2011. január–2011. áprilisban, mint egy évvel korábban. Majdnem...

Tovább olvasom

Legkedveltebb még mindig a vörös, de csökken az előnye

Egyre több bort adnak el a szervezett kereskedelem nagy boltláncaiban. Mennyiségben 8, értékben 10 százalékkal emelkedett a borforgalom a Nielsen által mért nyolc kereskedelmi láncban, 2010. december–2011. májusban, az előző...

Tovább olvasom

Magyar Fesztiválok Bora – Ahol a tokaji és a fesztiválok találkoztak

A vártnál is nagyobb sikerrel zárult a Tokaj Kereskedőház Zrt. címketervezési pályázata, amelynek keretében a „Pincemester Bora” elnevezésű termékének grafikai megjelenéséből kellett minden érdeklődőnek kiindulnia, és megtalálnia azt, mit is...

Tovább olvasom

Nézőpontváltás a borpiacon

A bor iránti érdeklődés nem lankad, csak a szabadon elkölthető pénz összege csökken a fogyasztók zöménél. Az igényes fogyasztók jelentős része sem „nevet” vagy „árat” akar venni, hanem kedvező ár-érték...

Tovább olvasom

Starbucks kávézó

Az már az elmúlt években bebizonyosodott, hogy a vendég nemcsak a szűk kis háromasztalos kávézókban tudja magát otthon érezni; a 21. század kávéházai széles terekben működnek, „ipari” méreteik mellett is...

Tovább olvasom

Starbucks kávézó

Az már az elmúlt években bebizonyosodott, hogy a vendég nemcsak a szűk kis háromasztalos kávézókban tudja magát otthon érezni; a 21. század kávéházai széles terekben működnek, „ipari” méreteik mellett is...

Tovább olvasom

Zsuzsi presszó

Átalakult, pontosabban kibővült a Velencét Pákozddal összekötő út sukorói csomópontjában álló „legendás” Zsuzsi presszó! Az elmúlt évtizedben egymást váltó 3 próbálkozó „eredményei” remek példáját adják annak, hogy a legjobb helyen...

Tovább olvasom

Zsuzsi presszó

Átalakult, pontosabban kibővült a Velencét Pákozddal összekötő út sukorói csomópontjában álló „legendás” Zsuzsi presszó! Az elmúlt évtizedben egymást váltó 3 próbálkozó „eredményei” remek példáját adják annak, hogy a legjobb helyen...

Tovább olvasom

Piroska csárda

Nyár elején nyílt meg újjáépítve az egy évvel korábban porig égett siófoki Piroska csárda. Mindössze egy év, ám a mostani hely évtizedekre van legendás elődjétől: elkezdett érződni, hogy a 21....

Tovább olvasom

Piroska csárda

Nyár elején nyílt meg újjáépítve az egy évvel korábban porig égett siófoki Piroska csárda. Mindössze egy év, ám a mostani hely évtizedekre van legendás elődjétől: elkezdett érződni, hogy a 21....

Tovább olvasom

Café Gottier

Ha valahol, a Bartók Béla úti Café Gottier esetében biztosan el lehet sütni a közhelyet: „az ajtón benyitva mintha egy másik világba lépnénk”. Mindebben – azon túl, hogy egy elegáns,...

Tovább olvasom

Café Gottier

Ha valahol, a Bartók Béla úti Café Gottier esetében biztosan el lehet sütni a közhelyet: „az ajtón benyitva mintha egy másik világba lépnénk”. Mindebben – azon túl, hogy egy elegáns,...

Tovább olvasom

Lila Körte Café

Egyetem tér, a főváros magja. Egyetemisták, turisták, nagy átmenő forgalom. Vagyis egy vendéglátóhely potenciális vendégköre csak nagy vonalakban behatárolható, működhet aranybányaként, lehet bukás is. Esetünkben adott egy viszonylag nagy üzlethelyiség,...

Tovább olvasom

Lila Körte Café

Egyetem tér, a főváros magja. Egyetemisták, turisták, nagy átmenő forgalom. Vagyis egy vendéglátóhely potenciális vendégköre csak nagy vonalakban behatárolható, működhet aranybányaként, lehet bukás is. Esetünkben adott egy viszonylag nagy üzlethelyiség,...

Tovább olvasom

Hipermarket

Idén erősödött a hipermarket piaci pozíciója, miután a legutóbbi években némi megtorpanást tapasztaltunk. Ugyanis a Nielsen által mért 90 élelmiszer-kategória kiskereskedelmi forgalmából 32 százalékkal részesedik 2010. december–2011. májusban, az egy...

Tovább olvasom

FMCG-világkongresszus Barcelonában 1. rész

– Tegye fel a kezét, aki ma ugyanúgy ad el, mint öt évvel ezelőtt – fordult az FMCG-piac jelentős vállalatainak 850 döntéshozójához a kongresszus moderátora, az angol tévériporter, Alex Thomson....

Tovább olvasom

Personal Marketing: építsd fel, és add el magad!

Sokat és sokan beszélünk róla, hogy a munkaerőpiac ugyanúgy a verseny törvényeinek megfelelően működik, ahogyan a többi ágazat is. A tudatos megfelelés igénye hívta életre és állította középpontba a Personal...

Tovább olvasom

Márkaértéket befolyásol a kihelyezés

Az FMCG-piacon gyártók és kereskedők az eladótéri felmérésen belül tapasztalataim szerint legfontosabbnak tartják egyes kategóriáknál a készletnélküliség előfordulását, a másodlagos kihelyezések megvalósulását, továbbá az árazást. A bolti márkaérték legfontosabb tényezői...

Tovább olvasom

Tescobaba.hu az egész családnak

Tescobaba.hu címen online magazint indít a Tesco júliustól. Az igényes megjelenésű és tartalmú magazin célcsoportja elsősorban a kismamák és anyukák, akik a keresett információkat legtöbbször interneten szerzik be. A lánc...

Tovább olvasom

Legyen gazdagabb egy új partnerrel!

A „Fine Food – Több mint finom” márka megerősítésére 2010 szeptemberében nagyszabású promóciót szervezett a METRO. Célul tűzték ki a Fine Food termékcsalád kipróbálásának ösztönzését a potenciális viszonteladók és egyéb...

Tovább olvasom

Lazurán – Szeretjük a fát

A Lazurán elkötelezett híve a fa- és környezetvédelemnek. Hitvallásuk szerint, ha a felhasználó lecserélés helyett kezeli a fából készült tárgyait, akkor számos fát megvéd a kivágástól. 2010-es aktivitásaik is azt...

Tovább olvasom

Soproni – Tökéletes csapolás

2010 elején, különleges piaci helyzetben, amikor a sörpiac, a horeca csatorna és a csapolt sör eladott mennyisége is veszélyesen csökkent, indította el edukációs programmal összekötött aktivitását a Soproni. A csapolt...

Tovább olvasom

„Az év legsikeresebb promóciója 2010” – a győztesek

Április 14-én átadtuk az immár harmadik alkalommal meghirdetett „Az év legsikeresebb promóciója” verseny díjait a Novotel Budapest Congress Bartók-termében. A díjazottakat bemutató sorozatunkat az első helyezettekkel zárjuk. Hermann Zsuzsanna, a...

Tovább olvasom

POS-015

Folyamatosan bővül az instore kommunikációs eszközök tárháza, rengeteg az ötlet. A sok újdonság közül jó néhány tiszavirág életű, de akadnak olyanok is, amelyek azután hosszú távon is megállják a helyüket....

Tovább olvasom

Az okostelefonok elsöprik a plasztikkártyákat

Leáldozóban a 60 éve bevett kártyás fizetés kora, hiszen az új generációs mobiltelefonok széles körű szolgáltatással egészítik ki a fizetés lehetőségét. Az NFC technológia beépítésével a mobilok a létező terminálokkal,...

Tovább olvasom

Közösségi vásárlás már az élelmiszer- kiskereskedelemben is

Amerika legnagyobb közösségi kuponszolgáltatója, a Groupon az Unilever jégkrémjeit kínálja 40 százalékos árengedménnyel a Jewel üzleteiben, Chicagóban. A törzsvásárlói kártyával rendelkező, vagy arra online feliratkozó vásárlók 9 dollárért 15 dollárnyi...

Tovább olvasom
Oldal