Legyen gazdagabb egy új partnerrel!
A „Fine Food – Több mint finom” márka megerősítésére 2010 szeptemberében nagyszabású promóciót szervezett a METRO. Célul tűzték ki a Fine Food termékcsalád kipróbálásának ösztönzését a potenciális viszonteladók és egyéb üzleti felhasználók körében, valamint e-mail címek és SMS-számok gyűjtésével az adatbázis bővítését. Minden megjelenéssel azt az üzenetet erősítették, hogy a METRO „A profi vevők partnere”, saját márkája többet ad. Többletértékhez juthatnak a kiskereskedők és a márka fogyasztói, ráadásul még nyerhettek is egy Peugeot Partner Tepee személygépkocsit és az 1000 darab ezer forintos vásárlási utalvány egyikét.
Két METRO újságban is újszerű módon hirdették meg az akciót: a területi képviselők szórólapokkal hívták fel a látogatott boltok figyelmét a promócióra. A közterületeken óriásplakát, a parkolókban autókihelyezés és reklámtábla, az eladótérben pedig „A”-tábla, „X”-banner, extra kihelyezések, hoszteszek és kasszakommunikáció irányította a figyelmet a termékcsaládra.
A promóció indulásakor a valaha mért legmagasabb honlap-látogatási számot könyvelhette el a METRO honlapja. A Fine Food termékek forgalma és a márkát vásárlók száma megduplázódott a promóciót megelőző hónap átlagához képest.
A nyeremények átvétele után Morovics Viktor, a METRO Kereskedelmi Kft. CRM-vezetője mutatta be a kereskedelmi kategóriában aranyérmet nyert promóciót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >