Megnyílt az első magyar önkiszolgáló raktár

Megnyílt az első magyar önkiszolgáló raktár

Az amerikaiak egy része már közel 50 éve nem otthon tárolja a szükségtelen használati cikkeit, hanem önkiszolgáló raktárakban. A kifejezetten erre a célra épült raktárépületekben mindenki akkora tárolót bérel és...

Tovább olvasom

Kiszáll a Pannon a mobiljátszmából

Telenorra változtatja nevét a Pannon mobilszolgáltató. A névváltás a következő három hónapban megy végbe, amit részben az idei évre tervezett 3-4 milliárdos költségcsökkentésből kíván fedezni a cég. A Braun &...

Tovább olvasom

Az éves inflációt mérséklik az élelmiszerárak

Idén januárban az egyhavi átlagos fogyasztóiár-emelkedés 1,4 százalék volt, viszont 2009. januárhoz képest az árak 6,4 százalékkal növekedtek. Egy hónap alatt – 2009. decemberhez viszonyítva – az élelmiszerek árai 2,2...

Tovább olvasom

Külföldi piacok – Bulgária: A szupermarket dominál Bulgáriában

A CBA Bulgáriában a jelentős márkaértékkel rendelkező láncok közé tartozik. A balkáni EU-tagország nagyvárosi vásárlóinak legnagyobb része szupermarketben adja ki a legtöbb pénzt élelmiszerre, háztartási vegyi árura és kozmetikumra, immár...

Tovább olvasom

A Popai jelenti

A Popai jelentiLehet nevezni 2010. február 11-től május 7-ig lehet nevezni a POPAI Awards UK&Ireland idei versenyére 18 kategóriában. Az eredményhirdetésre júliusban kerül sor. A legjobb pályázók automatikusan bekerülnek az...

Tovább olvasom

Trade marketing eszköztár – Érzékek birodalma

A külföldi kereskedelemben már több éve feltűnt instore kommunikációs technikai újítások mára hazánkban is teret nyertek. 2009-ben elkezdődtek a próbaüzemek. Idén már a vásárlást ösztönző és segítő modern eszközök tömeges...

Tovább olvasom

POS-002

2010 januárjában a POS Media Europe cégcsoport 7 országában lévő irodái a karácsonyi időszakhoz hasonlóan ismét közel 100 kampányt bonyolítottak le. Ezek közül választottam ki a következő 3 kampányt, a...

Tovább olvasom

Fa 3D Protect dezodor és 3D Fresh tusfürdő

A dezodorok 3 termékelőnyt egyesítenek: szabályozzák az izzadást, semlegesítik a testszagot, és hosszan tartó illatot biztosítanak. A tusfürdő pedig pezsdítő frissességet, hidratáló ápolást és deo hatást biztosít. A Fa 3D...

Tovább olvasom

Fa Active Pearls dezodor-termékcsalád

Az új Fa Active Pearls akár 48 órás megbízható védelmet biztosít minden szituációban. Hőre aktiválódó deogyöngyöket tartalmaz, így hő és stressz hatására extra adag védelmet nyújt. A dezodor-termékcsalád virágos Rose...

Tovább olvasom

Taft Volume Dús hatás – száraz, igénybe vett hajra hajlakk és hajhab

Tökéletes tartás és hosszan tartó dús hatás. Kettős push-up hatás a dús és erős hajért. Nem nehezíti el a hajat, könnyű kifésülni. Hajlakk: 250 ml, hajhab: 200 ml. Bevezetés hónapja:...

Tovább olvasom

Joya szójaital UHT, kalciummal, csokoládé-, vaníliaízben

A közkedvelt Joya szójaitalok immár 200 ml-es kiszerelésben, az egyszeri adagot könnyű kezelhetőséggel biztosítva, szívószállal felszerelve kaphatók a kereskedelemben. Bevezetési kedvezmények és támogatások: árpromóciók. Kapcsolatfelvétel: Real Nature Kft; Kapcsolattartó: Balog...

Tovább olvasom

Joya Finesse főzőkrém

A Joya szójatermékek közül az egyik leginnovatívabb ez a növényi, szója alapú főzőkrém, amelynek felhasználhatósága hasonló a tejszínéhez. Levesek, szószok, desszertek készítéséhez ajánljuk, de kiváló kávéitalok ízesítéséhez, lágyításához is. Kiemelkedő...

Tovább olvasom

Még frissítőbb és természetesebb az Apenta!

Az Apenta ásványvíz alapú üdítőitalok 2010 márciusától megújult, mesterségesszínezék-mentes receptúrával kerülnek forgalomba. A változásra a címkén elhelyezett ikonnal hívjuk fel a figyelmet. Még egy meglepetést tartogatunk fogyasztóinknak: márciustól az Apenta...

Tovább olvasom

SIÓ Gyümölcs Szörp – Hagyomány mesterfokon!

A SIÓ márka kiváló alapanyagai és szakértelme rejlik a most bemutatkozó SIÓ Gyümölcs Szörpökben. Az aszeptikus PET-palackban, tartósítószer és mesterséges színezék nélkül készülő termékek a négyféle legnépszerűbb ízben – narancs,...

Tovább olvasom

SIÓ Prémium PET – új ízek

A 2010-es SIAL d’Or termékverseny magyarországi fordulójának nyertes gyümölcsleve a SIÓ Prémium PET termékcsalád 2 új taggal bővül. A szűrt, 100% Alma juice, a hazai alma minden előnyét magában rejti....

Tovább olvasom

9MM Energiaital 0,25 l

Kirobbanó, töltény alakú formával, és a mai trendnek megfelelő vegyesgyümölcs-ízzel jelent meg a 9MM Energiaital. A terméken található védőkupak nemcsak az érdekes design része, hanem számos praktikus célt is szolgál,...

Tovább olvasom

Gösser Alkoholfreies Naturbier – Alkoholmentes világos sör

Az új Gösser alkoholmentes sör nagyszerű választás azoknak, akik nem szeretnék nélkülözni az étkezéshez vagy egy baráti beszélgetéshez a sört, de alkoholt nem kívánnak fogyasztani. A természetes, könnyen iható, utóíz...

Tovább olvasom

Dove Visible Care Renewing Krémtusfürdő, Dove Visible Care Brightening Krémtusfürdő, Dove Visible Care Softening Krémtusfürdő

A Dove Visible Care termékcsalád az egyedi Nutrium Moisture formulájának köszönhetően segít a bőr állapotának javításában. Bizonyítottan látható javulás akár 7 nap alatt. Dove Visible Care Renewing Krémtusfürdő – A...

Tovább olvasom

Signal Anti-Age fogkrém

A Signal kutatóinak legújabb fejlesztése az Anti-Age fogkrém, amely segít felvenni a harcot az öregedés jeleivel, így támogatva a fiatalos és egészséges mosoly megőrzését. A Signal Anti-Age fogkrém kalciumszérummal, cink-citráttal,...

Tovább olvasom

Carte d’Or Gerbeaud Muffin jégkrém

Az új Carte d’Or Muffin a Magyarországon is egyre népszerűbb sütemény jégkrémváltozata, amely a Gerbeaud Ház főcukrászának fantáziáját dicséri: krémes vaníliajégkrém muffindarabokkal és kakaószósszal. A Carte d’Or minőségi, válogatott hozzávalói...

Tovább olvasom

Burn Shot

A Burn Shot az energiaital-kategória egy új, innovatív szegmensét (Energy Shot) hozza létre Magyarországon. A termék előnye, hogy ugyanannyira serkent, mint 250 ml-es társai egyetlen kortyban, buborékok nélkül. Kényelmi szempontokból...

Tovább olvasom

Schwarzkopf Essential Color tartós krémhajfesték

Cindy Crawford elárulja ragyogó hajszínének titkát: Essential Color, az első tartós hajfesték a Schwarzkopftól, amely természetes összetevőket tartalmaz és ammóniamentes. A fehértea- és licsikivonattal gazdagított krémhajfesték ragyogó, hosszan tartó hajszínt...

Tovább olvasom

Syoss hajformázó termékek

Professzionális hajformázás hihetetlenül vonzó áron.Ügynökség: BBDO Budapest Megrendelő: Henkel Magyarország Kft. Termék: Syoss hajformázó termékek Megjelenések: RTL, TV2 és kábelcsatornák Időszak: február–március...

Tovább olvasom

Újra állt a bál

Február 27-én ismét sor került az FMCG-szektor báljára, a Trade magazin és a Lánchíd Klub közös szervezésében. A képösszeállításon is nyomon követhető, sikeres rendezvénynek a Budapesti Történeti Múzeum adott otthont...

Tovább olvasom

A feltöltődés napja

A 2009-es nehéz év ellenére az FMCG-szektorban is vannak jó példák, sikertörténetek. A Karrier és Stílus Tanácsadó Kft. „Út a sikerhez” című konferenciáján, február harmadikán, ezekből az eredményes üzleti ötletekből...

Tovább olvasom

Kereskedelem másképpen, ahogyan Ázsiában művelik

Telelni ott a legjobb, ahol süt a nap, meleg az idő, és a hólapátolás nem a reggeli készülődés része. Ennek szellemében már novemberben elhatároztuk, hogy az új évet, a januárt...

Tovább olvasom

Wincor Nixdorf, a csúcstechnológia fellegvára

Ezer forint a pénztárban átlagosan csak 930-at ér egy élelmiszerüzlet számára. Ami hiányzik, az a készpénz kezelésének átlagos költsége. Ebből takarítanak meg mintegy 20 százalékot az új, CINEO pénztári rendszerek,...

Tovább olvasom

Két perc előny a kínaiakkal szemben

– Mindig elemezzük a munkafolyamatokat, és keressük, hogyan lehetne növelni a termelékenységet, hol lehet spórolni – mondja egy lézerrel kombinált présgépnél Markus Vüllers, a paderborni gyár felülettechnikai vezetője. Ő kalauzolja...

Tovább olvasom

Ellenállnak a válságnak az édességek

– Az édességek ellenállnak a válságnak. Erre a fő következtetésre jut az a Nielsen-kutatás, amelyre szövetségünk megbízást adott az öt nagy európai országra és az USA-ra vonatkozóan – jelentette ki...

Tovább olvasom

ProSweets – beszállítók mustrája

A budapesti székhelyű Pro Form Kft. révén magyar kiállító is szerepelt az édesipar beszállítóinak ProSweets szakvásárán. Immár negyedszer rendezték meg ezt a bemutatót, párhuzamosan az ISM-mel.Összesen 30 ország 325 cége...

Tovább olvasom
Oldal