Magyar borral Közép-Európába és az Egyesült Királyságba

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 02. 25. 21:07

A Külgazdasági és Külügyminisztériummal, a Magyar Nemzeti Kereskedőházzal és a Wine Concept Zrt.-vel együttműködésben népszerűsíti a magyar bort közép-európai és az egyesült királyságbeli piacain a Tesco. A kereskedelmi lánc cseh, lengyel és szlovák áruházaiban eladott magyar borok 12 százaléka a Wine Concept ernyőmárka termékei.

A Wine Concept a hazai borászati régiók kínálatának leegyszerűsítésére és a magyar borok nemzetközi népszerűsítésére jött létre. Egy név alatt az ország 5 borrégiójából 18 különböző típusú palackozott bort kínálnak a vásárlóknak.

Az ernyőmárka, valamint a hazai borexport eredményeit összefoglaló sajtóeseményen Matt Simister, a Tesco Európa ügyvezető igazgatója kiemelte, hogy ennek a partnerségnek az eredményeként lesznek elérhetőek a Wine Concept borai nemcsak Közép-­Európában, hanem jövő év áprilisától az Egyesült Királyság Tesco üzleteiben is. Dr. Pana Petra, a Külgazdasági és Külügyminisztérium külgazdasági ügyekért felelős helyettes államtitkára pedig azt hangsúlyozta, hogy a V4 országok piaca egy folyamatosan fejlődő, közel 65 milliós piac, ami a Wine Concept együttműködés keretében kiszámítható és biztos keresletet jelent a magyar borok számára.

– Az eddigi eladási adatok állandó növekedési tendenciát mutatnak, ami reményeink szerint fenntartható lesz a jövőben is – számolt be az ernyőmárka fejlődésével kapcsolatos várakozásokról Petkovits Gábor, a Wine Concept Zrt. értékesítési vezetője. //

Kapcsolódó cikkeink