Tapasztalt szakemberekkel erősített tavaly az Edenred
Kaszab Ferenc lett az Edenred Magyarország Kft. elfogadóhelyi partnerekkel foglalkozó csoportjának új vezetője 2017 januárjától. Kaszab Ferenc korábban az Allianz Hungária Zrt.-nél dolgozott call center elemzőként, 2011-től pedig az Edenred csapatát erősítette egy kihívásokkal teli időszakban sales effectiveness specialist, majd vezető elemző státuszban. A tavalyi évben az általa vezetett elfogadóhelyi csoport 24%-kal növelte a szerződött elfogadóhelyi partnerek számát, így az Edenred-kártya továbbra is a legnagyobb lefedettséggel rendelkező elektronikus cafeteria kártya hazánkban.
Kaszab Ferenc
elfogadóhelyi partnerekkel foglalkozó csoportvezető
Edenred Magyarország
Az Edenred SA magyarországi leányvállalatának munkájában 2017 januárja óta Szendrő Tamás mint kereskedelmi igazgató vesz részt, aki több mint 15 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik mind kereskedői oldalról (Billa, Csemege Match), mind beszállítói oldalról (Maresi). Számos olyan projektet vezetett, amely a cafeteria piacára való átállást és üzleti modellváltást lehetővé tette. A Szendrő Tamás vezette értékesítési csoporttal az Edenred Magyarország Kft. 2017-ben több mint 85%-os növekedést ért el, és a vállalat itthon mára 28 milliárd forintos árbevétellel komoly piaci szereplőként tartható számon.
Szendrő Tamás
kereskedelmi igazgató
Edenred Magyarország
Az Edenred Magyarország 25 éve meghatározó szereplője a hazai cafeteria és ösztönző megoldások piacának. Innovatív megoldásokat nyújt munkaerő-megtartásra és a rendszeres cafeteriajuttatások egyszerűsítésére egyaránt. //
Kapcsolódó cikkeink
A béren kívüli juttatásokra szánt összeget a cégek negyede emeli
Év elején kevesebb munkaadó ütemezett be idénre fizetésemelést, mint amennyien…
Tovább olvasom >Megállapodás a Tescónál – 12,5%-os bér-, illetve 25%-os cafeteria–emelés közel 9000 munkatársnak
A 2024/2025-ös pénzügyi évben 5,6 milliárd forintot fektet az áruházakban…
Tovább olvasom >Rekordszintű SZÉP-kártya feltöltések: decemberben 83 milliárd Forint
A SZÉP-kártyák rekordösszegekkel gyarapodtak decemberben, ahogy az emberek az éves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >