Újragondolt Diet Coke
A Coca-Cola teljesen újratervezi Diet Coke márkáját annak érdekében, hogy a fiatalabb korosztály számára is vonzóbbá tegyék a brandet. A trendi, látványos megjelenés mellett öt új ízt is bemutatott a cég, egyelőre csak az Egyesült Államokban, melyeket kifejezetten a Z-generáció elvárásai ihlettek: gyömbér-lime; meggy, vérnarancs, mangó. Az új termékek színkódja megőrzi az ezüst-vörös Diet Coke kombinációt kiegészítve a gyümölcsízesítésre jellemző színárnyalattal. A 3,5 dl-es csomagolással „on-the-go” egyéni vásárlásokat célozzák meg, de a termékek hatos csomagban is elérhetőek lesznek.
Kapcsolódó cikkeink
Új ízzel áll elő a Coca-Cola, kimondottan fiatalok számára
A Coca-Cola új íze a Dreamworld, amely a 2022-ben hódító…
Tovább olvasom >Új ízesítéssel jelenik meg a Coca-Cola limitált szériája
A Coca-Cola és a Pepsi versengése a nyári időszakban talán…
Tovább olvasom >A Coca-Cola növeli bevételi előrejelzéseit
A Coca-Cola második negyedéves eladásai meghaladták a várakozásokat, mivel a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elkezdték betakarítani az olasz almatermést, 5%-kal nagyobb hozamot várnak a kontinens második legnagyobb almatermelőjénél
A korai fajták, például a Gala szüretelésével megkezdődött az olasz…
Tovább olvasom >Megérkezett Rotterdamba a világ eddigi legnagyobb teherszállító hajója, az Ever Alot, ami tényleg hatalmas!
A kínai hajógyárból indult és már meg is érkezett Rotterdam…
Tovább olvasom >A hagyma frontján igencsak felforrósodott a hangulat
Nemcsak a földeken, de a hagymapiacon is meglehetősen meleg a…
Tovább olvasom >