Speciális franchise-rendszer a Hajdúsági Sütödék csoporttól
Speciális termelői-piaci franchise-rendszert dolgozott ki „okos” termékei, az egészséget támogató Vitajó cipók országos elterjesztésére a Hajdúsági Sütödék csoport. Az Okos élelmiszer (Smart Food) kutatási program keretében az egészséget támogató alapvető élelmiszereket fejlesztett ki, az első ilyen termékek az egyedi vitamin- és ásványianyag-kombinációt tartalmazó Vitajó cipók voltak. Most iskolák bevonásával az egészségesebb és tudatosabb étkezést népszerűsítő programok szervezését támogatják. //
Kapcsolódó cikkeink
Partnerei sikereiért dolgozik a CBA
A CBA az előző esztendőben is folytatta azon törekvéseit, hogy…
Tovább olvasom >Csökken a mentesek ára a Kiflinél
A szeptemberi több mint ötven után októberben 77 glutén-, laktóz-…
Tovább olvasom >A tudatos étkezést már a gyermekkorban el kell kezdeni
Kiemelt cél a közétkeztetésben is a rövid ellátási láncok megerősítése…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál: egyre több látogató, nyitott pincék, családbarát programok, jószolgálat és parkavatás
Évről évre egyre többen látogatnak el a Budafoki Pezsgő- és…
Tovább olvasom >Az infláció mérséklődése kedvez a befektetőknek és javíthatja az élelmiszerbiztonságot
A kormánynak továbbra is stratégiai szövetségese a Magyar Agrár- és…
Tovább olvasom >Gasztrotörténelmet írt a Food Truck Show!
Divathullámnak hitték, de túlélte, sőt sikeresen zárta a Covid éveit.…
Tovább olvasom >