Magyar Fesztiválok Bora – Ahol a tokaji és a fesztiválok találkoztak
A vártnál is nagyobb sikerrel zárult a Tokaj Kereskedőház Zrt. címketervezési pályázata, amelynek keretében a „Pincemester Bora” elnevezésű termékének grafikai megjelenéséből kellett minden érdeklődőnek kiindulnia, és megtalálnia azt, mit is jelent számára a Magyar Fesztiválok Bora. A brand a fiatalok számára elérhető árú minőségi fehérbor, mely lehetővé teszi a korosztály számára is a kulturált és minőségi borfogyasztást
A címketervezési pályázatra hatvan grafikus 98 pályamunkája érkezett be. A pályázat szakmai nyertese Novotny Dóra lett „Fesztiválhangulat” című munkájával.
A győztesek a felajánlott pénzdíj mellett fesztiválbelépőket, bort és egy meghívást is kaptak a Tokaj Kereskedőház borászatának meglátogatására. A pályázat záróeseményére július 17-én került sor a GouBa Bazaarban, Budapesten.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nobilis Márton: nagy változások jönnek az élelmiszeriparban
A magyar élelmiszeriparban a pályázati forrásokat úgy kell felhasználni, hogy…
Tovább olvasom >Varga Mihály: meg kell erősíteni a magyar gazdaság szuverenitását, a hazai élelmiszeripart
Európa jövője egyenrangú, szuverén tagállamokkal biztosítható, ezért a kormány továbbra…
Tovább olvasom >Veszélyes lehet az antiinflációs intézkedések lazítása, a lakosság fizetőképessége a tét
Az idei első negyedévben a csökkenő inflációnak köszönhetően javult a…
Tovább olvasom >