Régiós központtá vált a Trend2
Új profilként szépségápolással bővíti a palettát a 22 ezer négyzetméteres Trend2 divat-nagykereskedelmi központ.
A közel kétszáz ruhagyártó és importőr cég számára bemutatkozási lehetőséget biztosító épületben rendszeresen vásárló mintegy 18 ezer kiskereskedő közül kétezer a külföldi.
Csehország és Szlovákia mellett Romániából és Ukrajnából is jönnek ide kereskedők. Az induláskor még a bérlők 70 százaléka magyar ruházati gyártó volt, mára a válság következtében arányuk 50 százalékra csökkent – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >