Vezető helyen a Henkel a „Világ legelismertebb vállalatai” között
A Henkel ez évben újra vezető helyezést ért el a Fortune magazin „Világ legelismertebb vállalatai” ranglistáján. A „Szappanok és kozmetikai termékek” kategóriában negyedik helyezést ért el, amely két helyezéssel jobb, mint a múlt évben elért pozíció.
A Fortune magazin „Világ legelismertebb vállalatai” rangsora az egyik legfontosabb mérési rendszer a világon, mely a vállalatok hírnevét értékeli. A ranglista a Hay Consulting Group együttműködésével készül. Mintegy 3900 cégvezetőt, igazgatót és elemzőt kérdeztek meg 29 országban, 52 különböző iparágban arról, hogy a véleményük szerint melyik vállalatok a legtekintélyesebbek.
A vállalatokat összesen kilenc szempont alapján mérték fel. Ebben az évben a Henkel kimagaslóan teljesített a „hosszú távú befektetések” kategóriában (első helyezést ért el), a „dolgozókkal való bánásmód” és a „vállalati eszközök felhasználása”, valamint a „társadalmi felelősségvállalás” kategóriában (ebben harmadik helyezést ért el). //
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >