Magyar Fesztiválok Bora – Ahol a tokaji és a fesztiválok találkoztak

Magyar Fesztiválok Bora – Ahol a tokaji és a fesztiválok találkoztak

A vártnál is nagyobb sikerrel zárult a Tokaj Kereskedőház Zrt. címketervezési pályázata, amelynek keretében a „Pincemester Bora” elnevezésű termékének grafikai megjelenéséből kellett minden érdeklődőnek kiindulnia, és megtalálnia azt, mit is...

Tovább olvasom

Nézőpontváltás a borpiacon

A bor iránti érdeklődés nem lankad, csak a szabadon elkölthető pénz összege csökken a fogyasztók zöménél. Az igényes fogyasztók jelentős része sem „nevet” vagy „árat” akar venni, hanem kedvező ár-érték...

Tovább olvasom

Starbucks kávézó

Az már az elmúlt években bebizonyosodott, hogy a vendég nemcsak a szűk kis háromasztalos kávézókban tudja magát otthon érezni; a 21. század kávéházai széles terekben működnek, „ipari” méreteik mellett is...

Tovább olvasom

Starbucks kávézó

Az már az elmúlt években bebizonyosodott, hogy a vendég nemcsak a szűk kis háromasztalos kávézókban tudja magát otthon érezni; a 21. század kávéházai széles terekben működnek, „ipari” méreteik mellett is...

Tovább olvasom

Zsuzsi presszó

Átalakult, pontosabban kibővült a Velencét Pákozddal összekötő út sukorói csomópontjában álló „legendás” Zsuzsi presszó! Az elmúlt évtizedben egymást váltó 3 próbálkozó „eredményei” remek példáját adják annak, hogy a legjobb helyen...

Tovább olvasom

Zsuzsi presszó

Átalakult, pontosabban kibővült a Velencét Pákozddal összekötő út sukorói csomópontjában álló „legendás” Zsuzsi presszó! Az elmúlt évtizedben egymást váltó 3 próbálkozó „eredményei” remek példáját adják annak, hogy a legjobb helyen...

Tovább olvasom

Piroska csárda

Nyár elején nyílt meg újjáépítve az egy évvel korábban porig égett siófoki Piroska csárda. Mindössze egy év, ám a mostani hely évtizedekre van legendás elődjétől: elkezdett érződni, hogy a 21....

Tovább olvasom

Piroska csárda

Nyár elején nyílt meg újjáépítve az egy évvel korábban porig égett siófoki Piroska csárda. Mindössze egy év, ám a mostani hely évtizedekre van legendás elődjétől: elkezdett érződni, hogy a 21....

Tovább olvasom

Café Gottier

Ha valahol, a Bartók Béla úti Café Gottier esetében biztosan el lehet sütni a közhelyet: „az ajtón benyitva mintha egy másik világba lépnénk”. Mindebben – azon túl, hogy egy elegáns,...

Tovább olvasom

Café Gottier

Ha valahol, a Bartók Béla úti Café Gottier esetében biztosan el lehet sütni a közhelyet: „az ajtón benyitva mintha egy másik világba lépnénk”. Mindebben – azon túl, hogy egy elegáns,...

Tovább olvasom

Lila Körte Café

Egyetem tér, a főváros magja. Egyetemisták, turisták, nagy átmenő forgalom. Vagyis egy vendéglátóhely potenciális vendégköre csak nagy vonalakban behatárolható, működhet aranybányaként, lehet bukás is. Esetünkben adott egy viszonylag nagy üzlethelyiség,...

Tovább olvasom

Lila Körte Café

Egyetem tér, a főváros magja. Egyetemisták, turisták, nagy átmenő forgalom. Vagyis egy vendéglátóhely potenciális vendégköre csak nagy vonalakban behatárolható, működhet aranybányaként, lehet bukás is. Esetünkben adott egy viszonylag nagy üzlethelyiség,...

Tovább olvasom

Hipermarket

Idén erősödött a hipermarket piaci pozíciója, miután a legutóbbi években némi megtorpanást tapasztaltunk. Ugyanis a Nielsen által mért 90 élelmiszer-kategória kiskereskedelmi forgalmából 32 százalékkal részesedik 2010. december–2011. májusban, az egy...

Tovább olvasom

FMCG-világkongresszus Barcelonában 1. rész

– Tegye fel a kezét, aki ma ugyanúgy ad el, mint öt évvel ezelőtt – fordult az FMCG-piac jelentős vállalatainak 850 döntéshozójához a kongresszus moderátora, az angol tévériporter, Alex Thomson....

Tovább olvasom

Personal Marketing: építsd fel, és add el magad!

Sokat és sokan beszélünk róla, hogy a munkaerőpiac ugyanúgy a verseny törvényeinek megfelelően működik, ahogyan a többi ágazat is. A tudatos megfelelés igénye hívta életre és állította középpontba a Personal...

Tovább olvasom

Márkaértéket befolyásol a kihelyezés

Az FMCG-piacon gyártók és kereskedők az eladótéri felmérésen belül tapasztalataim szerint legfontosabbnak tartják egyes kategóriáknál a készletnélküliség előfordulását, a másodlagos kihelyezések megvalósulását, továbbá az árazást. A bolti márkaérték legfontosabb tényezői...

Tovább olvasom

Tescobaba.hu az egész családnak

Tescobaba.hu címen online magazint indít a Tesco júliustól. Az igényes megjelenésű és tartalmú magazin célcsoportja elsősorban a kismamák és anyukák, akik a keresett információkat legtöbbször interneten szerzik be. A lánc...

Tovább olvasom

Legyen gazdagabb egy új partnerrel!

A „Fine Food – Több mint finom” márka megerősítésére 2010 szeptemberében nagyszabású promóciót szervezett a METRO. Célul tűzték ki a Fine Food termékcsalád kipróbálásának ösztönzését a potenciális viszonteladók és egyéb...

Tovább olvasom

Lazurán – Szeretjük a fát

A Lazurán elkötelezett híve a fa- és környezetvédelemnek. Hitvallásuk szerint, ha a felhasználó lecserélés helyett kezeli a fából készült tárgyait, akkor számos fát megvéd a kivágástól. 2010-es aktivitásaik is azt...

Tovább olvasom

Soproni – Tökéletes csapolás

2010 elején, különleges piaci helyzetben, amikor a sörpiac, a horeca csatorna és a csapolt sör eladott mennyisége is veszélyesen csökkent, indította el edukációs programmal összekötött aktivitását a Soproni. A csapolt...

Tovább olvasom

„Az év legsikeresebb promóciója 2010” – a győztesek

Április 14-én átadtuk az immár harmadik alkalommal meghirdetett „Az év legsikeresebb promóciója” verseny díjait a Novotel Budapest Congress Bartók-termében. A díjazottakat bemutató sorozatunkat az első helyezettekkel zárjuk. Hermann Zsuzsanna, a...

Tovább olvasom

POS-015

Folyamatosan bővül az instore kommunikációs eszközök tárháza, rengeteg az ötlet. A sok újdonság közül jó néhány tiszavirág életű, de akadnak olyanok is, amelyek azután hosszú távon is megállják a helyüket....

Tovább olvasom

Az okostelefonok elsöprik a plasztikkártyákat

Leáldozóban a 60 éve bevett kártyás fizetés kora, hiszen az új generációs mobiltelefonok széles körű szolgáltatással egészítik ki a fizetés lehetőségét. Az NFC technológia beépítésével a mobilok a létező terminálokkal,...

Tovább olvasom

Közösségi vásárlás már az élelmiszer- kiskereskedelemben is

Amerika legnagyobb közösségi kuponszolgáltatója, a Groupon az Unilever jégkrémjeit kínálja 40 százalékos árengedménnyel a Jewel üzleteiben, Chicagóban. A törzsvásárlói kártyával rendelkező, vagy arra online feliratkozó vásárlók 9 dollárért 15 dollárnyi...

Tovább olvasom

Újra szárnyal a dekorkozmetika

A recesszió után jellemző megfontolt, visszafogott költések között üde színfolt a márkás sminkkellékek kimagasló, átlagosan 9 százalékos forgalomnövekedése az USA-ban. A körömlakk forgalma 57 százalékkal nőtt az előző évhez képest,...

Tovább olvasom

Top 10 trend az iskolakezdési szezonra

Alig kezdődött el a nyári szünet, a szülők máris válogathatnak az iskolakezdési ajánlatokból, akciós katalógusokból, honlapokról, közösségi médián megosztott tippekből, mobiltelefonra érkező akciókból. Az NRF és a Bigreasearch (USA) közös...

Tovább olvasom

Magyar POPAI Awards POP verseny

Június 16-án az Origo székházában tartotta éves közgyűlését a POPAI Magyarország Egyesület. A mérleg elfogadása és néhány aktuális kérdés megvitatása után a POS Media Célcsoport Hungary frissen kinevezett kuponcsoport vezetője,...

Tovább olvasom

Csütörtöktől él a chipsadó

Az üdítőitalok, energiaitalok, előrecsomagolt cukrozott sütemények, a sós snack és az ételízesítő után szeptember 1-től népegészségügyi termékadót – a köznyelvben chipsadót – kell fizetni. Az üdítőitalok esetében a 25 százaléknál...

Tovább olvasom

Szeptemberben már igényelhető az Agrár Széchenyi Kártya

Szeptember elsejétől igényelhető az Agrár Széchenyi Kártya, az ágazat számára megnyíló újabb finanszírozási lehetőség segíti visszaállítani a magyar mezőgazdaság presztízsét, gazdasági erejét – mondta Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter kedden sajtótájékoztatón,...

Tovább olvasom

Fél év alatt mintegy 170 milliárd forint került az üzletek pénztárába kereskedelmi márkás termékekért

Háztartási vegyiárunál és kozmetikumnál szintén stabil a gyártói márkák 83 százalékos piacrésze, féléves összehasonlításban, értéket tekintve. Kereskedelmi márkákra 17 százalék jutott, a Nielsen által mért 60 vegyi és kozmetikai kategória...

Tovább olvasom
Oldal