Határokon túlnyúló borkultúra

Határokon túlnyúló borkultúra

Magyarországi és határon túli magyar borászok erősítették meg együttműködési szándékukat, amikor Budafokon aláírták a II. Kárpát-medencei Borszerződést a borvidékek és a borkultúra fejlesztésére. A határon inneni és túli borászok közötti...

Tovább olvasom

Több pénzt ad az EU termékmarketingre

Az Európai Bizottság idén 169 millió euróra (mintegy 52,4 milliárd forint) növelte az európai mezőgazdasági termékek unión belüli és világszintű népszerűsítésére fordítható támogatás összegét. A rendelkezésre álló támogatás mintegy kétharmada uniós...

Tovább olvasom

Speciális franchise-rendszer a Hajdúsági Sütödék csoporttól

Speciális termelői-piaci franchise-rendszert dolgozott ki „okos” termékei, az egészséget támogató Vitajó cipók országos elterjesztésére a Hajdúsági Sütödék csoport. Az Okos élelmiszer (Smart Food) kutatási program keretében az egészséget támogató alapvető élelmiszereket...

Tovább olvasom

A Veolia megvásárolta az ajkai Bakonyi Erőművet

Megvásárolta a Veolia Energia Magyarország Zrt. az ajkai erőművet üzemeltető Bakonyi Erőmű Zrt. 98 százalékos tulajdonrészét. Az új többségi tulajdonos célja, hogy az ajkai erőmű a lehető legnagyobb arányban biomassza...

Tovább olvasom

Tapasztalt szakemberekkel erősített tavaly az Edenred

Kaszab Ferenc lett az Edenred Magyarország Kft. elfogadóhelyi partnerekkel foglalkozó csoportjának új vezetője 2017 januárjától. Kaszab Ferenc korábban az Allianz Hungária Zrt.-nél dolgozott call center elemzőként, 2011-től pedig az Edenred csapatát erősítette egy...

Tovább olvasom

Magyar borral Közép-Európába és az Egyesült Királyságba

A Külgazdasági és Külügyminisztériummal, a Magyar Nemzeti Kereskedőházzal és a Wine Concept Zrt.-vel együttműködésben népszerűsíti a magyar bort közép-európai és az egyesült királyságbeli piacain a Tesco. A kereskedelmi lánc cseh, lengyel...

Tovább olvasom

Vezető helyen a Henkel a „Világ legelismertebb vállalatai” között

A Henkel ez évben újra vezető helyezést ért el a Fortune magazin „Világ legelismertebb vállalatai” ranglistáján. A „Szappanok és kozmetikai termékek” kategóriában negyedik helyezést ért el, amely két helyezéssel jobb, mint a...

Tovább olvasom

Kórház-korszerűsítések a NaturAqua segítségével

A Koraszülöttekért Országos Egyesület (KORE) és a NaturAqua hozzájárulásával a zalaegerszegi és a pécsi kórházban is jelentős fejlesztések könnyítik meg a koraszülöttek felépülését és támogatják édesanyjuk kényelmét. A Zala megyei...

Tovább olvasom

Több mint 60 millió forintot hozott a szeretet.éhség.

A Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnereként 2017 karácsonyán is segítette a szeretet.éhség Országos Adventi Pénzadománygyűjtést. A kezdeményezésben 2017. november 13. és december 31. között összesen 242 573 darab 250...

Tovább olvasom

Trendek, ha találkoznak

Azután, hogy az elmúlt néhány évben a Pizza Hut az USA-ban piacot veszített legfontosabb vetélytársaival szemben, az óriásláncnál a házhozszállítás fejlesztése kapott prioritást. Ennek a folyamatnak az eredménye többek között a...

Tovább olvasom

Fagylaltmámor

Amikor 2-3 éve a boros fagylaltokról, majd a pezsgő-jégkrémekről, majd a rosé borból készített sörbetről, a froséról írtunk, csak innovációként kezeltük ezeket a termékeket. Aztán – talán az utóbbi mintájára –...

Tovább olvasom

Zöld kendő fehérben

Hogy lesz egy csontszáraz, másfélcentis, tablettaformájú tárgyból nagyon gyorsan higiénikus kéztörlő kendő? A Kaliforniából érkezett innovatív megoldás a Pure Napkin elnevezésű termék, amely kevés víz hatására pillanatok alatt „kidagad a...

Tovább olvasom

Kevesebb papírhulladék a mosdóban

Guriga, azaz papírpiaci nevén belső mag nélküli toalettpapír-rendszert ajánl a költséghatékonyságra törekvő és mégis környezetbarát mosdókba a Tork. A vezető professzionális higiéniai márka terméke, a T7 belső mag nélküli toalettpapír-rendszer egyetlen...

Tovább olvasom

Gazdag ajándék japán ínyenceknek

A bento a japánok tradicionális ételhordó doboza – nem valami egyszerű uzsonnásdoboz; szinte sportot űznek belőle, hogy az egészséges, könnyű falatokat minél művészibben helyezzék el benne. Ennél fogva a bento szinte...

Tovább olvasom

A fal újabb meséi

Szűk éve írtuk, hogy visszatér a képes dekoráció kora az éttermekbe – akkor a tapétáról szólt a fáma, ám ezen gyorsan túllépett a falfestés divathulláma. Az új trendek arra utalnak, hogy...

Tovább olvasom

Januártól jelentős árcsökkenés a Lidlben

Teljes mértékben érvényesíti áraiban a Lidl Magyarország a 2018 januárjától érvénybe lépő, a hal- és sertéshústermékekre vonatkozó áfacsökkentés hatását; sőt egyes haltermékek és a sertéshúsáruk esetében még az adóváltozás mértékénél...

Tovább olvasom

Legjobb tortáink

A Magyar Cukrász Iparosok Országos Ipartestülete tizenkettedik alkalommal hirdette meg a „Magyarország Tortája”, pályázatot az augusztus 20-i nemzeti ünnepünk, államalapító Szent István ünnepe, Magyarország szimbolikus születésnapja köszöntésére. A kezdeményezés évről évre...

Tovább olvasom

Megállapodott a bérrendezésről a METRO a szakszervezettel

December közepén megállapodott a METRO Kereskedelmi Kft. vezetősége a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezetével a 2018. január 1-jétől életbe lépő Áruházi Bérrendezési Programról. A METRO 2018. január 1-jétől bevezeti a jogszabályban előírt mértéket jelentősen meghaladó...

Tovább olvasom

Jöttek, láttak, győztek!

A Sirha Budapest 2018 szakkiállítás eseményeiről lapunk következő számában számolunk be részletesen, ám a versenyek győzteseiről addig is beszámolunk olvasóinknak. A Bocuse d’Or magyarországi döntőjén a balatonszemesi Kistücsök Étterem séfhelyettese, Pohner...

Tovább olvasom

Italosüvegek dekorációs céllal

A NAV tájékoztatása szerint a jövedéki adóról szóló 2016. évi LXVIII. törvény nem szabályozza a jövedéki terméket tartalmazó palackok dekorációs céllal, nem jövedéki terméknek minősülő folyadékkal történő újratöltését. Ugyanakkor fontos, hogy a dekorációs...

Tovább olvasom

Artisjus–MVI egyeztetések

A Magyar Vendéglátók Ipartestülete (MVI) és az Artisjus Magyar Szerzői Jogvédő Iroda Egyesület folyamatos egyeztetést folytattak – legutóbb arról, milyen módon, milyen feltételek mellett csökkenthetőek a vendéglátóhelyek jogdíjai. Az MVI korábban...

Tovább olvasom

Így fejleszd a display-det!

A ROI-számításból már tudjuk, hogy egy promóciós kampány lehető legmagasabb megtérüléséhez milyen kulcstényezőket kell figyelembe vennünk a tervezés során. Ezek egyike a hatékony eladásösztönző display-k alkalmazása. Ahhoz, hogy egy POS-eszköz elérje a...

Tovább olvasom

Tovább bővíti gyártóbázisát a Coca-Cola HBC Magyarország

Másfélszeresére növelte dunaharaszti központi gyártóbázisa területét a Coca-Cola HBC Magyarország. A vállalat a napokban egy 13 hektáros új ingatlant vásárolt jelenlegi telephelye mellett, amelyen jelentős beruházásokat tervez 2020-ig a bővülő hazai és...

Tovább olvasom

A ROI-számítás

A POPAI Magyarország Egyesület 2018-ban a ROI-számítás elemeit, módszereit és eredménymutatóit járja majd körül. A ROI (Return on Investment), vagyis a befektetés megtérülésének számítása a pénzügyi piac után a marketingszegmensben is egyre elterjedtebb....

Tovább olvasom

Új taggal bővült a Mars közép-európai vezetősége

A globális FMCG-­vállalatként is családi kézben maradó Mars új vezetőségi tagot köszönt: a vállalati kommunikációs stratégia részeként Zuzana Lošáková csatlakozik a céghez, aki a közép-európai klaszter corporate affairs igazgatójaként dolgozik...

Tovább olvasom

A hónap Nielsen táblázata

A Nielsen által még 60 háztartási vegyi áru és kozmetikum közül a forgalom szerinti top 10 kategória – értékben mért – piaci részesedése a régiókban, 2016. december–2017. november során, százalékban TOP...

Tovább olvasom

A televízió lendít legnagyobbat az OTC-termékek piaci részesedésén is

2017-ben az Atmedia a nemzetközi QuintilesIMS-szel karöltve az OTC-piacra készített elemzést arról, hogy a különböző médiatípusokon történő hirdetések hogyan hatnak a márkák értékbeli piaci részesedésére. Eddig ilyen vizsgálatot Magyarországon nem...

Tovább olvasom

Boltzár vagy adókönnyítés

Lapzártánkig egyelőre hamisnak bizonyult a hír, miszerint január elején, hétfőnként az ÁFEOSZ–COOP Szövetség zárva tartja boltjai egy részét, hogy kompenzálják a munkaerőhiányt. A hírt határozottan cáfolták a cég vezetői, még...

Tovább olvasom

Újragondolt Diet Coke

A Coca-Cola teljesen újratervezi Diet Coke márkáját annak érdekében, hogy a fiatalabb korosztály számára is vonzóbbá tegyék a brandet. A trendi, látványos megjelenés mellett öt új ízt is bemutatott a...

Tovább olvasom

A Billa Ausztriában töretlenül fejlődik

Az osztrák kiskereskedelmi lánc 2017-ben hálózatát és szolgáltatásait is jelentős mértékben kiterjesztette. A Billa online értékesítése egy év alatt 40%-kal növekedett, miközben 31 új hagyományos boltot nyitott és 48-at szinte...

Tovább olvasom
Oldal