Fagylaltmámor
Amikor 2-3 éve a boros fagylaltokról, majd a pezsgő-jégkrémekről, majd a rosé borból készített sörbetről, a froséról írtunk, csak innovációként kezeltük ezeket a termékeket. Aztán – talán az utóbbi mintájára – más népszerű italoknak, például a sangriának vagy aperol spritznek is készült sörbetváltozata. Tavaly pedig, néhány korábbi bátortalan próbálkozás után, az „ipar” is beszállt a szegmensbe, kis- és nagyüzemek is alkoholtartalmú jeges édességekkel jelentek meg a piacon. A Tipsy Scoop prémium termékei például mintha bonyolult sütemények és szofisztikált koktélok keverékei lennének, a Häagen-Dazs Spirit elnevezésű sorozata viszont világcéghez méltóan letisztult termékeket kínál. //
Kapcsolódó cikkeink
Hárman kapták meg a Nemzet Gazdásza címet
Akiknek tehetségből, állhatatosságból, kitartásból több jutott, azokra felelősségből és kötelességből…
Tovább olvasom >Elmozdult a mélypontról a magyar vállalatok innovációs tevékenysége
A kedvezőtlen gazdasági helyzetben a magyar cégek innovációs tevékenysége változatlanul…
Tovább olvasom >Anyatej oligoszacharidokat tartalmazó terméket dobott piacra a Nestlé Kínában
A Nestlé bejelentette, hogy Kínában a korai életkorban való táplálásra…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legcoolabb találmány a strandkompatibilis rántotthús óta – A nap videója
A Coolest cooler egészen biztosan a hűtőtáskák svájci bicskája: ugyanúgy…
Tovább olvasom >