Legkedveltebb még mindig a vörös, de csökken az előnye
Egyre több bort adnak el a szervezett kereskedelem nagy boltláncaiban. Mennyiségben 8, értékben 10 százalékkal emelkedett a borforgalom a Nielsen által mért nyolc kereskedelmi láncban, 2010. december–2011. májusban, az előző hasonló féléves periódushoz képest, derül ki a Kiskereskedelmi Indexből.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >