Több pénzt ad az EU termékmarketingre
Az Európai Bizottság idén 169 millió euróra (mintegy 52,4 milliárd forint) növelte az európai mezőgazdasági termékek unión belüli és világszintű népszerűsítésére fordítható támogatás összegét. A rendelkezésre álló támogatás mintegy kétharmada uniós élelmiszeripari termékek népszerűsítésére szolgál nem uniós országokban, főként olyanokban, ahol jelentősen növekedhet az európai agrár-élelmiszeripari export. Ilyenek például Kanada, Japán, Kína, Mexikó és Kolumbia.
Pályázni uniós kereskedelmi szervezetek, termelői szervezetek és promóciós tevékenységekért felelős agrár-élelmiszeripari szervek köre jogosult. A pályázatok benyújtásának határideje 2018. április 12. //
Kapcsolódó cikkeink
Ukrajna 2021-től eltörli az európai borokat sújtó importvámot
Az Európai Unióval kötött kereskedelmi és együttműködési megállapodásának értelmében fennálló…
Tovább olvasom >Csökken a versenyhátránya az uniós e-kereskedőknek
Hamarosan megszűnik a harmadik országból rendelt termékek 22 eurós áfamentes…
Tovább olvasom >Javult a gazdasági hangulat júniusban az euróövezetben és az EU-ban
A vártnál nagyobb mértékben, négyhavi csúcsra emelkedett júliusban az euróövezet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Future Talks Krizsó Szilviával – Indul a Trade magazin Business Podcastja!
Vágyott már arra, hogy egy időgépbe ülve tisztán lássa a…
Tovább olvasom >KSH: februárban 5,9 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom
Februárban a nyers adat szerint 5,6 százalékkal, naptárhatástól megtisztítva 5,9…
Tovább olvasom >KSH: márciusban 3,7 százalékkal nőttek a fogyasztói árak
Márciusban a fogyasztói árak átlagosan 3,7 százalékkal magasabbak voltak az…
Tovább olvasom >